30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Ostatné trvanlivé potraviny
Oblátky, koreniny, nátierky
Tovar, Služba
1. Ostatné trvanlivé potraviny
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Worchestrová omáčka 170ml | l | 10 | ||
Sirup 1l | l | 200 | ||
Polievkové korenie 1l | l | 30 | ||
Paprika mletá sladká 500g | kg | 5 | ||
Lemonka 70g | kg | 10 | ||
Škorica mletá 20g | kg | 0,3 | ||
Rasca mletá 20g | kg | 0,24 | ||
Oregano 25g | kg | 0,25 | ||
Pečené kura 30g | kg | 0,6 | ||
Grilovacie korenie 50g | kg | 0,4 | ||
Korenie na ryby 30g | kg | 0,6 | ||
Korenie čierne mleté 500g | kg | 5 | ||
Korenie čierne celé 20g | kg | 0,4 | ||
Horčica 1kg | kg | 30 | ||
Droždie instantné 10g | kg | 0,4 | ||
Horalka 50g | ks | 1540 | ||
Delissa 33g | ks | 1550 | ||
Tyčinka Deli 35g | ks | 1540 | ||
Nátierka Májka 48g | ks | 1700 | ||
Nátierka Pali 115g | ks | 1000 | ||
Nátierka Pionier 115g | ks | 1000 | ||
Nátierka Extra krém 115g | ks | 1000 | ||
Brav.vo vl. šťave 400g | ks | 1240 | ||
Sleď v oleji 170g | ks | 1000 | ||
Krehký chlieb (Vlarán) 110g | ks | 110 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach každý pracovný deň v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania. |
V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Vystavovať zbernú faktúru max. 2x za mesiac. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá tovar v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar bude dodávať bez tiarch, záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 5 mesiacov s účinnosťou najskôr od 19.2.2018 do 19.7.2018 resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
V prípade, že dodávateľ nevie dodať tovar v zazmluvnenej mernej jednotke, je povinný dodať tovar v inej mernej jednotke. |
Šafarikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
19.02.2018 13:47 — 19.07.2018 13:47
11 973,19 kg, ks, l
5 657,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2018 13:54
16.02.2018 13:48
16.02.2018 14:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2018 10:04 - Vstupná ponuka | 5 657,00 | € | Cena bez DPH |
16.02.2018 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 627,25 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: