00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
30879515
Bystrík Igaz - BIBO DESIGN
Horný Šianec 223, Trenčín, 91101, SVK
Tlač letákov
leták, tlač, tlačiarenské služby
Tovar, Služba
1. Tlač letákov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač letákov a ich konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním letákov vrátane grafického spracovania, tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie letákov v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači letákov sa neuplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač letákov | náklad v ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát | 99 x 210 mm |
2. Farebnosť | 4+4 |
3. Papier | 135 g ONL |
4. Spracovanie | orez |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, ktorý musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
7. Dodávateľ je povinný prd tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafické spracovanie predmetu zákazky. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe objednávky, v ktorej bude uvedený predmet zákazky, požadovaný termín a miesto dodania. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje: |
9.1. zabaliť vytlačené letáky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
9.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ požaduje originál faktúry v 3 vyhotoveniach. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
26.02.2018 08:00 — 13.03.2018 15:00
1,00 súbor
200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2018 11:37
15.02.2018 11:45
15.02.2018 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2018 12:50 - Vstupná ponuka | 100,00 | € | Cena bez DPH |
12.02.2018 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: