Z20186435
OF-157899
zrušená
00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
Dezinfekčné a čistiace prostriedky - oddelenie liečebnej výživy
dezinfekcia a čistenie
Tovar, Služba
1. Dezinfekčné a čistiace prostriedky - oddelenie liečebnej výživy
|
|
---|---|
Funkcia |
Dezinfekcia a čistiace prostriedky pre oddelenie liečebnej výživy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol.č.1 Koncentrovaný neutrálny penivý detergent vhodný na ručné umývanie riadu a plôch, neutrálne pH, šetrný k pokožke, bez fosfátov - Assert Lemon | ----- | ----- | ||
balenie - kanister | liter | 5 | ||
Pol.č. 2. Abrazívny čistiaci prášok určený na čistenie silne znečistených povrchov a predmetov v kuchynských a potravinárskych prevádzkach, s obsahom kysleniny benzénsulfónovej a sodných solí - Perr active | ----- | ----- | ||
balenie (pevný obal) | kg | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
k pol.č.1 - zloženie | 5% alebo viac ale menej ako 15%: anionové povrchovo aktívne látky. Ďalšie zložky: parfumy |
k pol.č.1 - počet balení | 12 bal. |
k pol.č.2 - zloženie | menej ako 5%: aniónové povrchovo aktívne látky |
k pol.č.2 - počet balení | 2 bal. |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto určenia v sídle objednávateľa a súvisiacich služieb, t.j. : poskytnutie potrebných aplikačných a iných pomôcok (pumpičky, odmerky, dávkovače, kľúče na uzávery a pod.). |
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzatvorenia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru (katalóg) v elektronickej alebo papierovej forme s uvedením podrobného technického opisu v slovenskom alebo českom jazyku a rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii. |
Dodávateľ spolu s tovarom dodá doklad o registrácii v CCHLP a KBÚ podľa platnej legislatívy. |
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent k predmetu obstarania z dôvodu viazanosti výrobkov na platný dezinfekčný program. |
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340b ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní . |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 72 hodín od doručenia čiastkovej písomnej objednávky dodávateľovi na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy) v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 13,00 hod. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Trenčianskeho samosprávneho kraja. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
28.02.2018 14:00
14,00 bal
99,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2018 09:09
15.02.2018 09:15
15.02.2018 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: