00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
31608426
EURO MEDIA Košice, s.r.o.
Rastislavova 104, Košice, 04001, SVK
Tonery
toner
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CRG-718 Black LBP 7200 CDN | ks | 5 | ||
CRG-718 Cyan LBP 7200CDN | ks | 5 | ||
CRG-718 Yellow LBP 7200CDN | ks | 5 | ||
CRG-718 Magenta LBP 7200 CDN | ks | 5 | ||
C7115A | ks | 10 | ||
C7115X | ks | 10 | ||
C8767EE | ks | 2 | ||
C9363EE | ks | 2 | ||
CB331EE/HP 338 | ks | 2 | ||
CB436AC | ks | 2 | ||
CB540A | ks | 5 | ||
CB541A | ks | 5 | ||
CB542A | ks | 5 | ||
CB543A | ks | 5 | ||
CC530AC | ks | 5 | ||
CC531AC | ks | 5 | ||
CC532AC | ks | 5 | ||
CC533AC | ks | 5 | ||
CD971AE | ks | 5 | ||
CD972AE | ks | 5 | ||
CD973AE | ks | 5 | ||
CD974AE | ks | 5 | ||
CD975AE | ks | 5 | ||
CE320A | ks | 5 | ||
CE321A | ks | 5 | ||
CE322A | ks | 5 | ||
CE323A | ks | 5 | ||
CE340AC | ks | 10 | ||
CE341AC | ks | 8 | ||
CE342AC | ks | 8 | ||
CE343AC | ks | 8 | ||
CE410X | ks | 3 | ||
CE410XC | ks | 3 | ||
CE411A | ks | 3 | ||
CE411AC | ks | 3 | ||
CE412A | ks | 3 | ||
CE412AC | ks | 3 | ||
CE413A | ks | 3 | ||
CE413AC | ks | 3 | ||
CE505AC | ks | 36 | ||
CE505XC | ks | 35 | ||
CE505XD | ks | 10 | ||
CF226A | ks | 10 | ||
CF226XC | ks | 10 | ||
CF280A | ks | 10 | ||
CF280XC | ks | 30 | ||
CF325XC | ks | 5 | ||
CN625AE | ks | 2 | ||
CN626AE | ks | 2 | ||
CN627AE | ks | 2 | ||
CN628AE | ks | 2 | ||
Q2612AC | ks | 2 | ||
Q2613X | ks | 2 | ||
Q7551XC | ks | 2 | ||
Q7553A | ks | 2 | ||
Q7553XC | ks | 15 | ||
Q5949X | ks | 15 | ||
Q5949XC | ks | 25 | ||
MT 103B | ks | 2 | ||
Minolta TN 110 bizhub 109F | ks | 2 | ||
TN213K | ks | 3 | ||
TN310K | ks | 3 | ||
TN312K | ks | 3 | ||
TN312C | ks | 3 | ||
TN312Y | ks | 3 | ||
TN312M | ks | 3 | ||
TN321K | ks | 3 | ||
TN321C | ks | 3 | ||
TN321Y | ks | 3 | ||
TN321M | ks | 3 | ||
OKI B412 7K | ks | 15 | ||
OKI B412 3K | ks | 15 | ||
OKI MC853 black | ks | 30 | ||
OKI MC853 cyan | ks | 20 | ||
OKI MC853 yellow | ks | 20 | ||
OKI MC853 magenta | ks | 20 | ||
Sam MLT-D116L | ks | 40 | ||
Sam MLT-R116 | ks | 15 | ||
Xer Phas 6700 BL | ks | 2 | ||
Xer Phas 6700 C | ks | 2 | ||
Xer Phas 6700 Y | ks | 2 | ||
Xer Phas 6700 M | ks | 2 | ||
Xer WC 7525 black | ks | 1 | ||
Xer WC 7525 C | ks | 1 | ||
Xer WC 7525 Y | ks | 1 | ||
Xer WC 7525 M | ks | 1 | ||
XEROX 7835 black | ks | 5 | ||
XEROX 7835 cyan | ks | 5 | ||
XEROX 7835 magenta | ks | 5 | ||
XEROX 7835 yellow | ks | 5 | ||
RICOH 1350 | ks | 5 | ||
RICOH 1270D | ks | 1 | ||
valec OKI MC853/M873 black | ks | 5 | ||
valec Samsung MLT-R116 | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zmluva bude platná po dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Originálne tonery od výrobcu zariadení musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. |
KBÚ má byť vyhotovená podľa platného nariadenia REACH (1907/2006 ES), podľa nariadenia Komisie EÚ 453/2010 o požiadavkách na karty bezpečnostných údajov. |
KBÚ má byť vyhotovená aj podľa zákona NR SR 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon). Platí pre originálne tonery Hp od výrobcu zariadení. |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, odberom a ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí. V prípade dodávky prepravnou spoločnosťou dodávateľ musí zabezpečiť u prepravcu nevyhnutný čas na fyzickú kontrolu obsahu zásielky čo do množstva a kvality. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve – neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
V prípade, ak pri pochybnostiach objednávateľa o originalite, dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné. |
V prípade, ak bude dodávateľ pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je objednávateľ povinný tovar prevziať. |
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Tonery musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu CANON, Hewlett Packard, OKI, Konica Minolta, RICOH, Xerox, Samsung. |
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Tonerové kazety a atramentové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. Nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalent. |
Tonerové kazety a atramentové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov/puzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
Originálne náplne tlačiarní musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie objednávateľ požaduje dokladovať overené kópie alebo stačia len kópie: "Vyhlásenia výrobcu zariadení HP, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne) alebo technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom. |
Potvrdenia spĺňajúce túto požiadavku je nutné predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom (zástupcom výrobcu) zariadení - HP Inc Slovakia, s.r.o.. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Tonerové a atramentové náplne musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek – hologramy s čitateľným identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu (týka sa HP). |
Súčasťou dodávky pri každom kuse plnenia je overiteľný dôkaz vydaný výrobcom zariadenia, do ktorého je spotrebný materiál dodávaný, o jeho originalite – fotografie a opis technickej špecifikácie (technický list) na dátovom nosiči - predloží fotografiu balenia, v akom bude daná originálna náplň dodávaná. |
Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení na spoluprácu s ktorými je navrhnutý- predloží technický list ku každému typu plnenia. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť počty jednotlivých položiek predmetu zákazky pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tonerov uvedených v zmluve. Neodobranie všetkých druhov a počtu tonerov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy z tohto dôvodu. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Dodanie tovaru vrátane dopravy a vyloženia v sídle objednávateľa, v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hodiny v lehote do 48 hodín od elektronického nahlásenia, bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa po dobu trvania zmluvy. Odovzdávanie, preberanie a kontrola objednaného tovaru bude vykonaná fyzicky - položkovite na základe dodacieho listu za účasti oprávnených zástupcov objednávateľa i dodávateľa. |
Meno oprávneného zástupcu objednávateľa, jeho telefonický a elektronický kontakt, bude oznámený dodávateľovi v prvej čiastkovej objednávke vystavenej objednávateľom. |
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých tonerov bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta za každú položku v prehľadnej tabuľke. |
Predmetom dodávky môžu byť aj iné druhy originálnych tonerov neuvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ak zo strany objednávateľa vznikne takáto potreba z dôvodu zakúpenia nových zariadení počas doby platnosti zmluvného vzťahu. Cena za dodanie takýchto tonerov sa určí po vzájomnej dohode. |
V jednotkovej cene tonera počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, najmä náklady na dopravu a vyloženie tovaru, prevzatím reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a pod. |
Dodávateľ počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu garantuje výšku cien jednotlivých tonerov bez ohľadu na zmenu ich cien u ich výrobcov. |
Dodávateľ bude v plnej miere znášať náklady na opravu zariadení objednávateľa spôsobených dodaním nekvalitného toneru dodávateľom. |
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy meno a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy, vrátane elektronickej adresy na zasielanie čiastkových objednávok, ako aj za odovzdávanie tovaru. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov. |
V prípade, že dodávateľ nedodá originál spotrebného materiálu od výrobcu s ochrannými známkami hrozí dodávateľovi pokuta vo výške 5% z obstarávacej ceny zákazky podľa čiastkovej objednávky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 14,00 hodiny na vlastné náklady a zároveň zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov v sídle objednávateľa na vlastné náklady, u ktorých objednávateľ zistí každú závadu alebo nedodržanie požadovaných parametrov tonerov, ktoré bránia riadnemu užívaniu a funkčnosti pri nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude realizovať ku každej čiastkovej objednávke samostatne a musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Prílohou faktúry bude objednávka a potvrdený dodací list. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančný preddavok. |
Dodávateľ do 7 dní od nadobudnutia účinnosti uzatvorenej zmluvy písomne predloží objednávateľovi fotokópie platných certifikátov kvality, ktorých je držiteľom a to ISO 9001. |
Dodávateľ musí byť ku dňu nadobudnutia účinnosti uzatvorenej zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora (www.rpvs.gov.sk). |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Názov | Upresnenie |
Miesto dodania: | Bratislava |
Limbová 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
21.02.2018 12:00 — 20.02.2019 08:00
665,00 kus
72 457,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2018 10:26
19.02.2018 10:00
19.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2018 09:40 - Vstupná ponuka | 72 457,20 | € | Cena s DPH |
19.02.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 72 456,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: