00350095
Malokarpatské múzeum v Pezinku
M.R.Štefánika, 4, Pezinok, 90201, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Vybavenie depozitáru dreva a kovu MMvPk profesionálnym, účelovým, úložným mobiliárom
mobiliár
Tovar, Služba
1. Vybavenie depozitáru dreva a kovu MMvPk profesionálnym, účelovým, úložným mobiliárom
|
|
---|---|
Funkcia |
Účelový, profesionálny, uzatváratelný - posuvné dvere, uzamykateľný, prachotesný mobiliár na vybavenie dvoch častí depozitára dreva a kovu tak, aby sa vytvorili priaznivé podmienky pre trvalé odborné uloženie zbierkových predmetov |
Vypracovanie dvoch samostatných celkov pozostávajúcich z policového uzatvarateľného systému s možnosťou variabilného dopĺňania políc s variabilným výškovým nastavením |
Zabezpečenie dlhodobej ochrany muzeálnych predmetov pred svetlom, prachom a neoprávnenou manipuláciou. |
Zabezpečenie dlhodobej ochrany muzeálnych predmetov vzhľadom na ich oddelené uskladnenie a rozdelenie podľa druhov materiálov, z ktorých sú zhotovené. |
Dodržiavanie Zákona č. 206/2009 Z. z.Zákon o múzeách a o galériách a o ochrane predmetov kultúrnej hodnoty a jeho neskorších dodatkov |
Dodržiavanie vyhlášky č. 523 - Vyhláška Ministerstva kultúry Slovenskej republiky z 9. novembra 2009, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o základných odborných činnostiach v múzeu alebo v galérii a o evidencii predmetov kultúrnej hodnoty |
Dodržiavanie zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu a jeho neskorších dodatkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
korpus skrinky typ 1 | ks | 1 | ||
šírka korpusu typ 1 | mm | 5050 | ||
výška korpusu typ 1 | mm | 2140 | ||
hĺbka korpusu typ 1 | mm | 700 | ||
počet regálov v korpuse typ 1 | ks | 4 | ||
počet políc v regáloch korpusu typ 1 | ks | 24 | ||
korpus typ 2 | ks | 1 | ||
šírka korpusu typ 2 | mm | 2350 | ||
výška korpusu typ 2 | mm | 1840 | ||
hĺbka korpusu typ 2 | mm | 700 | ||
počet regálov v korpuse typ 2 | ks | 2 | ||
počet políc v regáloch korpusu typ 2 | ks | 10 | ||
náhradné police | ks | 18 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Korpus typ 1 | zadný krycí plech so závesným sitom |
Korpus typ 2 | zadný krycí plech so závesným sitom |
Špecifikácia sústavy - korpus typ 1, korpus typ 2: druh materiálu | oceľový pech s hrúbkou 1 mm |
Špecifikácia sústavy - korpus typ 1, korpus typ 2: odolnosť | odolnosť voči korózii, prachotesný systém uloženia formou gumených tesnení |
Špecifikácia sústavy - - korpus typ 1, korpus typ 2: kovanie | kovanie vyrábané na mieru s dorazom |
Špecifikácia sústavy - dvere pre korpus typ 1, korpus typ2: druh materiálu | bezpečnostné sklo |
Špecifikácia sústavy - dvere pre korpus typ 2, korpus typ2: druh materiálu | oceľový plech s hrúbkou 1 mm |
Názov |
Pri realizácii projektu - výroby mobiliáru vychádzať z prvotného "Nákresu profesionálneho, účelového, úložného mobiliára" uloženého v prílohe |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Objednávateľ požaduje vlastnú výrobu (výroba na mieru) profesionálneho, účelového, úložného mobiliáru na úschovu rôznych muzeálnych predmetov so zreteľom na atypické rozmery objektu a priestoru- nie dodanie používanej, resp. dodanej subdodávateľsky |
Objednávateľ požaduje osobnú obhliadku objektu a priestoru, do ktorého sa bude predmet zákazky inštalovať so zreteľom na to, že predmet zákazky sa inštaluje v pamiatkovom objekte |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný doplnený návrh na plnenie predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pred výrobou predmetu zákazky poskytnúť objednávateľovi špecifikáciu predmetu plnenia s nákresom na jeho následné schválenie objednávateľom. Objednávateľ musí odsúhlasiť druh materiálu, druh kovania a spôsob uchytenia predmetu zákazky vzhľadom k tomu, že predmet zákazky sa inštaluje v pamiatkovom objekte. V prípade, že objednávateľ špecifikáciu písomne nepotvrdí, nemusí dôjsť k plneniu zmluvy |
Dodaný predmet zákazky musí spĺňať bezpečnostné a hygienické požiadavky v súlade s platnými STN EN normami |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ pri odovzdaní predmetu zákazky predloží všetky potrebné doklady na použité druhy materiálov a výrobkov t.j. kópie certifikátov na požadovaný druh materiálu. |
Nedostatky predmetu zákazky (zmluvy) si objednávateľ bude uplatňovať u dodávateľa na základe písomnej reklamácie. Poskytovateľ sa zaviaže, že v termíne do 48 hodín zaujme svoje stanovisko k predmetu reklamácie. |
Dodávateľ sa zaviaže v prípade písomného uznania reklamácie odstrániť nedostatok predmetu zákazky (zmluvy) v termíne najneskôr do 10 dní. |
Doklady o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky (zmluvy) vyhotoví dodávateľ. |
Objednávateľ požaduje predložiť minimálne 5 uskutočnených realizácií výroby mobiliaru na dlhodobú a bezpečnú úschovu muzeálnych predmetov rôzneho typu vo vertikálnej a horizontálnej polohe, ktoré boli zrealizované v múzeách na Slovensku, v opačnom prípade objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
Fakturácia v slovenskom jazyku, splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom (objednávateľom), fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. Objednávateľovi bude predložená faktúra do 15 dní po riadnom dodaní tovaru na miesto plnenia. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky (zmluvy) - dodací list potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ poskytuje záruku na sústavu multifunkčných výrobkov na úschovu rôznych muzeálnych predmetov minimálne 36 mesiacov, za nedostatky, ktoré sa prejavia po odovzdaní diela zodpovedá dodávateľ, ak boli spôsobené porušením jeho povinností nedodržaním platných noriem a technologických postupov. |
Zákazka musí byť zrealizovaná a odovzdaná do 18..04.2018 |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
M.R. Štefánika 4, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
21.02.2018 08:11 — 18.04.2018 08:00
1,00 sústava dvoch blokov - celok
19 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2018 08:20
16.02.2018 08:00
16.02.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2018 14:19 - Vstupná ponuka | 19 100,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2018 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 050,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: