00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
45713154
ROBEN - TRANS, s.r.o.
Sládkovičova 11, Nitra, 94901, SVK
Nepravidelná preprava osôb vozidlom s počtom miest na sedenie od 50 do 60 osôb
preprava, preprava osôb a batožiny, nepravidelná preprava
Služba
1. Nepravidelná preprava osôb vozidlom
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nepravidelná preprava osôb a batožiny na vyžiadanie prostriedkom osobnej cestnej dopravy (ďalej len „vozidlom“) na území Slovenskej republiky. |
2. Preprava osôb z miesta na miesto na základe objednávky objednávateľa s časovým harmonogramom. |
3. Prenájom vozidla s vodičom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. A) Preprava osôb a batožiny vozidlom s počtom miest na sedenie od 50 do 60 osôb | km | 1000 | ||
1. B) Stojné pre vozidlo s počtom miest na sedenie od 50 do 60 osôb | hodina | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Minimálne požiadavky na vozidlo a jeho vybavenie: | |
1.1. Vozidlo v čase prepravy musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. | áno |
1.2. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie vozidla v čase prepravy. | áno |
1.3. Požaduje sa, aby bol dodávateľ poistený počas celej doby platnosti tejto rámcovej dohody pre prípad zodpovednosti za škodu na zdraví a majetku spôsobenú cestujúcim. | áno |
1.4. Požaduje sa výborný technický stav vozidla, čistý a uprataný interiér aj exteriér vozidla, s klimatizáciou a s funkčným vykurovaním. | áno |
1.5. Požaduje sa, aby vozidlo použité na prepravu osôb bolo vybavené samostatnými sedadlami, bezpečnostnými pásmi, tónovanými sklami so záclonkami a vo vozidle na prepravu väčšieho počtu osôb alebo na dlhšie vzdialenosti bola možnosť polohovať sedadlá a nachádzal sa v nich funkčný DVD prehrávač. | áno |
1.6. Požaduje sa, aby vek vozidla nepresiahol 10 rokov. | áno |
1.7. Požaduje sa, aby vozidlo malo dostatočný batožinový priestor zodpovedajúci počtu prepravovaných osôb mimo priestoru cestujúcich. | áno |
2. Minimálne požiadavky na prepravu: | |
2.1. Pristaviť dohodnuté vozidlo na určené miesto najneskôr: | 30 minút pred plánovaným odchodom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2.2. Dodávateľ zabezpečí, aby vodič zaparkoval vozidlo na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie prepravovaných osôb dopravy mimo cestnej komunikácie. | áno |
2.3. Dodávateľ zabezpečí, aby počas prepravy na dlhšie vzdialenosti boli dodržiavané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy a na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny. | áno |
2.4. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku najneskôr do 3 hod. od nahlásenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. | áno |
2.5. Požaduje sa trasa pri využití prednostne: | diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy. |
2.6. Všetci vodiči podieľajúci sa na plnení zmluvy musia spĺňať požiadavky: | príslušnú odbornú spôsobilosť na výkon požadovanej služby, slušné a čisté ošatenie, profesionálny a diskrétny prístup, slušné a zdvorilé vystupovanie. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť mailom kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH podľa bodov 1. A) a 1.B.) technickej špecifikácie. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy v zmysle tejto rámcovej dohody, musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta a sú maximálne, |
1.2. výška storno poplatku v prípade zrušenia prepravy v lehote kratšej ako 24 hodín pred začiatkom prepravy, |
1.3. typ, špecifikácia vozidla a jeho vybavenie, prostredníctvom ktorého bude dodávateľ plniť túto rámcovú dohodu, |
1.4. dátum prvej evidencie vozidla prostredníctvom ktorého bude dodávateľ plniť túto rámcovú dohodu podľa osvedčenia o evidencii, |
1.5. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, spolu s telefonickým a e-mailovým kontaktom na ňu, |
1.6. obchodné meno subdodávateľa, kontaktná osoba subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné. |
2. Celková zmluvná cena za predmet zmluvy sa skladá z cien za: |
2.1. Prepravu osôb a batožiny vozidlom = predpokladaný počet kilometrov vynásobený jednotkovou cenou za jeden kilometer. |
2.2. Stojné = predpokladaný počet hodín vynásobený jednotkovou cenou za 1 hodinu stojného. |
3. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
3.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
5. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných čiastkových objednávok. |
6. Pred vystavením príslušnej čiastkovej objednávky objednávateľ písomne elektronicky vyzve dodávateľa minimálne tri pracovné dni pred požadovaným časom prepravy. V čiastkovej výzve budú uvedené najmä: požadovaný termín (dátum a čas), miesto pristavenia vozidla, cieľová stanica, počet osôb, identifikácia požadovaného vozidla, dĺžka pobytu vrátane stojného, príp. ďalšie potrebné informácie. |
7. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň najneskôr do 9,00 hod. od doručenia e-mailovej výzvy potvrdiť doručenie výzvy a potvrdiť zabezpečenie prepravy (popis navrhovaného vozidla na prepravu, trasa s plánovanými prestávkami a kalkulácia celkových nákladov na prepravu v zmysle tejto rámcovej dohody) alebo požadovať doplňujúce informácie, to však iba v prípade, ak sú pre čiastkové plnenie potrebné. Dodávateľ môže z kapacitných dôvodov zabezpečiť prepravu v zmysle bodu 14 týchto zmluvných podmienok. |
8. Kalkulácia nákladov na prepravu musí vychádzať zo záväzných jednotkových cien uvedených v bode 1.1. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať od dodávateľa predložiť varianty spôsobu prepravy a jej ceny v prípade, že návrat cestujúcich sa neuskutoční v ten istý deň (u viacdňových prepráv - napr. so stravou a ubytovaním pre vodiča alebo s návratom vodiča späť po vyložení cestujúcich v cieľovej stanici). |
10. Objednávateľ po odsúhlasení kalkulácie ceny za prepravu oboma zmluvnými stranami v nadväznosti na vzájomnú komunikáciu podľa bodov 6,7,8,9,12,13 a 14 týchto zmluvných podmienok doručí objednávku dodávateľovi v nevyhnutných prípadoch najneskôr 1 pracovný deň pred nástupom na plánovanú cestu elektronicky a následne poštou. |
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo stornovať (zrušiť) objednávku, a to najneskôr 24 hodín pred začiatkom plánovanej prepravy písomne zaslaním elektronicky a túto skutočnosť oznámi bez zbytočného odkladu kontaktnej osobe aj telefonicky. Pri stornovaní objednávky v uvedenej lehote dodávateľ sa zaväzuje, že nebude objednávateľovi účtovať storno poplatok. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť cieľovú stanicu prepravy, a to najneskôr 24 hodín pred začiatkom plánovanej prepravy. Túto skutočnosť je objednávateľ povinný oznámiť kontaktnej osobe dodávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne elektronicky. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že po nahlásení zmeny cieľovej stanice prepravy v stanovenej lehote elektronicky oznámi objednávateľovi najneskôr do 2 hodín od nahlásenia zmeny novú kalkuláciu ceny prepravy. Bez písomného potvrdenia tejto novej kalkulácie ceny nie je možné pristaviť vozidlo na prepravu. |
14. Objednávateľ pripúšťa v nevyhnutných prípadoch z kapacitných dôvodov plnenie za zmluvne dohodnuté ceny aj prostredníctvom tretích osôb, ak tieto spĺňajú požiadavky objednávateľa. |
15. Periodicita zasielania objednávok na plnenie počas platnosti tejto rámcovej dohody je závislá od potrieb objednávateľa. Skutočný rozsah využitia vozidla závisí od potrieb a jednotlivých objednávok objednávateľa počas trvania tejto rámcovej dohody. Objednávateľ nie je povinný objednať celý predpokladaný rozsah využitia vozidla počas jej trvania, ktorý je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
16. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
17. V cene za 1 kilometer prepravy osôb a batožiny vozidlom podľa príslušnej kategórie sú zahrnuté: pristavenie vozidla, naloženie a vyloženie batožiny, mzdové náklady na vodiča, náklady na pohonné hmoty, diaľničné poplatky, resp. náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, náklady súvisiace s údržbou vozidla, povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie a ďalšie náklady na poistenie v zmysle tejto rámcovej dohody a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby okrem parkovného, stravy a ubytovania pre vodiča v prípade viacdňovej prepravy. |
18. V cene každej celej hodiny stojného sú zahrnuté: čas čakania, poplatky za státie, náhrada za stratu času a všetky ostatné výdavky vzniknuté pri poskytovaní služby bez ohľadu na dĺžku čakania. |
19. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná podľa objednávky po uskutočnení každej prepravy. Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
20. Dodávateľ je oprávnený fakturovať náklady za prepravu podľa skutočne odjazdených kilometrov, skutočného počtu hodín stojného, prípadné skutočné ďalšie nevyhnutné výdavky vzniknuté s touto prepravou (parkovné, strava a ubytovanie pre vodiča v prípade viacdňovej prepravy a pod.). Stravu a ubytovanie pre vodiča zabezpečí dodávateľ s predchádzajúcim súhlasom objednávateľa. Kópie dokladov preukazujúcich objednávateľom schválené ďalšie nevyhnutné výdavky budú prílohou faktúry. |
21. Evidenciu najazdených kilometrov bude dodávateľ evidovať a fakturovať od miesta pristavenia do konečného miesta objednaného objednávateľom. Súčasťou každej faktúry bude rozpis jazdy s uvedením nasledovného: dátum jazdy, miesto odchodu a miesto príchodu, počet najazdených kilometrov, počet hodín stojného, počet cestujúcich a podpis zodpovednej osoby za objednávateľa. V prípade navýšenia výdavkov na prepravu oproti pôvodnej kalkulácii v rozpise jazdy musí byť uvedené jeho odôvodnenie. |
22. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
23. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením tejto rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od nej, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
24. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
25.Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
Tr. A. Hlinku 1, Dražovská cesta 2, Dražovská cesta 4, Slančíkovej 1, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Hodžova 1, Kraskova 1, Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
1 606,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2018 13:49
16.02.2018 10:00
16.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2018 12:17 - Vstupná ponuka | 1 606,00 | € | Cena s DPH |
12.02.2018 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 606,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: