00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
45713154
ROBEN - TRANS, s.r.o.
Sládkovičova 11, Nitra, 94901, SVK
Nepravidelná preprava osôb vozidlom s počtom miest na sedenie od 5 do 8 osôb.
preprava, preprava osôb a batožiny, nepravidelná preprava
Služba
1. Nepravidelná preprava osôb vozidlom
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nepravidelná preprava osôb a batožiny na vyžiadanie prostriedkom osobnej cestnej dopravy (ďalej len „vozidlom“) na území Slovenskej republiky. |
2. Preprava osôb z miesta na miesto na základe objednávky objednávateľa s časovým harmonogramom. |
3. Prenájom vozidla s vodičom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. A) Preprava osôb a batožiny vozidlom s počtom miest na sedenie od 5 do 8 osôb | km | 1000 | ||
1. B) Stojné pre vozidlo s počtom miest na sedenie od 5 do 8 osôb | hodina | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Minimálne požiadavky na vozidlo a jeho vybavenie: | |
1.1. Vozidlo v čase prepravy musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. | áno |
1.2. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie vozidla v čase prepravy. | áno |
1.3. Požaduje sa, aby bol dodávateľ poistený počas celej doby platnosti tejto rámcovej dohody pre prípad zodpovednosti za škodu na zdraví a majetku spôsobenú cestujúcim. | áno |
1.4. Požaduje sa výborný technický stav vozidla, čistý a uprataný interiér aj exteriér vozidla, s klimatizáciou a s funkčným vykurovaním. | áno |
1.5. Požaduje sa, aby vozidlo použité na prepravu osôb bolo vybavené samostatnými sedadlami a bezpečnostnými pásmi. | áno |
1.6. Požaduje sa, aby vek vozidla nepresiahol 10 rokov. | áno |
1.7. Požaduje sa, aby vozidlo malo dostatočný batožinový priestor zodpovedajúci počtu prepravovaných osôb mimo priestoru cestujúcich. | áno |
2. Minimálne požiadavky na prepravu: | |
2.1. Pristaviť dohodnuté vozidlo na určené miesto najneskôr: | 30 minút pred plánovaným odchodom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2.2. Dodávateľ zabezpečí, aby vodič zaparkoval vozidlo na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie prepravovaných osôb dopravy mimo cestnej komunikácie. | áno |
2.3. Dodávateľ zabezpečí, aby počas prepravy na dlhšie vzdialenosti boli dodržiavané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy a na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny. | áno |
2.4. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku najneskôr do 3 hod. od nahlásenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. | áno |
2.5. Požaduje sa trasa pri využití prednostne: | diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy. |
2.6. Všetci vodiči podieľajúci sa na plnení zmluvy musia spĺňať požiadavky: | príslušnú odbornú spôsobilosť na výkon požadovanej služby, slušné a čisté ošatenie, profesionálny a diskrétny prístup, slušné a zdvorilé vystupovanie. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť mailom kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH podľa bodov 1. A) a 1.B.) technickej špecifikácie. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy v zmysle tejto rámcovej dohody, musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta a sú maximálne, |
1.2. výška storno poplatku v prípade zrušenia prepravy v lehote kratšej ako 24 hodín pred začiatkom prepravy, |
1.3. typ, špecifikácia vozidla a jeho vybavenie, prostredníctvom ktorých bude dodávateľ plniť túto rámcovú dohodu, |
1.4. dátum prvej evidencie vozidla prostredníctvom ktorého bude dodávateľ plniť túto rámcovú dohodu podľa osvedčenia o evidencii, |
1.5. kontaktnú osoba dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, spolu s telefonickým a e-mailovým kontaktom na ňu, |
1.6. obchodné meno subdodávateľa, kontaktná osoba subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné. |
2. Celková zmluvná cena za predmet zmluvy sa skladá z cien za: |
2.1. Prepravu osôb a batožiny vozidlom = predpokladaný počet kilometrov vynásobený jednotkovou cenou za jeden kilometer. |
2.2. Stojné = predpokladaný počet hodín vynásobený jednotkovou cenou za 1 hodinu stojného. |
3. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
3.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
5. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných čiastkových objednávok. |
6. Pred vystavením príslušnej čiastkovej objednávky objednávateľ písomne elektronicky vyzve dodávateľa minimálne tri pracovné dni pred požadovaným časom prepravy. V čiastkovej výzve budú uvedené najmä: požadovaný termín (dátum a čas), miesto pristavenia vozidla, cieľová stanica, počet osôb, identifikácia požadovaného vozidla, dĺžka pobytu vrátane stojného, príp. ďalšie potrebné informácie. |
7. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň najneskôr do 9,00 hod. od doručenia e-mailovej výzvy potvrdiť doručenie výzvy a potvrdiť zabezpečenie prepravy (popis navrhovaného vozidla na prepravu, trasa s plánovanými prestávkami a kalkulácia celkových nákladov na prepravu v zmysle tejto rámcovej dohody) alebo požadovať doplňujúce informácie, to však iba v prípade, ak sú pre čiastkové plnenie potrebné. Dodávateľ môže z kapacitných dôvodov zabezpečiť prepravu v zmysle bodu 14 týchto zmluvných podmienok. |
8. Kalkulácia nákladov na prepravu musí vychádzať zo záväzných jednotkových cien uvedených v bode 1.1. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať od dodávateľa predložiť varianty spôsobu prepravy a jej ceny v prípade, že návrat cestujúcich sa neuskutoční v ten istý deň (u viacdňových prepráv - napr. so stravou a ubytovaním pre vodiča alebo s návratom vodiča späť po vyložení cestujúcich v cieľovej stanici). |
10. Objednávateľ po odsúhlasení kalkulácie ceny za prepravu oboma zmluvnými stranami v nadväznosti na vzájomnú komunikáciu podľa bodov 6,7,8,9,12,13 a 14 týchto zmluvných podmienok doručí objednávku dodávateľovi v nevyhnutných prípadoch najneskôr 1 pracovný deň pred nástupom na plánovanú cestu elektronicky a následne poštou. |
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo stornovať (zrušiť) objednávku, a to najneskôr 24 hodín pred začiatkom plánovanej prepravy písomne zaslaním elektronicky a túto skutočnosť oznámi bez zbytočného odkladu kontaktnej osobe aj telefonicky. Pri stornovaní objednávky v uvedenej lehote dodávateľ sa zaväzuje, že nebude objednávateľovi účtovať storno poplatok. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť cieľovú stanicu prepravy, a to najneskôr 24 hodín pred začiatkom plánovanej prepravy. Túto skutočnosť je objednávateľ povinný oznámiť kontaktnej osobe dodávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne elektronicky. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že po nahlásení zmeny cieľovej stanice prepravy v stanovenej lehote elektronicky oznámi objednávateľovi najneskôr do 2 hodín od nahlásenia zmeny novú kalkuláciu ceny prepravy. Bez písomného potvrdenia tejto novej kalkulácie ceny nie je možné pristaviť vozidlo na prepravu. |
14. Objednávateľ pripúšťa v nevyhnutných prípadoch z kapacitných dôvodov plnenie za zmluvne dohodnuté ceny aj prostredníctvom tretích osôb, ak tieto spĺňajú požiadavky objednávateľa. |
15. Periodicita zasielania objednávok na plnenie počas platnosti tejto rámcovej dohody je závislá od potrieb objednávateľa. Skutočný rozsah využitia vozidla závisí od potrieb a jednotlivých objednávok objednávateľa počas trvania tejto rámcovej dohody. Objednávateľ nie je povinný objednať celý predpokladaný rozsah využitia vozidla počas jej trvania, ktorý je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
16. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
17. V cene za 1 kilometer prepravy osôb a batožiny vozidlom podľa príslušnej kategórie sú zahrnuté: pristavenie vozidla, naloženie a vyloženie batožiny, mzdové náklady na vodiča, náklady na pohonné hmoty, diaľničné poplatky, resp. náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, náklady súvisiace s údržbou vozidla, povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie a ďalšie náklady na poistenie v zmysle tejto rámcovej dohody a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby okrem parkovného, stravy a ubytovania pre vodiča v prípade viacdňovej prepravy. |
18. V cene každej celej hodiny stojného sú zahrnuté: čas čakania, poplatky za státie, náhrada za stratu času a všetky ostatné výdavky vzniknuté pri poskytovaní služby bez ohľadu na dĺžku čakania. |
19. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná podľa objednávky po uskutočnení každej prepravy. Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
20. Dodávateľ je oprávnený fakturovať náklady za prepravu podľa skutočne odjazdených kilometrov, skutočného počtu hodín stojného, prípadné skutočné ďalšie nevyhnutné výdavky vzniknuté s touto prepravou (parkovné, strava a ubytovanie pre vodiča v prípade viacdňovej prepravy a pod.). Stravu a ubytovanie pre vodiča zabezpečí dodávateľ s predchádzajúcim súhlasom objednávateľa. Kópie dokladov preukazujúcich objednávateľom schválené ďalšie nevyhnutné výdavky budú prílohou faktúry. |
21. Evidenciu najazdených kilometrov bude dodávateľ evidovať a fakturovať od miesta pristavenia do konečného miesta objednaného objednávateľom. Súčasťou každej faktúry bude rozpis jazdy s uvedením nasledovného: dátum jazdy, miesto odchodu a miesto príchodu, počet najazdených kilometrov, počet hodín stojného, počet cestujúcich a podpis zodpovednej osoby za objednávateľa. V prípade navýšenia výdavkov na prepravu oproti pôvodnej kalkulácii v rozpise jazdy musí byť uvedené jeho odôvodnenie. |
22. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
23. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením tejto rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od nej, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
24. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
25.Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
Tr. A. Hlinku 1, Dražovská cesta 2, Dražovská cesta 4, Slančíkovej 1, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Hodžova 1, Kraskova 1, Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
717,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2018 13:04
14.02.2018 10:00
14.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2018 11:55 - Vstupná ponuka | 717,60 | € | Cena s DPH |
14.02.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 717,36 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: