00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
36844781
ATRIO PLUS, s.r.o.
J.Gramantíka 19A, Prievidza, 97101, SVK
Vrecia na odpad
Vrecia na odpad PE
Tovar, Služba
1. Vrecia na odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
vrecia na odpad |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia PE 600x800 mm, hr.0,11mm/20 ks v rolke, čierne | rolka | 160 | ||
Vrecia PE 700x1100 mm, hr. 0,16mm/20 ks v rolke, čierne | rolka | 160 | ||
Vrecia PE 150litrov, 800x1200 mm, hr. 0,10 mm / 10 ks v rolke, čierne | rolka | 120 | ||
Vrecia PE 700 x 1100 mm, hr. 0,10 mm/25 ks v rolke, modré(biele), zaťahovacie na potravinárske účely | rolka | 25 | ||
Krabice na infekčný odpad 220x125x220 mm, lepenka papierová 400g/m2, bal.50 ks | bal. | 6 |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru. |
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 2 dní od uzatvorenia zmluvy a do 2 pracovných dní odo dňa vyžiadania bezplatnú vzorku (1 rolku/bal.) pre každú požadovanú položku predmetu zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky a skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET z 18.04.2016 čl.XVIII,2, písm.t). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Trenčianskeho samosprávneho kraja. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
28.02.2018 14:00
471,00 rolka
1 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2018 13:46
13.02.2018 10:00
13.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.02.2018 09:58 - Vstupná ponuka | 1 300,00 | € | Cena bez DPH |
13.02.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 299,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: