• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2018 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2018 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2018 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2018 11:05

Detail zákazky Z20185733

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2018 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2018 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2018 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2018 11:05

Základné údaje

Z20185733

OF-157713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3325513

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

14373564

Marián Uhlár

Záhradná 1353/7, Gelnica, 05601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho nábytku a vybavenia

skriňa, kartotéka, nábytok

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
Nákup kancelárskeho nábytku vrátane montáže, dopravy a zloženia v mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol. č. 1 :     Drevená spisová skriňa, 2-dverová; ks 3
Pol. č. 2 :    Kovová archívna skriňa so žalúziovými dverami; ks 4
Pol. č. 3 :    Drevená zásuvková kartotéka so 4 zásuvkami; ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Drevená spisová skriňa, 2-dverová; uzamykateľná zámkom s dvoma kľúčmi; farebné prevedenie buk; rozmery: š x h x v (mm) 800 x 420-500 x 1781-1950; z laminovanej drevotriesky hrúbky 18 mm s ABS hranami vo farbe dekoru; police hrúbky 18 mm v počte 4 ks s ABS hranami vo farbe dekóru; rektifikačné klzáky na vyrovnanie nerovností podlahy až do 10 mm; rukoväte  z lešteného hliníka. platí pre pol.č.1
Kovová archívna skriňa so žalúziovými dverami; zamykanie cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi; rozmery:  š x h x v (mm) 1200 x 450 x 1990; korpus z oceľového plechu s ľahkým posuvom žalúziových dverí;  povrchová úprava korpusu práškovou farbou v odtieni svetlo sivej; žalúziové dvere vyrobené z odolného ABS plastu v odtieni svetlo sivej; žalúzie vedené vo vodiacich lištách; celá plocha dverí sa pri otvorení zasúva do bočných strán skrine; výškovo nastaviteľné police po 35 mm; nosnosť police 60 kg pri rovnomernom zaťažení. platí pre pol.č.2
Drevená zásuvková kartotéka so 4 zásuvkami; centrálne zamykanie cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi; farebné prevedenie buk; rozmery: š x h x v  (mm) 420-460 x 600 x 1320-1340; vnútorná šírka zásuviek min. 335 mm;  vyrobená z laminovanej drevotriesky hrúbky 18 mm s  ABS hranami vo farbe dekoru; zásuvky osadené teleskopickými guľôčkovými pojazdmi so 100% výsuvom zásuvky; platí pre pol.č.3
nosnosť zásuvky 45 kg; systém blokácie zásuviek zamedzujúci súčasnému vysunutiu viac zásuviek naraz brániac tak možnému preváženiu celej kartotéky; nosné tyče na závesné zložky vyrobené z nerezového materiálu; rukoväte  z lešteného hliníka. platí pre pol.č.3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane montáže a  dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH zaokrúhlené max na 2 desatinné miesta do 3 dní od uzavretia zmluvy; na faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu vrátane DPH
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7,00 do 15,00 hod.
Požaduje sa, aby sa úhrada za plnenie realizovala bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej objednávateľovi v deň dodania tovaru.
Požaduje sa, aby zmluvná cena predmetu plnenia bola konečná s DPH - zahŕňala náklady na dopravu na miesto určenia, vyloženie tovaru do budovy vrátane montáže.
Požadujeme záručnú dobu min. 24 mesiacov
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, vrátane lehoty dodania uvedenej vo vygenerovanej zmluve EKS, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej technickej špecifikácie predmetu
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

19.02.2018 08:00 — 28.02.2018 14:00

1,00 súbor

3 299,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.02.2018 14:06

14.02.2018 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2018 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 88
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.02.2018 16:15 - Vstupná ponuka 3 298,99 € Cena s DPH
14.02.2018 07:13 - Najvýhodnejšia ponuka 3 298,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS