00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
50578901
AMG Facility SK s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Zabezpečenie upratovacích služieb
Upratovacie služby
Služba
1. Zabezpečenie upratovacích služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
1 x denne : čistenie kuchynskej linky vrátane kuchynského drezu a príslušenstva, utieranie prachu z nábytku vrátane kancelárskeho vybavenia, tzn. utieranie prachu zo všetkých dostupných voľných plôch na stoloch, skrinkách, parapetoch, pultoch atď., do výšky 170 cm, |
1 x denne : vyprázdňovanie odpadkových košov, transport ich obsahu na určené miesto, výmena sáčkov v odpadkových košoch, |
1 x týždenne: umývanie presklenej plochy, utieranie prachu a dezinfekcia telefónnych prístrojov a svietidiel na stoloch, umývanie a dezinfekcia kľučiek a priestoru okolo nich, |
2 x týždenne: vysávanie miestností s položeným kobercom, umývanie dverí v miestach najčastejších dotykov, |
1 x mesačne: údržba nábytku vrátane ochrany jeho povrchu (aj s čistiacimi prostriedkami), utieranie krytov zásuviek a vypínačov, prívodových líšt, utieranie prachu z umelohmotných a drevených stoličiek, utieranie prachu z dekoračných predmetov a informačných tabúľ, |
umývanie parapetov, umývanie dverí, vysávanie čalúneného nábytku, odstraňovanie pavučín podľa potreby, |
1 x ročne: tepovanie kobercov, výmera kobercov určená na tepovanie je 619 m2, termín a čas v akom môže byť tepovanie prevedené bude stanovené individuálne na základe požiadavky verejného obstarávateľa, |
2 x ročne: umývanie okien, umývanie okien požadujeme komplexne (parapety, žalúzie, sklená výplň), termín a čas v akom môže umývanie okien prevedené bude stanovené individuálne na základe požiadavky verejného obstarávateľa, výškové práce súvisiace s umývaním okien sa nepožadujú. |
Vyžaduje sa poskytovanie upratovacích služieb vrátane čistiacich prostriedkov potrebných na zabezpečenie týchto služieb, tzn. verejný obstarávateľ neposkytuje čistiace prostriedky. |
Budova je 7. poschodová, upratovanie sa týka nie všetkých podlaží, iba určitých podlaží a ich častí. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
celková podlahová plocha | m2 | 856,96 | ||
celková plocha okien (nie je uvedená v obojstrannej výmere) | m2 | 234,90 | ||
celková plocha presklenej plochy | m2 | 46,35 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať upratovanie počas doby trvania zmluvy v pravidelných intervaloch uvedených vo funkčnej špecifikácii predmetu zmluvy počas celej doby trvania zmluvy. |
2. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). |
3. Súčasťou podrobného aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým verejný obstarávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov/označenie služby (rovnaký ako bude uvedený na FA a výkaze poskytnutých služieb), |
c) merná jednotka - mesiac, |
d) počet mesiacov, |
e) cena bez DPH za 1 mernú jednotku (mesiac) zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet merných jednotiek/mesiacov zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR, |
h) cena s DPH za požadovaný počet merných jednotiek/mesiacov zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
4. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služieb, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb |
s uvedením dátumu poskytnutia služby a množstva. Protokol o poskytnutí objednaných služieb potvrdený podpisom objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služieb. |
5. Lehota splatnosti faktúry za dodaný predmet zmluvy je 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
6. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
7. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
8. Cenu za poskytnutú službu bude úspešný uchádzač fakturovať nasledujúci mesiac po uplynutí kalendárneho mesiaca, v ktorom bola fakturovaná služba poskytnutá. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať vystavovanie samostatných faktúr podľa jednotlivých zdrojov financovania zákazky. |
10. Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu |
zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy |
a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
11. Na účinnosť zmluvy sa vzťahujú Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska, k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr ako sa zmluva stane účinnou. |
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
13. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 2., 3., 10., 12., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Rudlovská cesta 53, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.04.2018 08:00 — 31.03.2019 16:00
1,00 budova (časť budovy)
10 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2018 16:11
15.02.2018 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2018 16:34 - Vstupná ponuka | 10 680,00 | € | Cena s DPH |
15.02.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 992,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: