30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelárky papier
xerografický papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier pre potreby objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier pre potreby objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky papier laser Copy A4 pre MFZ, 80g/500s - biely | bal | 8000 | ||
kancelársky papier laser Copy A3 pre MFZ, 80g/500s - biely | bal | 500 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na pracoviská objednávateľa v Bratislave a do regionálnych pracovísk v nasledovných mestách: Trnava, D. Streda, Nitra, Komárno, Levice, Nové Zámky, Trenčín, Zvolen, R. Sobota, Lučenec, Žilina, D. Kubín, Košice, Michalovce, Trebišov, Prešov, Poprad. |
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, vystavených objednávateľom podľa aktuálnej potreby. |
Dodávateľ je povinný neodkladne po uzavretí predmetnej zmluvy zaslať kontaktnej osobe objednávateľa podrobný položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých tovarov. |
Kontaktná osoba objednávateľa zašle neodkladne po uzavretí predmetnej zmluvy dodávateľovi kontaktné údaje na poverených zamestnancov, kompetentných prevziať dodaný tovar na jednotlivých pracoviskách. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar na určené miesto do 2-och pracovných dní od obdržania objednávky. |
Predmetná zmluva zaniká dňom uplynutia lehoty plnenia zmluvy, resp. dodaním tovaru vo finančnom objeme, uvedenom v predmetnej zmluve. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.02.2018 00:00 — 28.02.2019 00:00
1,00 súbor
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2018 13:06
12.02.2018 15:00
12.02.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2018 10:51 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
12.02.2018 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: