35946024
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK
31568203
M & P, spol. s r.o.
Jánošíkova 264, Žilina, 01001, SVK
Softvérová podpora Autodesk
softvér, Autodesk
Služba
1. Autodesk Produkt Desing Suite Premium 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
podpora a aktualizácia licencií softvérového produktu Autodesk (Maintenance Plan Renewal) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | licencie | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ licencie | plávajúce sieťové prístupy |
2. AutoCAD Raster Desing 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
podpora a aktualizácia licencií softvérového produktu Autodesk (Maintenance Plan Renewal) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | licencie | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ licencie | plávajúce sieťové prístupy |
Názov |
1. Vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia. Miesto plnenia: všetky pracoviská objednávateľa. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky, osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový) s uvedením parametrov produktov a potvrdením podpory produktu od výrobcu Autodesk (technický alebo produktový list). Jednotkové ceny žiadame uvádzať v rozpočte maximálne na dve desatinné miesta. |
4. Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným partnerom spoločnosti Autodesk pre poskytovanie služieb minimálne na úrovni Silver partner, ktoré umožňuje komplexne distribuovať produkty a služby na území Slovenskej republiky, ktoré sú predmetom zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi na základe jeho požiadavky servisných zásahov pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním produktov v celkovom rozsahu maximálne 40 hodín počas trvania zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný sprístupniť objednávateľovi oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie uvedených produktov, ktoré sú na trhu k dispozícií. |
7. Dodávateľ je povinný v prípade vzniku problémov s funkčnosťou uvedených produktov poskytnúť objednávateľovi telefonickú, resp. emailovú zákaznícku podporu. |
8. Dodávateľ vystaví faktúru raz ročne a to vždy na začiatku ročnej doby podpory. Podkladom pre vystavenie faktúry bude preberací protokol. |
9. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov 3. až 7. sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Tomášikova 22 a ostatné pracoviská objednávateľa, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
21.03.2018 00:00 — 20.03.2020 00:00
13,00 ks
29 380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2018 08:34
15.02.2018 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2018 15:22 - Vstupná ponuka | 29 380,00 | € | Cena bez DPH |
15.02.2018 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: