00165883
Okresný súd Humenné
Laborecká 17, Humenné, 06634, SVK
50578901
AMG Facility SK s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
upratovanie,čistenie,dezinfekcia,umývanie vrátane dodávky čistiacich a hygienických potrieb
Služba, Tovar
1. Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v priestoroch objednávateľa |
Pravidelné dodávanie čistiacich a dezinfekčných prostriedkov na upratovanie a umývanie rúk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
UPRATOVANÝ PRIESTOR | počet | spolu m2 | ||
kancelárie spolu (podlaha: koberec) | 56 | 1262 | ||
pojednávacie miestnosti (podlaha: 4/5 linoleum + 1/5 koberec) | 10 | 468 | ||
schodiská (podlaha: dlažba) | 3 | 374 | ||
chodby (podlaha: dlažba, linoleum) | 20 | 923 | ||
sociálne zariadenia (podlaha: dlažba), v ktorých sa nachádza 30 toaliet, 32 umývadiel a 12 pisoárov | 16 | 136 | ||
miestnosť pre eskortu (podlaha: linoleum) | 1 | 38 | ||
kuchynky (podlaha: linoleum) | 6 | 40 | ||
archívy a sklady (podlaha: dlažba, linoleum) | 5 | 558 | ||
zasadacia miestnosť (podlaha: koberec) | 2 | 62 | ||
serverovňa, dielňa údržby (podlaha: dlažba, linoleum) | 2 | 14,5 | ||
chránený priestor (podlaha: koberec) | 1 | 15 | ||
ubytovacia časť (podlaha: koberec) | 3 | 40 | ||
loggia (podlaha: dlažba) | 20 | 52 | ||
okna | m2 | 723 | ||
horizontálne žalúzie | m2 | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
VYKONÁVANÉ ČINNOSTI | PERIODICITA |
- vyprázdniť odpadové koše, vrátane ich vyčistenia a výmeny plastových vreciek | denne (to znamená v pracovných dňoch - aj ďalej) |
- vyniesť odpadky do kontajnera | denne |
- mokré čistenie podláh (chodby, schody, pojednávacie miestnosti, kuchynky) | denne |
- umývať kľučiek a dverí v miestach častého dotyku | denne |
- umývať vchodové dvere do budovy vrátane skiel obojstranne | denne |
- umývať presklený otvor na mieste kontaktu (podateľňa, archív, informačné centrum a vrátnica) obojstranne | denne |
- umytie a dezinfekcia sociálnych zariadení = umývadlá, armatúry, konzoly, zrkadlá, dávkovače mydla, sušiče na ruky, WC misy, dosky, splachovače, držiaky toaletného papiera, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať, skontrolovať a podľa potreby umyť obkladačky | denne |
- kontrolovať a doplniť tekuté mydlo v dávkovačoch a toaletný papier v zásobníkoch (v budove je denne priem. 70 osôb) | denne |
- poutierať prach na voľne dostupných plochách - pracovných stoloch, stolíkoch, odkladacích plochách a ostatný nábytok | týždenne |
- utierať prach na výpočtovej technike (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača), telefónoch, tlačiarňach, kopírovacích strojoch, ak sú vypnuté | týždenne |
- povysávať koberce | týždenne |
- umyť povrch kuchynských liniek (6 ks x 1,8 bm), umývadlá v kuchynských linkách, obkladačky nad pultom liniek (6 ks x 1,5 m2) | týždenne |
- odstrániť prach zo stoličiek a kresiel- povysávať textilné poťahy na kreslách, stoličkách a sedacích súpravách | mesačne |
- poutierať vlhkou handrou, alebo utrieť od prachu a pretrieť vhodnou politúrou zvisle steny stolov a všetkého ostatného nábytku | mesačne |
- radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou, utrieť prach z rôznych rámov, tabúľ, hasiacich prístrojov, hydrantov atď. | mesačne |
-vymiesť a odstrániť pavučiny, kompletne vyčistiť dvere, zárubne, kľučky a kovanie, dvere natrieť prostriedkom na ošetrenie nábytku (napr. diava) | mesačne |
- umyť - povysávať dlážku - koberec, utrieť prach v serverovni, zasadacích miestnostiach, dielni údržby, chránenom priestore, ubytovacej časti umyť a ošetriť dvere, kľučky obojstranne za prítomnosti povereného zamestnanca objednávateľa | štvrťročne |
- odstrániť prach z najvrchnejších plôch nábytku vlhkou handrou | štvťročne |
- umývanie okien, rámov okien (len z vnútornej strany) | 1x ročne na jar |
- čistenie horizontálnych žalúzií | 1x ročne na jar |
Názov |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť na vlastné náklady dopravu, čistiacich, hygienických a dezinfekčných prostriedkov, strojového vybavenia a náradia potrebného na plnenie predmetu zmluvy, na miesto výkonu služby a vykonávať práce v dohodnutom rozsahu, čase a kvalite, zodpovedajúcej bežnému štandardu upratovacích úkonov. |
Objednávateľ požaduje upratovaciu službu vykonávať výlučne v pracovných dňoch od 14:30 hod do 18:30 hod. |
Poskytovateľ musí zabezpečiť na výkon upratovacej služby 4 zamestnancov. |
Poskytovateľ bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku a knihu závad. Tieto dokumenty budú uložené u zamestnancov ostrahy. Objednávateľ má právo do knihy závad zapisovať závady, pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zákazky, ktoré objednávateľ nahlási písomne alebo telefonicky a to v primeranom čase. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dohodnuté služby uvedené v tejto zákazke vykonávali jeho bezúhonní, spoľahliví a zdravotne spôsobilí zamestnanci , ktorí budú zaškolení a vedení v schválenom zozname pracovníkov zabezpečujúcich predmet zákazky. |
Objednávateľ zabezpečí vydanie kľúčov od vstupu do budovy, vydanie kódu k zabezpečovaciemu systému budovy a kľúčov od upratovaných priestorov. |
Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ raz mesačne vykonal kontrolu kvality poskytovanej služby. |
V prípade, ak objednávateľ zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov (reklamáciu) ihneď, najneskôr do 24 hodín od ich zistenia objednávateľom a objednávateľa o ich odstránení informovať. |
Ak závady nie je možné odstrániť v lehote uvedenej vyššie alebo nebudú v uvedenej lehote odstránené má objednávateľ právo na zľavu vo výške 10 % zo zmluvnej ceny. |
Opakované nedodržanie kvality alebo služieb, na ktoré bol poskytovateľ písomne najmenej dvakrát po sebe upozornený je podstatným porušením zmluvy a pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých ostatných skutočnostiach na strane objednávateľa a ochranu osobných údajov, o ktorých sa dozvie pri vykonávaní činnosti pri plnení tejto zmluvy. Uvedená povinnosť mlčanlivosti platí aj po ukončení platnosti tejto zmluvy po dobu 12 mesiacov. |
Poskytovateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej a civilnej ochrany. |
Súčasťou zákazky je dodávka a dopĺňanie toaletného papiera (priemer do 13cm, natural, dvojvrstvový) a tekutého mydla v dávkovačoch, podľa potreby. Objednávateľ pre informáciu uvádza, že v budove je denne cca 70 osôb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby, boli firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby. |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režimu odomykania a zamykania miestností, pričom do priestorov objednávateľa nebudú vstupovať tretie osoby. |
Poskytovateľ je najmenej tri dni pred začiatkom výkonu upratovacích služieb, alebo pri obmene zamestnancov, alebo zastupovaní, povinný nahlásiť obstarávateľovi zoznam svojich zamestnancov. |
Objednávateľ bezplatne poskytne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok a zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác. |
Pracovníci poskytovateľa po ukončení denných upratovacích prác zodpovedajú za uzatvorenie okien a uzamknutie a zabezpečenie priestorov objednávateľa. |
Pracovníci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci najdené na mieste výkonu služby zamestnancovi ostrahy. |
Poskytovateľ má právo vyjadrovať sa k vzniknutým závadám a pripomienkam objednávateľa. |
Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa aj bez udania dôvodu. |
Objednávateľ požaduje aby odmeňovanie zamestnancov poskytovateľa bolo v súlade so zákonom č. 663/2007 Z.z. o minimálnej mzde v znení neskorších predpisov a platnými nariadeniami vlády Slovenskej republiky, ktorými sa ustanovuje suma o minimálnej mzde. |
Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ predložil do 7 dni od uzavretia zmluvy podrobnú kalkuláciu ceny poskytovanej služby za jeden mesiac. Takto predložená mesačná kalkulácia bude podladom pre poskytovateľa na základe, ktorej sa budú vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Miestnosti kancelária (chránený priestor), serverovňa, zasadačky a dielňa údržby sa budú upratovať a čistiť len po dohode zástupcu poskytovateľa so zástupcom objednávateľa v režime, ktorý určí objednávateľ. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Laborecká 17, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
01.04.2018 12:24 — 30.09.2019 12:24
1,00 celý predmet zákazky na 18 mesiacov
25 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.02.2018 12:33
12.02.2018 12:21
12.02.2018 12:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.02.2018 13:43 - Vstupná ponuka | 25 000,00 | € | Cena s DPH |
09.02.2018 04:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: