00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36493333
Heliotronik, spol. s r.o.
Zlatobanská 16, Prešov, 08005, SVK
Oprava PVC podlahy na izbách pacientov zdravotníckeho zariadenia
Kladenie podláh
Stavebná práca
1. Oprava PVC podlahy na izbách pacientov zdravotníckeho zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena pôvodnej opotrebovanej a poškodenej PVC podlahy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odstránenie povlakových podláh lepených s podložkou /2-3 vrstvy/ | m2 | 205,44 | ||
Odvoz sute | t | 1,80 | ||
Uloženie sute na skladku | t | 1,80 | ||
Vyspravenie podkladu | m2 | 205,44 | ||
Penetrácia | m2 | 205,44 | ||
Nivelačná stierka podlahová / 5 - 10 mm / | m2 | 205,44 | ||
Lepenie povlakových plastových pásov vyvedených 100 mm nad podlahu vrátane zvárania | m2 | 205,44 | ||
Podlahovina PVC + zváracia šnúra | m2 | 221,88 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Homogenná vinylová podlahovina | lisovaná s patentovaným XP extraodolým PUR a chipsovým vzorom |
ISO 24346 - EN 428 | 2 mm |
Hrúbka našľapnej vrstvy ISO 24340 - EN 429 | 2 mm |
Trvalá deformácia ISO 24343-1 - EN 433 | < alebo = 0,1 mm |
Odolnosť voči opotrebovaniu kolieskovou stopou ISO 4918 - EN 425 | vyhovujúce |
Elektrické napätie EN 1815 | < alebo =2 kV |
Elektrický odpor EN 1081 | R < alebo = 10 000 000 000 ohm |
Chemická odolnosť ISO 26987 EN 423 | vysoká |
Antibakteriálna ochrana -odolnosť voči pôsobeniu mikroorganizmov EN ISO 846 | nepodporuje rast |
Názov |
1. Nástup na realizáciu do 3 pracovných dní od dátumu vyzvania na prevzatie staveniska s ukončením najneskôr do 25.3.2918 . Pred nástupom na realizáciu prác Zhotoviteľ predloží menný zoznam osôb svojich zamestnancov, ktorí budú práce realizovať vrátane súpisu ŠPZ používaných dopravných prostriedkov. |
2. Zhotoviteľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy cez EKS a kópiu dokladu o oprávnení podnikať v predmete obstarávania vrátane prehlásenia o vlastnostiach použitého výrobku / homogenná vinylová podlahovina s certifikátom ISO 9001 a ISO 14001/ a odborného posudku o posúdení zdravotnej nezávadnosti výrobku. |
3. Zhotoviteľ vzhľadom na zabezpečenie prevádzky lôžkovej zdravotnej starostlivosti musí prispôsobiť termín a čas realizácie podľa požiadaviek Objednávateľa, ak bude nutné aj v mimopracovnej dobe. Zároveň Zhotoviteľ musí úzko spolupracovať so zhotoviteľskou spoločnosťou, ktorá súčasne zabezpečuje stavebné úpravy vo vedľajších priestoroch budovy zdravotníckeho zariadenia pri vlastnej realizácii opravy PVC podláh vrátane koordinácie postupu prác / odstránenie pôvodnej podlahy, príprava podkladov, lepenie podlahoviny, ... /. |
4. Práce musia byť vykonané podľa platných STN, technologických postupov, všeobecne záväznych technických požiadaviek na stavbu, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Objednávateľ sa zaväzuje poskytovať Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť počas realizácie diela. |
5. Zhotoviteľ vykoná dielo vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, na vlastné náklady vrátane nákladov na potrebné vybudovanie, prevádzku a vypratania staveniska. |
6 .Objednávateľ požaduje, aby financovanie stavebných prác v ich priebehu zabezpečil Zhotoviteľ. |
7. Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác vrátane zápisu o odovzdaní a prevzatí potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ust. zákona č. 222/2004 Z. z. |
8. Zhotoviteľ pri realizácii diela zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku. |
9. Zhotoviteľ zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov, noriem a požiadaviek Objednávateľa počas celej doby realizácie. Zhotoviteľ je povinný zúčastniť sa na školení BOZP a PO u odborných zamestnancov Objednavateľa. |
10. Zhotoviteľ poskytuje na vykonané dielo záručnú dobu 60 mesiacov od dňa odovzdania a prevzatia. Zhotoviteľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do 2 pracovných dní od písomného / aj e-mailom / uplatnenia reklamácie zo strany Objednávateľa. |
11. Zhotoviteľ predloží vzorky materiálov, ktoré majú byť predmetom dodania diela s tým, že Objednávateľ si vyhradzuje právo na určenie farebného riešenia. |
12. Lehota splatnosti faktúry na šesťdesiat / 60 / kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
13. Zhotoviteľ zodpovedá za škody, ktoré spôsobí Objednávateľovi pri vykonavaní diela a záväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené jeho zamestnancami počas vykonávania diela. |
14. Zhotoviteľ je povinný počas realizácie prác dodržiavať NV SR č. 396/2006 Z. z. a Plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vypracovaný Zhotoviteľom, ktorým boli určené pravidlá na vykonávanie predmetných prác. |
15. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať interné predpisy Objednávateľa a to Pl-01 a Pl 02.1, ktoré sa týkajú opatrení pri havarijnom úniku nebezpečných odpadov a nebezpečných látok do životného prostredia - havarijný plán. Objednávateľ oboznámi s týmito predpismi Zhotoviteľa pred začatím prác. |
16. Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu vyhonávania diela zabezpečiť Zhotoviteľovi prívod vody, elektrického prúdu s napätím 240 V a riadny prístup jeho zamestnancom a vozidlám na miesto vykonávania diela. |
17. Zhotoviteľ je povinný v súlade s internou normou IN 14.4 dôsledne separovať odpad vznikajúci jeho činnosťou, ukladať ho a zneškodňovať, ako aj udržiavať použivané mechanizmy v takom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok a viesť evidenciu o vyprodukovaných odpadoch. |
18. Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení / likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom diele. |
19. Zhotoviteľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník, a to odo dňa začatia prác, až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní, ktorý musí byť trvale prístupný na stavbe. |
20. Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním - preberacím protokolom o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený zástupcami obidvoch zmluvných strán. Po ukončení prác na diele, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál a odpad. |
21. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa odovzdať stavebný denník, zápisy a vykonaných kontrolách a skúškach, osvedčenia a prehlásenia o zhode použitých výrobkov a materiálov k odovzdávaciemu a preberaciemu konaniu. |
22. Ak je Zhotoviteľ v omeškaní z odovzdaním diela je povinný Objednávateľovi zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela za každý deň omeškania. Objednávateľ je oprávnený si uplatniť zmluvnú pokutu za nekvalitné vykonanie prác, ktoré sa prejavuje v nedokonalých spojoch po nalepení plastových pásov, ako aj v v nedokonalej priľnavosti na stenách / vzduchové bubliny, nerovnosť, škáry, .../ vo výške 100,00 € za každý m2 , na ktorom sa takéto nedostatky prejavujú. Ak je v omeškaní s nástupom na odstránenie vady zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 100.- € za každý deň omeškania. |
23. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov, ak Zhotoviteľ: a/ nezačne s vykonaním diela do 3 pracovných dní od dátumu vyzvania na prevzatie staveniska, b/ bude vykonávať dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, c/ prerušil vykonávanie diela na viac ako 3 dní, pričom prerušenie nebolo nevyhnutné, |
d/ bude v omeškaní s odovzdaním diela o viac ako 3 dní, e/ použije na vykonanie diela iné materiály alebo dielo vykoná v inej technickej špecifikácii ako požadoval Objednávateľ v zadaných technických vlastnostiach, f/ nebude dodržiavať pokyny Objednávateľa, vzhľadom na špecifický charakter plnenia |
/ zdravotnícke zariadenie a súčasne realizované stavebné úpravy vo vedľajších priestoroch budovy /, g/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, h/ poskytne Objednávateľovi nepravdivé alebo závadzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
24. Zhotoviteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ: a/ neodovzdá Zhotoviteľovi miesto vykonania diela do 3 pracovných dní od dátumu vyzvania na prevzatie staveniska, b/ najneskôr do 1 pracovného dňa odo dňa prevzatia miesta vykonania diela neposkytne potrebnú súčinnosť, |
c/ požiada o prerušenie vykonávania diela z prevádzkových dôvodov a toto prerušenie bude trvať viac ako 15 pracovných dní, d/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, e/ poskytne Zhotoviteľovi nepravdivé a závadzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
25. Objednávateľ je oprávnený, v súlade s § 12 ods. 1 pís. b/ bod 3 zák. č. 254/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov zadržať Zhotoviteľovi 10% z fakturovanej ceny diela s DPH, až do odstránenia všetkých vád a nedorobkov zistených pri odovzdávaní a preberaní diela. |
26. Zmluvu je možné meniť a doplňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán formou dodatku. |
27. Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
28. Objednávateľ požaduje pri lepení plastových pásov hlavne pri vyvedení nad podlahu do výšky 100 mm v styku so stenou zabezpečenie precíznej práce z dôvodu vysokých nárokov na dodržanie hygienických podmienok na izbách pacientov, ktorí sú hospitalizovaní na infekčnej klinike. Súčasne objednávateľ upozorňuje zhotoviteľa na tú skutočnosť, že sa jedna o práce na pôvodných izbách pacientov a teda, že potery podláh a omietky na stenách môžu vykazovať nerovnosti. Práce musia byť realizované odbornými pracovníkmi, ktorí majú dokonalé skúsenosti s takýmto spôsobom lepenia plastových pásov. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli,že pohľadávku,ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi ,dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávanený vydať len jeho štatutárny orgán.Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. V prípade porušenia vyššieuvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20 %. |
slovom : dvadsať percent z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
21.02.2018 08:00 — 09.03.2018 10:45
205,44 m2
9 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.02.2018 10:49
09.02.2018 08:00
09.02.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2018 18:37 - Vstupná ponuka | 9 499,00 | € | Cena bez DPH |
09.02.2018 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 299,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: