36858749
Agroinštitút Nitra, štátny podnik
Akademická 4, Nitra, 94901, SVK
35908076
VICOM s.r.o.
Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK
Hygienické potreby
toaletný papier, mydlo, utierky, papierové obrúsky, hygienické sáčky, osviežovač, šampón, obrúsok na topánky, vatové tampóny
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby do toaliet a hotelových izieb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier biely s potlačeným estetickým dizajnom sivého listu v kotúči do zásobníka TORK dĺžka kotúča: 360 m, šírka kotúča: 9,4 cm, priemer: 26 cm, dĺžka listu: 20 cm, vnútorný priemer jadra: 5,9 cm, počet vrstiev: 2, potlač: áno, ražba: áno, farba biela, materiál: recyklát | ks | 800 | ||
Toaletný papier v kotúči dĺžka kotúča: 126 m, priemer: 19 cm, počet vrstiev: 2, farba: biela, materiál: recyklát, balenie: 6 ks/ balenie | ks | 250 | ||
Toaletný papier v kotúči počet vrstiev: 2, farba: biela, materiál: recyklát, počet útržkov: 200, 4 ks/ balenie | balenie | 800 | ||
Papierová utierka v kotúči do zásobníka TORK dĺžka kotúča: 300 m, počet vrstiev: 1, farba: biela, materiál: recyklát, balenie: 6 ks/ balenie | ks | 350 | ||
Papierová utierka v kotúči s potlačou listu do zásobníka TORK dĺžka kotúča: 150 m, priemer: 19 cm, počet vrstiev: 2, farba: zelená, šírka: 21 cm, potlač: áno, balenie: 6 ks/ balenie | ks | 300 | ||
Papierové obrúsky 33 x 33 cm, počet vrstiev. 1, farba: biela, balenie: 100 ks / balenie | balenie | 15 | ||
Hygienické sáčky na dámske hygienické vložky vhodné do zásobníka balené v papierovej krabičke, mikroténové, balenie: 30 ks / krabička | krabička | 250 | ||
Náplň do elektrického osviežovača TORK objem: 75 ml, vôňa: kvety a ovocie | ks | 40 | ||
Šampón vlasový a telový v sáčiku – vhodný do hotelov Balenie: 7 ml | ks | 2500 | ||
Mydlo v sáčiku vhodné do hotelov , 15 g | ks | 3000 | ||
Odličovacie vatové tampóny 2 ks v balení určenom na jednorazové použitie v PE sáčiku bez potlače | balenie | 2500 | ||
Obrúsok na topánky v sáčiku, vhodný do hotelov | ks | 300 | ||
Mydlo tekuté 5 L do zásobníkov TORK , krémové | ks | 70 |
Názov |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa je do 3 dní. |
Ceny sú uvedené vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia tejto Rámcovej dohody vlastný návrh na jej plnenie, v ktorom pre každú položku, ktorá je predmetom dodania uvedie: číslo položky v súlade s tohto dohodou, obchodnú značku/označenie tovaru, jednotkovú cenu v € bez DPH, jednotkovú cenu v € s DPH, cenu celkom v € bez DPH a cenu celkom v € s DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou maximálnou cenou plnenia podľa rámcovej dohody uvedenej v bode 4.3. Zmluvy. |
Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy - vzorky požadovaných produktov ( z každého 1 ks) s údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vzorky budú následne aplikované do zásobníkov TORK, čím sa preukáže správne fungovanie systému. |
V prípade nekompatibility so systémom TORK bude zmluva zrušená. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia tejto dohody kontaktné údaje osoby pre zasielanie objednávok, zodpovednej za riadne plnenie predmetu dohody, v rozsahu: Meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa (ďalej len "Kontaktná osoba"). |
Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu Kontaktnej osoby. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú objednávku Objednávateľa na emailovú adresu uvedenú v objednávke, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 24 hodín odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany Dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností Dodávateľa . |
Lehota na dodanie tovaru je najneskôr do troch dní odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi od Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa od 7:30 do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby za Objednávateľa, uvedenej v objednávke a to minimálne jeden deň pred dodaním tovaru. |
Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu dohody, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu dohody na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného kontaktnou osobou za Objednávateľa alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi a faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa uvedeného vo faktúre. |
V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Pre zmluvu platia osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode čl. XVI Všeobecných zmluvných podmienok, účinných od 04.11.2017. |
Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
11 175,00 ks, balenie, krabička
7 578,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.02.2018 08:18
12.02.2018 09:00
12.02.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2018 21:41 - Vstupná ponuka | 7 577,00 | € | Cena bez DPH |
09.02.2018 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: