00397687
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka výpočtovej techniky pre UVP - Časť 1._3D skener
3D laserový skener
Tovar, Služba
1. 3D skener
|
|
---|---|
Funkcia |
3D laserový skener - ručný 2 kamerový laserový digitálny 3D skener optimalizovaný pre potreby vývojových pracovníkov a odborníkov v oblasti inžinierstva na získanie 3D meraní fyzických objektov (napr. Creaform Handyscan 300 alebo ekvivalentný). Požadované parametre sú podrobnejšie rozpísané v technickej špecifikácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3D skener – laserový skener digitálny s príslušenstvom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3D laserový skener | zariadenie musí spĺňať nasledovné minimálne technické a funkčné parametre (ako napr. Creaform Handyscan 300 alebo ekvivalentný): |
Telo a konštrukcia | 2 kamerový laserový skener pevnej konštrukcie pre každodenné pracovné nasadenie a časté prenášanie, hmotnosť do 1 kg. |
Rozlíšenie | minimálne 0,1 mm |
Presnosť | až 0,04 mm |
Objemová presnosť (odchýlka pri meraní) | 0,020 mm + 0,1 mm/m |
Príslušenstvo | všetky komponenty musia byť navzájom kompatibilné a súčasťou dodania je prenosné púzdro, batérie, softvér. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a musí byť v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami a v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikát o zhode a pôvode výrobku). |
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou technickou špecifikáciou a uvedie obchodnú značku resp. výrobcu a typové označenie ponúkaného zariadenia/ zostavy, ktorá bude predmetom dodávky a ktorá preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (dokladom môže byť napr. katalógový list, produktový list, technický opis, a pod.). |
Objednávateľ po obdržaní ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky a zároveň si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
Dodávateľ berie na vedomie, že plnenia, ktoré poskytuje budú spolufinancované z finančných prostriedkov EÚ. |
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov. Počas plynutia záručnej doby za dodaný tovar je Dodávateľ povinný prípadné vady tovaru bezplatne odstrániť. Všetky náklady súvisiace s odstránením vád (práca, náhradné diely, dodacie náklady) počas záručnej doby bude znášať Dodávateľ. |
Poruchy budú nahlasované na servisné strediská Dodávateľa Objednávateľom písomnou formou, faxom alebo prostredníctvom elektronickej pošty. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád tovaru bezodkladne a vady odstrániť v čo najkratšom možnom čase. Termín odstránenia vád dohodnú zmluvné strany písomnou formou, inak platí povinnosť Dodávateľa odstrániť vady do 5 pracovných dní od doručenia reklamácie. |
Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla Objednávateľa. Faktúru je potrebné odoslať doporučenou listovou zásielkou alebo iným obdobne spoľahlivým spôsobom. Pri faktúre, ktorá bola odoslaná ako obyčajná listová zásielka, nie je možné uplatniť si úroky z omeškania za oneskorenú úhradu faktúry. |
Faktúra vystavená Dodávateľom musí spĺňať náležitosti daňového dokladu stanovené zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí v nej byť uvedené číslo zmluvy z EKS ako aj číslo súvisiaceho projektu s ITMS kódom, s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Na dodací list, preberací protokol a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov, ktorá je Dodávateľom, zaradený v čase plnenia zmluvy do Zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska (black-list trhoviska). |
Dodávateľ berie na vedomie, že účinnosť zmluvy je podmienená súhlasným výsledkom kontroly predmetného verejného obstarávania. Z tohto dôvodu Objednávateľ nemôže realizovať plnenie zmluvy pred ukončením ex-post kontroly nakoľko je spolufinancované z prostriedkov EU a je oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa OPET (2.časť "VZP") Čl. XVIII bod 18.2 písm. h) ak v rámci kontroly verejného obstarávania Zákazky, na základe ktorej došlo k uzavretiu Zmluvy, bolo konštatované porušenie zákona. |
Nám. slobody 19, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
19.03.2018 09:00 — 06.04.2018 15:00
1,00 ks
40 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2018 15:55
26.02.2018 10:00
26.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2018 11:33 - Vstupná ponuka | 40 000,00 | € | Cena bez DPH |
26.02.2018 07:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: