• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2018 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2018 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2018 11:15

Detail zákazky Z20184632

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2018 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2018 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2018 11:15

Základné údaje

Z20184632

OF-157351

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3317379

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

51026414

JNL s.r.o.

Uzovce 26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nemocničná bielizeň - Pacientske pyžamá

pyžamo, anjel, dámska košeľa

  • 39518000-6 - Nemocničná bielizeň
  • 18318000-1 - Nočná bielizeň
  • 18318300-4 - Pyžamy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nemocničná bielizeň - Pacientske pyžamá
Funkcia
Pacientske pyžamá
- zabezpečenie hygienickej starostlivosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - pacientska košeľa dámska ks 5
Položka č. 2 - pacientska košeľa "anjel" ks 5
Položka č. 3 - pacientske pyžamo ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Položka č. 1 - pacientska košeľa dámska
1.1 veľkosť : XL
1.2 strih : rovný
1.3 výstrih : okrúhly
1.4 zapínanie : vpredu, na 3-4 gombíky (niťované)
1.5 dĺžka : po kolená
1.6 rukáv : krátky, ukončený preštepovaním
1.7 farba : biela, prípadne biela so vzorom
1.8 materiál : 100 %
1.9 minimálna plošná hmotnosť : 145 g/m2
1.10 rozmery podľa veľkostnej tabuľky pre pracovné odevy podľa normy STN EN 340
1.11 minimálna pevnosť v ťahu o/ú : 570/490 N
1.12 zmena rozmerov po praní pri 95°C : 2/2 %
1.13 dostava na 10 cm : min. 261/241
1.14 väzba : plátnová
1.15 každý kus musí mať pripojené : symboly údržby
1.16 ponúkaný tovar musí byť stálofarebný aj po opakovanom praní
1.17 použité tkaniny musia byť chlóru odolné
-------------------------------------------------------
2. Položka č. 2- pacientska košeľa "anjel"
2.1 veľkosť : univerzálna
2.2 strih : kimonový
2.3 výstrih : okrúhly
2.4 zapínanie : vzadu na min. 3 - max. 7 šnúrok
2.5 dĺžka : po kolená
2.6 rukáv : krátky ukončený preštepovaním
2.7 farba : biela, prípadne biela s potlačou
2.8 materiál : 100 % bavlna
2.9 minimálna plošná hmotnosť : 145 g/m2
2.10 rozmery podľa veľkostnej tabuľky pre pracovné odevy podľa normy STN EN 340
2.11 minimálna pevnosť v ťahu o/ú : 570/490N
2.12 zmena rozmerov po praní pri 95°C : 2/2%
2.13 dostava na 10 cm : 261/241
2.14 väzba: plátno
2.15 každý kus musí mať pripojené : symboly údržby
2.16 ponúkaný tovar musí byť stálofarebný aj po opakovanom praní
2.17 použité tkaniny musia byť chlóru odolné
-------------------------------------------------------
3. Položka č. 3 - pacientske pyžamo
3.1 pyžamo 2-dielne, pozostávajúce z košele a nohavíc
3.2 požadované veľkosti:
3.2.1 veľkosť č. XL 20 ks
3.2.2 veľkosť č. XXL 20 ks
3.3 pyžamová košeľa :
3.3.1 zapínanie : na gombíky (niťované) po celej dĺžke až ku krku
3.3.2 golier : ležatý - preštepovaný
3.3.3 rukáv : dlhý , ukončený preštepovaním
3.3.4 nakladané preštepované vrecká v pásovej oblasti na pravej aj ľavej prednej strane
3.4 pyžamové nohavice:
3.4.1 strih : klasický, s gumičkou po celom obvode pása
3.5 farba : zelena resp. podľa dohody
3.6 materiál : 100 % bavlna
3.7 minimálna plošná hmotnosť : 145 g/m2
3.8 rozmery podľa veľkostnej tabuľky pre pracovné odevy podľa normy STN EN 340
3.9 minimálna pevnosť v ťahu o/ú : 570/490 N
3.10 zmena rozmerov po praní pri 95°C : 2/2 %
3.11 dostava na 10 cm : 261/241
3.12 väzba : plátno
3.13 každý kus musí mať pripojené : symboly údržby
3.14 ponúkaný tovar musí byť stálofarebný aj po opakovanom praní
3.15 použité tkaniny musia byť chlóru odolné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov Dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) predložiť prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, a vzorku materiálu/tovaru ( 1ks pre každú požadovanú položku predmetu zákazky), s popisom technických parametrov a vzorkovník farieb - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Vlastná realizácia predmetu zákazky môže byť uskutočnená až po odsúhlasení ponúkaného tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, najneskôr však pri dodávke tovaru,  platný Certifikát použitých materiálov v zmysle OEKO-TEX Standard 100, resp. iný certifikát potvrdzujúci zdravotnú nezávadnosť pre zdravotníctvo a antimikrobiálne vlákno.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod.. Termín dodávky žiadame oznámiť minimálne 1 deň vopred.
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, v štandardnej kvalite, s požadovanými parametrami.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo tovar neprevziať a od Zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi a/alebo vzorkami, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 48 hodín od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 48 hodín od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava).
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Faktúra bude splatná v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok so všetkými dôsledkami, ktoré z toho vyplývajú v zmysle platných OPET-VZP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

28.02.2018 14:00

50,00 ks

1 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.02.2018 13:14

07.02.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 519
 73
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.02.2018 08:50 - Vstupná ponuka 1 100,00 € Cena bez DPH
06.02.2018 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 090,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS