00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
47818913
ecobox sk, s.r.o.
Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK
Pomocné manipulačné služby
manipulačné služby; sťahovanie; nakládka a vykládka tovarov
Služba
1. Pomocné manipulačné práce
|
|
---|---|
Funkcia |
Účelom predmetu zákazky je poskytovanie manipulačných služieb pre potreby pracovísk objednávateľa. Jedná sa najmä o: a) pomocné manipulačné služby pri kultúrnych a iných spoločenských podujatiach, b) pomocné manipulačné služby pri odvoze neupotrebiteľného majetku do OLO, |
c) pomocné manipulačné služby pri sťahovaní vybavenia kancelárií v rámci budov objednávateľa, sťahovanie vybavenia kancelárií medzi budovami objednávateľa d) pomocné manipulačné služby v exteriéroch (napr. nakládka a vykládka tovarov a materiálov, sťahovanie), a to podľa potreby a požiadaviek objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pomocné manipulačné služby | osobo hodina | 13650 |
Názov |
Poskytovanie služieb bude prebiehať na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom počas lehoty platnosti zmluvy. |
Objednávateľ oznámi poskytovateľovi predpokladaný rozsah požadovaných služieb a potrebný počet zamestnancov poskytovateľa, ako aj termín poskytovania služieb najmenej 48 hodín pred plánovaným začatím poskytovania služieb (ďalej len „objednávka"). |
Celková cena služieb poskytovaných poskytovateľom na základe čiastkových objednávok bude vypočítavaná ako násobok ceny za 1 osobohodinu a všetkých odpracovaných hodín pracovníkov poskytovateľa potvrdených objednávateľom. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Maximálne množstvo osobohodín 13.650 nemusí byť vyčerpané. Služby budú poskytované na základe aktuálnych potrieb objednávateľa. Predmetná zmluva zaniká uplynutím lehoty jej plnenia (aj v prípade nevyčerpania celkovej zmluvne dohodnutej ceny); resp. zaniká vyčerpaním zmluvne dohodnutej celkovej ceny aj pred uplynutím lehoty jej plnenia. |
Objednávku môže objednávateľ uskutočniť písomne, faxom, telefonicky, elektronickou poštou, alebo akýmkoľvek iným preukázateľným spôsobom, vylučujúcim pochybnosti o jej obsahu. |
Poskytovateľ najneskôr v lehote jedného dňa od doručenia objednávky preukázateľným spôsobom potvrdí objednávateľovi prijatie (akceptáciu) objednávky. |
Poskytovateľ sa zaväzuje služby vykonávať s maximálnou odbornou starostlivosťou a dbať na to, aby nedošlo k poškodeniu majetku objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že pred vyslaním svojich zamestnancov k objednávateľovi ich preškolí na úseku BOZP a PO. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že na pracovisko objednávateľa bude zaraďovať iba osoby zdravotne spôsobilé k výkonu práce a osoby vo vhodnom pracovnom oblečení a vo vhodnej pracovnej obuvi. |
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ku ktorým dôjde v dôsledku jeho činnosti (činnosti jeho zamestnancov), ako aj zanedbaním jeho zmluvných alebo zákonných povinností. |
Pri škodách, za ktoré poskytovateľ zodpovedá, a ktoré vznikli v dôsledku porušenia jeho zmluvných alebo zákonných povinností, je poskytovateľ povinný nahradiť objednávateľovi vzniknutú škodu v celom rozsahu. |
Pracovníci poskytovateľa majú zakázané nahliadať (prípadne vyhotovovať zápisky, fotokópie alebo iné rozmnoženiny) do písomných dokladov a iných písomností, ktoré sa nachádzajú v priestoroch objednávateľa a súvisia s plnením úloh a činnosti objednávateľa, v opačnom prípade poskytovateľ zodpovedá za škodu, ktorá by týmto konaním objednávateľovi vznikla. |
Faktúra musí obsahovať rozpis dodanej služby. |
Poskytovateľ dodá potvrdenú a podpísanú objednávku spolu s faktúrou za službu(y). |
Splatnosť faktúr 30 dní. |
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou. |
Služby budú uskutočňované iba v rámci mesta Bratislava |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v zmysle predmetnej zmluvy verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Pokutu za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služieb uvedených v konkrétnej objednávke čo do rozsahu, kvality a termínov plnenia je povinný poskytovateľ uhradiť vo výške 10% z hodnoty čiastkovej objednávky na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve do 10 pracovných dní od doručenia oznámenia poskytovateľovi o nedodržaní zmluvne dohodnutých podmienok objednávateľom. |
Poskytovateľ služieb je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Zmluvné strany sa dohodli na 3- mesačnej výpovednej lehote aj bez uvedenia dôvodu. |
Primaciálne nám. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12.03.2018 10:00 — 11.03.2021 10:00
13 650,00 osobo hodina
141 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2018 08:10
07.03.2018 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2018 10:24 - Vstupná ponuka | 141 960,00 | € | Cena s DPH |
07.03.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: