00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36596621
SEDEM - reklamná agentúra s.r.o.
Textilná 7/A, Košice, 04012, SVK
Propagačný materiál
roll up, lepiace štítky, skladací prezentačný stolík
Tovar, Služba
1. Prezentačný stolík
|
|
---|---|
Funkcia |
Materiál používaný pre prezentovanie objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prezentačný stolík- počet | ks | 1 | ||
Prezentačný stolík - rozmery (š x v x h), | cm | 120 x93 x48 | ||
Prezentačný stolík -rozmer grafiky (š x v) | cm | 219,5 x 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prezentačný stolík- požaduje sa, aby mal | zaoblený tvar, skladal sa z 3 častí, vrchná doska bola čierna, vystužená taška na dosku a mal tubu na grafiku. |
Prezentačný stolík- požaduje sa, aby | grafika obsahovala obrázok s logom EÚ + odkaz na fond, logo agentúry, logo projektu. |
2. Lepiace štítky - nálepky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lepiace štítky - nálepky | ks | 500 | ||
Lepiace štítky - rozmer nálepiek,(š x v), | mm | 60x30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Lepiace štítky: požadujeme: | nálepka musí byť s jednostrannou potlačou loga EÚ + odkaz na fond,ďalej musí obsahovať logo OPV a logo projektu. |
3. Roll-up
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Roll-up -počet: | ks | 4 | ||
Roll-up rozmery:cm(š x v) | cm | 85x200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Roll-up : Objednávateľ požaduje: | aby cena bola stanovená vrátane stojana, plachty a tlače, slogom EÚ + odkaz na fond, logo agentúra, logo projektu. |
4. Veľkoplošný roll-up
|
|
---|---|
Funkcia |
Materiál používaný pre prezentovanie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkoplošný roll-up | ks | 2 | ||
Veľkoplošný roll-up- rozmery: | cm | 150x200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Veľkoplošný roll-up- Objednávateľ požaduje: | tlač + konštrukcia, aby cena bola stanovená vrátane stojana, plachty a tlače, s logom EÚ + odkaz na fond, logo agentúra, logo projektu. |
5. Trvalá vysvetľujúca tabuľa (pamätná doska)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trvalá vysvetľujúca tabuľa (pamätná doska) | ks | 1 | ||
Trvalá vysvetľujúca tabuľa (pamätná doska) -rozmer (š x v x h), | cm | 20x30x1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvalá vysvetľujúca tabuľa (pamätná doska)- požadujeme: | materiál žula, gravírovanie. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétnneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Logá a potlače dodá objednávateľ. |
Objednávateľ požaduje predložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru tvz. podrobný aktualizovaný položkový rozpočet e-mailom kontaktnej osobe. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný vopred vyzvať objednávateľa prevziať tovar. |
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Objednávateľ môže vrátiť faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nové lehota splatnosti faktúry. |
Záručná doba je 24 mesiacov. Počas tejto doby má objednávateľ právo žiadať od dodávateľa odstránenie vád. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Výskum a inovácie. |
Ak výsledok finančnej kontroly nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS (OPET). |
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry boli následné údaje: |
- číslo, názov a ITMS kód súvisiaceho programu v rámci ITMS2014+, číslo prioritnej osi OP Val, číslo zmluvy o poskytnutí NFP - s týmito údajmi objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska. |
-osoby oprávnené konať za zmluvné strany a ich funkcie, právne formy zmluvných strán, názov banky, v ktorých majú zmluvné strany vedené účty bankové spojenie a číslo účtu, resp IBAN objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Univerzitný vedecký park, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12.04.2018 08:58 — 26.04.2018 08:59
1,00 celok
1 322,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.02.2018 12:29
08.02.2018 13:00
08.02.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.02.2018 14:29 - Vstupná ponuka | 1 322,00 | € | Cena bez DPH |
08.02.2018 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 069,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: