00164691
Divadelný ústav
Jakubovo nám. 12, Bratislava, 81357, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, stravovanie
Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,50 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 8 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od doručenia objednávky.V prípade, že lehota do 24 hodín pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň dodania stravných poukážok považovať nasledujúci pracovný deň. |
Doručenie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky - výška poplatku, ktoré si môže dodávateľ nárokovať je 0,00% z hodnoty takto vrátených poukážok. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky po celú dobu trvania zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že požadované množstvo stravných poukážok cca 800 kusov/mesačne je len len predpokladané množstvo a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok mesačne bude závisieť od potrieb objednávateľa, najmä zmenou počtu zamestnancov a ich požiadaviek. Odber 8000 kusov bude dodržaný. Zmluva zanikne uplynutím odobratia celkového množstva 8000 stravných poukážok čo môže byť pred uplynutím 12 mesiacov, resp. prekročením 12 mesiacov, čo verejný obstarávateľ bude následne riešiť dodatkom k zmluve. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že lehota splatnosti faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň. |
Celková vyfakturovaná cena stravných lístkov na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, z ceny poplatku za poskytnuté služby vrátane dopravy a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby vrátane dopravy, ak je dodávateľ platca DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena za požadované služby, musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18 /1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z, ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov ako cena maximálna bez možnosti jej úpravy na celé obdobie platnosti zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka 2018, resp. 2019 na obdobie v prípade predĺženia zmluvy tak ako je to uvedené v bode 7 v horeuvedenej sekcie. |
interval objednávania stravných poukážok | mesačne |
Jakubovo nám. 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2018 13:55 — 31.12.2018 13:55
8 000,00 ks
28 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2018 14:11
07.02.2018 13:38
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2018 14:18 - Vstupná ponuka | 28 000,00 | € | Cena s DPH |
07.02.2018 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 941,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: