00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Toner do kopírovacieho stroja typu CANON imageRUNNER 2545i
toner
Tovar
1. Toner do kopírovacieho stroja typu CANON imageRUNNER 2545i
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, originálnych tonerov do kopírovacieho stroja typu CANON imageRUNNER 2545i vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Tonery potrebné k administratívnemu zabezpečeniu chodu pracoviska. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toner C-EXV32 (2786B002) | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadované technické vlastnosti: | |
1.1. farba toneru | čierna |
1.2. toner do kopírovacieho stroja | CANON imageRUNNER 2545i |
1.3. kapacita | min. 19 400 strán A4 |
2. Požaduje sa: | |
2.1. dodať tonery | originálne, nové, pred dodaním nesmú byť používané, testované, recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov, |
2.2. v dodaných toneroch | nesmie byť použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec |
2.3. dodať tonery zabalené | v originálnom obale od výrobcu, ktorý spĺňa všetky znaky originálneho balenia (hologramy), obal príslušnej značky, neporušený, nepoškodený |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov, |
1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkovej ceny. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
9. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12.02.2018 08:00 — 23.02.2018 15:00
1,00 súbor
187,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2018 13:46
06.02.2018 10:00
06.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2018 13:54 - Vstupná ponuka | 187,00 | € | Cena s DPH |
05.02.2018 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 182,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: