17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
36677281
ZSE Energia, a.s.
Čulenova 6, Bratislava, 81647, SVK
Elektrická energia
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávky elektrickej energie do odberných miest (ďalej ako "OM") objednávateľa, vrátane manažmentu poplatkov súvisiacich s pripojením do distribučnej siete (t.j. prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služieb distribúcie elektriny prostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej sústavy a prevádzkovateľa prenosovej sústavy do odberného miesta odberateľa) na obdobie 4 mesiacov. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako "PDS" ) a musí byť v súlade |
s platnou a účinnou legislatívou pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z.z. , ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov , Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 3172007 Z. z., ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s elektrinou v znení neskorších predpisov). |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.03.2018 do 24:00 hod. SEČ dňa 30.6.2018. |
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. |
Ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové predpokladané množstvo za všetky odberné miesta spolu za zmluvné obdobie - 4 mesiace | kWh | 1 422 000 | ||
1. OM: Slovenská ul. 11 A, EIC: 24ZZS87011700003, číslo OM: 3108701170 | kWh | 1 391 330 | ||
Maximálna rezervovaná kapacita | kW | 950 | ||
Rezervovaná kapacita | kW | 850 | ||
Sadzba za distribúciu | sadzba | X2 | ||
2. OM: Kapisztóryho ul. 5, EIC: 24ZZS87169100008, číslo OM: 3108716910 | kWh | 29 740 | ||
Maximálna rezervovaná kapacita | kW | 120 | ||
Rezervovaná kapacita | kW | 40 | ||
Sadzba za distribúciu | sadzba | X2 | ||
3 . Maloodberné miesta (MOM)- Zdravotnícka ul. č 2-20 (spolu 10 OM) - predpokladané množstvo pre všetky maloodberné miesta spolu za zmluvné obdobie - 4 mesiace | KWh | 930 | ||
3.1. MOM: Zdravotnícka 2 , EIC:24ZZS4100136000Z, RK - Istič A 25, distr. tarifa : C2-X3-1T | kW | 150 | ||
3.2. MOM: Zdravotnícka 4 , EIC:24ZZS4100138000P, RK - Istič A 25, distr. tarifa : C2-X3-2T | kW | 98 | ||
3.3. MOM: Zdravotnícka 6 , EIC:24ZZS4100139000K, RK - Istič A 25, distr. tarifa : C2-X3-1T | kW | 92 | ||
3.4. MOM: Zdravotnícka 8, EIC:24ZZS4100141000H, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T | kW | 98 | ||
3.5. MOM: Zdravotnícka 10, EIC:24ZZS4100142000C, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T | kW | 92 | ||
3.6. MOM: Zdravotnícka 12, EIC:24ZZS41001440002, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T | kW | 84 | ||
3.7. MOM: Zdravotnícka 14, EIC:24ZZS4100145000Y, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T | kW | 85 | ||
3.8. MOM: Zdravotnícka 16, EIC:24ZZS4100147000O, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T | kW | 85 | ||
3.9. MOM: Zdravotnícka 18, EIC:24ZZS4100148000J, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T | kW | 66 | ||
3.10. MOM: Zdravotnícka 20, EIC:24ZZS4144755000T, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T | kW | 80 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v tejto zmluve. Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska verzia 3.2 účinná odo dňa 04.11.2017 (ďalej len "OPET"), a to vrátane Prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP") . Dodávateľ potvrdzuje, že sú mu OPET vrátane OUEP známe. |
3. Odchylné dojednania v zmluve majú prednosť pred znením OPET a OUEP. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do všetkých OM objednávateľa, - prevziať za Objednávateľa zopdpovednosť za odchýlku za OM voči zúčtovateľovi odchýlok, -zabezpečiť pre Objednávateľa distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s použitím sústavy (ďalej len "distribučné služby") od príslušného PDS. |
5.Objednávateľ sa zaväzuje odobrať od Dodávateľa elektrinu v dohodnutom množstve a čase a podľa podmienok Zmluvy a zaplatiť Dodávateľovi za dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa podmienok uvedených v Zmluve a v súlade s predpismi na základe uplatnenia regulovaného prístupu k distribučnej sústave. |
6. Miestom plnenia sú všetky OM objednávateľa uvedené v časti "Technické vlastnosti". |
7. Dodávateľ počas zmluvného obdobia zabezpečí Objednávateľovi distribučné služby do odberných miest Objednávateľa uvedených v prílohe č. 1 Zmluvy a za podmienok uvedených v Zmluve do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity. Distribučné služby sa uskutočňujú v súlade s platnými a účinnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, Prevádzkovým poriadkom príslušného PDS a v kvalite podľa Technických podmienok PDS. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre odberné miesta Objednávateľa dohodnuté v tejto zmluve. Prekročenie dohodnutej RK sa bude riešiť v súlade s Prevádzkovým poriadkom PDS a platným cenovým rozhodnutím ÚRSO. Objednávateľ môže písomne požiadať Dodávateľa o úpravu dohodnutej RK. Úprava dohodnutej RK sa stáva účinnou po jej písomnom odsúhlasení Dodávateľa. |
9. Dohodnutý účinník: 0,95 - 1,00. |
10. Cena je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za predpokladané množstvo dodávky elektrickej energie pre všetky OM objednávateľa, cenu za poskytnutie distribučných služieb, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS |
platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
11. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
12. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO. DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných a účinných právnych predpisov. |
13. Odber elektriny bude financovaný bezhotovostným platobným stykom. Objednávateľ bude mesačne uhrádzať preddavky na základe splátkového kalendára do 15. dňa príslušného mesiaca, preddavky budú predstavovať max. 80 % mesačného objednaného množstva. Za uhradenie faktúry sa bude považovať deň, v ktorom bude fakturovaná suma pripísaná na účet Dodávateľa. Splátkový kalendár sa dodávateľ zaväzuje predložiť do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
14. Dodávateľ je povinný vyúčtovať Objednávateľovi skutočné množstvo odobratej elektriny do 15. dní od ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom bola elektrina odobratá, doručiť vyúčtovaciu faktúru Objednávateľovi pre veľkoodberné miesta, pre maloodberné miesta vyúčtovacia faktúra bude vystavená po ukončení zmluvného obdobia. Vyúčtovacia faktúra so zohľadnením pravidelných mesačných platieb je splatná do 30 dni od doručenia vyúčtovacej faktúry. |
Vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektriny a distribučné služby je Dodávateľ oprávnený vyhotoviť aj v prípade mimoriadneho odpočtu, pri výmene určeného meradla, ukončení odberu a pod. |
15. Faktúra za odobratú elektrickú energiu bude vystavovaná pre všetky odberné miesta, pričom v rámci nej bude vytvorený rozpis za každé odberné miesto samostatne a budú v ňom uvedené a označené jednotlivé položky ceny vrátane ceny alebo poplatku za každú položku. Pre maloodberné miesta Objednávateľa budú vystavované zálohové faktúry za opakované dodanie tovaru a služby mesačne k 15-mu dňu v mesiaci na základe predpokladaného množstva dodanej elektriny. |
16. Ak faktúra nebude obsahovať všetky predpísané náležitosti daňového dokladu podľa zákona o dani pridanej hodnoty, alebo ak nebude v súlade so Zmluvou,alebo bude obsahovať nesprávne údaje, Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru na doplnenie alebo na prepracovanie spolu s uvedením chýbajúcich náležitostí alebo nesprávnych údajov. Plynutie lehoty splatnosti faktúry vrátenej Dodávateľovi na opravu sa zastaví a na opravenej faktúre, obsahujúcej všetky potrebné zákonné náležitosti, bude opäť uvedená 30 dňová lehota splatnosti, ktorá začne plynúť odznova doručením faktúry objednávateľovi. |
17. Objednávateľ nie je povinný od Dodávateľa odobrať celé uvedené predpokladané množstvo elektriny. Dodávateľ nie je oprávnený sankcionovať odberateľa za odber menšieho alebo väčšieho množstva elektriny ako je predpokladané celkové množstvo elektriny, alebo z tohto dôvodu zmeniť výšku ceny za dodávku elektriny. |
18. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa služby, ktoré poskytujú vyšší štandard ako napr.: a) obsluha prostredníctvom Key Account Managera pre rýchlu komunikáciu, poradenstvo a komplexné riešenie podľa požiadaviek Objednávateľa, b) možnosť spravovať informácie podľa odberných miest prostredníctvom elektronickej služby - elektronický informačný zákaznícky systém s autorizovaným prístupom zákazníka (sledovanie histórie spotreby odberného miesta, zobrazovania faktúr s možnosťou ich stiahnutia a pod.). |
Tieto služby budú zahrnuté v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnené osobitne. |
19. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca bezprostredne nasledujúcim po doručení písomnej výpovede dodávateľovi. |
20. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúceho bodu 18., dodávateľ nebude uplatňovať voči objednávateľovi v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi: |
a) Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení. |
b) Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
c) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s PDS na vymedzenom území Západoslovenskému regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
d) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s PDS počas plnenia zmluvy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. |
23. Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy. Požaduje sa, aby cena ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
24. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. |
25. Štruktúra ceny obsahuje najmä: a)- cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 4 mesiace b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH |
26. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako “nižšia cena”) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
27. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2-Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4). |
28. Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu,b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, |
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie. |
29. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy na základe dôvodov uvedených v § 19 zákona o verejnom obstarávaní. |
30. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti. |
31.Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
32.Miesto, spôsob a lehoty na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov sú uvedené v Obchodnom zákonníku (premlčanie”) a v Civilnom sporovom poriadku. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Rezervovaná kapacita | kW | 850 | ||
Navrhnutá hodnota | Rezervovaná kapacita, typ RK | kW | 850 |
Je potrebné doplniť typ rezervovanej kapacity (12/3/1 mes)
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Rezervovaná kapacita | kW | 40 | ||
Navrhnutá hodnota | Rezervovaná kapacita, typ RK | kW | 40 |
Je potrebné doplniť typ rezervovanej kapacity (12/3/1 mes)
Slovenská 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
01.03.2018 00:00 — 30.06.2018 23:59
1 422 000,00 kWh
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2018 11:22
06.02.2018 13:00
07.02.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2018 15:15 - Vstupná ponuka | 180 000,00 | € | Cena bez DPH |
06.02.2018 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 149 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: