• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2018 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2018 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2018 08:40

Detail zákazky Z20184401

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2018 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2018 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2018 08:40

Základné údaje

Z20184401

OF-156861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3317359

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

36677281

ZSE Energia, a.s.

Čulenova 6, Bratislava, 81647, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

Elektrická energia, Elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávky elektrickej energie do odberných miest (ďalej ako "OM")  objednávateľa, vrátane manažmentu poplatkov súvisiacich s pripojením do distribučnej siete (t.j. prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služieb distribúcie elektriny prostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej sústavy a prevádzkovateľa prenosovej sústavy do odberného miesta odberateľa) na obdobie 4 mesiacov.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako "PDS" ) a musí byť v súlade
s platnou  a účinnou legislatívou pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z.z. , ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom  v znení neskorších predpisov , Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 3172007 Z. z., ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s elektrinou v znení neskorších predpisov).
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.03.2018 do 24:00 hod. SEČ dňa 30.6.2018.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy.
Ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové predpokladané množstvo za všetky  odberné miesta  spolu za zmluvné obdobie - 4 mesiace kWh 1 422 000
1. OM: Slovenská ul. 11 A, EIC: 24ZZS87011700003, číslo OM: 3108701170 kWh 1 391 330
Maximálna rezervovaná kapacita kW 950
Rezervovaná kapacita kW 850
Sadzba za distribúciu sadzba X2
2. OM: Kapisztóryho ul. 5, EIC: 24ZZS87169100008, číslo OM: 3108716910 kWh 29 740
Maximálna rezervovaná kapacita kW 120
Rezervovaná kapacita kW 40
Sadzba za distribúciu sadzba X2
3 . Maloodberné miesta (MOM)- Zdravotnícka ul. č 2-20 (spolu 10 OM) - predpokladané množstvo pre všetky maloodberné miesta spolu  za zmluvné obdobie - 4 mesiace KWh 930
3.1. MOM: Zdravotnícka 2 , EIC:24ZZS4100136000Z, RK - Istič A 25, distr. tarifa : C2-X3-1T kW 150
3.2. MOM: Zdravotnícka 4 , EIC:24ZZS4100138000P, RK - Istič A 25, distr. tarifa : C2-X3-2T kW 98
3.3. MOM: Zdravotnícka 6 , EIC:24ZZS4100139000K, RK - Istič A 25, distr. tarifa : C2-X3-1T kW 92
3.4. MOM: Zdravotnícka 8, EIC:24ZZS4100141000H, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T kW 98
3.5. MOM: Zdravotnícka 10, EIC:24ZZS4100142000C, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T kW 92
3.6. MOM: Zdravotnícka 12, EIC:24ZZS41001440002, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T kW 84
3.7. MOM: Zdravotnícka 14, EIC:24ZZS4100145000Y, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T kW 85
3.8. MOM: Zdravotnícka 16, EIC:24ZZS4100147000O, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T kW 85
3.9. MOM: Zdravotnícka 18, EIC:24ZZS4100148000J, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T kW 66
3.10. MOM: Zdravotnícka 20, EIC:24ZZS4144755000T, RK - Istič A 25, distr. tarifa: C2-X3-1T kW 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v tejto zmluve. Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú  Obchodné  podmienky elektronického trhoviska verzia 3.2 účinná odo dňa 04.11.2017 (ďalej len "OPET"), a to vrátane Prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP") . Dodávateľ potvrdzuje, že sú mu OPET vrátane OUEP známe.
3. Odchylné dojednania v zmluve majú prednosť pred znením OPET a OUEP.
4. Dodávateľ sa zaväzuje  okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do všetkých OM objednávateľa, -  prevziať za Objednávateľa zopdpovednosť za odchýlku za OM voči zúčtovateľovi odchýlok,  -zabezpečiť pre Objednávateľa distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s použitím sústavy (ďalej len "distribučné služby") od príslušného PDS.
5.Objednávateľ sa zaväzuje odobrať od Dodávateľa elektrinu v dohodnutom množstve  a čase a podľa podmienok Zmluvy a zaplatiť Dodávateľovi za dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa podmienok uvedených v Zmluve a  v súlade s predpismi na základe uplatnenia regulovaného prístupu k distribučnej sústave.
6.  Miestom plnenia sú všetky OM  objednávateľa  uvedené v časti "Technické vlastnosti".
7. Dodávateľ počas zmluvného obdobia zabezpečí Objednávateľovi distribučné služby do odberných miest Objednávateľa uvedených v prílohe č. 1 Zmluvy a za podmienok uvedených v Zmluve do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity.  Distribučné služby sa uskutočňujú v súlade s platnými a účinnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, Prevádzkovým poriadkom príslušného PDS a v kvalite podľa Technických podmienok PDS.
8. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre odberné miesta Objednávateľa dohodnuté v tejto zmluve. Prekročenie dohodnutej RK sa bude riešiť v súlade s Prevádzkovým poriadkom PDS a platným cenovým rozhodnutím ÚRSO. Objednávateľ môže  písomne požiadať Dodávateľa o úpravu dohodnutej RK. Úprava dohodnutej RK sa stáva účinnou po jej písomnom odsúhlasení Dodávateľa.
9. Dohodnutý účinník: 0,95 - 1,00.
10. Cena je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za  predpokladané množstvo dodávky elektrickej energie pre všetky OM objednávateľa, cenu za poskytnutie distribučných služieb, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS
platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
11. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
12. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO. DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných a účinných  právnych predpisov.
13.  Odber elektriny bude financovaný bezhotovostným platobným stykom.  Objednávateľ bude mesačne uhrádzať preddavky na základe splátkového kalendára do 15. dňa príslušného mesiaca, preddavky budú predstavovať max. 80 % mesačného objednaného množstva. Za uhradenie faktúry sa bude považovať deň, v ktorom bude fakturovaná suma pripísaná na účet Dodávateľa. Splátkový kalendár  sa dodávateľ zaväzuje predložiť do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
14. Dodávateľ je povinný vyúčtovať Objednávateľovi skutočné množstvo odobratej elektriny do 15. dní od ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom bola elektrina odobratá, doručiť vyúčtovaciu faktúru Objednávateľovi pre veľkoodberné miesta, pre maloodberné miesta vyúčtovacia faktúra bude vystavená po ukončení zmluvného obdobia.  Vyúčtovacia faktúra so zohľadnením pravidelných mesačných platieb je splatná do 30 dni od doručenia vyúčtovacej faktúry.
Vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektriny a distribučné služby je Dodávateľ oprávnený vyhotoviť aj v prípade mimoriadneho odpočtu, pri výmene určeného meradla, ukončení odberu a pod.
15. Faktúra za odobratú elektrickú energiu bude vystavovaná pre všetky odberné miesta, pričom v rámci nej bude vytvorený rozpis za každé odberné miesto samostatne a budú v ňom uvedené a označené jednotlivé položky ceny vrátane ceny alebo poplatku za každú položku. Pre maloodberné miesta Objednávateľa  budú vystavované zálohové faktúry za opakované dodanie tovaru a služby mesačne k 15-mu dňu v mesiaci na základe predpokladaného množstva dodanej elektriny.
16. Ak faktúra nebude obsahovať všetky predpísané náležitosti daňového dokladu podľa zákona o dani pridanej hodnoty, alebo ak nebude v súlade so Zmluvou,alebo bude obsahovať nesprávne údaje, Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru na doplnenie alebo na prepracovanie spolu s uvedením chýbajúcich náležitostí alebo nesprávnych údajov. Plynutie lehoty splatnosti faktúry vrátenej Dodávateľovi na opravu sa zastaví a na opravenej faktúre, obsahujúcej všetky potrebné zákonné náležitosti, bude opäť uvedená 30 dňová lehota splatnosti, ktorá začne plynúť odznova doručením faktúry objednávateľovi.
17. Objednávateľ nie je povinný od Dodávateľa odobrať celé  uvedené predpokladané množstvo elektriny. Dodávateľ nie je oprávnený sankcionovať odberateľa za odber menšieho alebo väčšieho množstva elektriny ako je predpokladané celkové množstvo elektriny, alebo z tohto dôvodu zmeniť výšku ceny za dodávku elektriny.
18. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa služby, ktoré poskytujú vyšší štandard ako napr.: a) obsluha prostredníctvom Key Account Managera pre rýchlu komunikáciu, poradenstvo a komplexné riešenie podľa požiadaviek Objednávateľa, b) možnosť spravovať informácie podľa odberných miest prostredníctvom elektronickej služby - elektronický informačný zákaznícky systém s autorizovaným prístupom zákazníka (sledovanie histórie spotreby odberného miesta, zobrazovania faktúr s možnosťou ich stiahnutia a pod.).
Tieto služby budú zahrnuté v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnené osobitne.
19. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca bezprostredne nasledujúcim po doručení písomnej výpovede dodávateľovi.
20. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúceho bodu 18., dodávateľ nebude uplatňovať voči objednávateľovi v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
21. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky  objednávateľa v tejto zmluve sa bude  považovať  za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie.
22. Dodávateľ sa zaväzuje do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi:
a) Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení.
b) Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu.
c) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s PDS na vymedzenom území Západoslovenskému regiónu pre celé zmluvné obdobie.
d) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s PDS počas plnenia zmluvy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia.
23. Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy. Požaduje sa, aby cena ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
24. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
25. Štruktúra ceny obsahuje najmä: a)- cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 4 mesiace b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH
26. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako “nižšia cena”) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
27. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2-Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4).
28. Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu,b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku,
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie.
29. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy na základe dôvodov uvedených v § 19 zákona o verejnom obstarávaní.
30. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti.
31.Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
32.Miesto, spôsob a lehoty na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov sú uvedené v Obchodnom zákonníku (premlčanie”) a v Civilnom sporovom poriadku.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Rezervovaná kapacita kW 850
Navrhnutá hodnota Rezervovaná kapacita, typ RK kW 850

Je potrebné doplniť typ rezervovanej kapacity (12/3/1 mes)

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Rezervovaná kapacita kW 40
Navrhnutá hodnota Rezervovaná kapacita, typ RK kW 40

Je potrebné doplniť typ rezervovanej kapacity (12/3/1 mes)

Zmluvná špecifikácia

Slovenská 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.03.2018 00:00 — 30.06.2018 23:59

1 422 000,00 kWh

180 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.02.2018 11:22

06.02.2018 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2018 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2018 15:15 - Vstupná ponuka 180 000,00 € Cena bez DPH
06.02.2018 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka 149 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS