00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
31361552
ANASOFT APR s.r.o.
Mlynská dolina 41, Bratislava, 81102, SVK
IPS sonda
IPS, sonda
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je dodanie IPS sondy.
|
|
---|---|
Funkcia |
Sonda bude použitá na ochranu siete ministerstva od vonkajších útokov, na monitorovanie komunikácie v sieti ministerstva a v prípade potreby do nej zasiahne (blokovanie útokov, ošetrovanie zraniteľnosti používaných systémov, atď.). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. McAfee Network Security IPS NS5200 Appliance - HW appliance (alebo ekvivalent) | - | 1 | ||
2. McAfee Network Security IPS NS5200 Appliance - podpora Business Software Support & Onsite Next Business Day Hardware Support na 1 rok (alebo ekvivalent kompatibilný s produktom p.č. 1) | - | 1 | ||
3. McAfee Network Security Manager Software Starter Edition – obnova podpory Business Software Support na 1 rok (alebo ekvivalent kompatibilný s produktom p.č. 1) | - | 1 | ||
4. Inštalácia zariadenia na mieste dodania, jeho konfigurácia a zaškolenie min. 1 osoby | - | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Riešenie musí byť kompatibilné s používanými zariadeniami CISCO. Prípadné ekvivalentné riešenie musí vedieť monitorovať sieť a aktivity operačného systému (Windows, Unix, macOS), identifikovať škodlivé činnosti a aktívne ich blokovať na základe aplikovaných signatúr. Zároveň musí vedieť zaznamenávať informácie o jej priebehu a o škodlivých činnostiach a musí umožňovať blokovanie tejto škodlivej komunikácie v reálnom čase. Pre sondu by mali vychádzať priebežne aktualizácie softwaru a signatúr ošetrujúce novovzniknuté zraniteľnosti v sieti a v systémoch. | |
Ekvivalentné riešenie musí spĺňať minimálne výkonové parametre požadovaného riešenia: | |
Performance: | |
- | Aggregate Performance 1 Gbps |
- | Maximum Throughput (UDP 1512 byte packets) Up to 3 Gbps |
- | Maximum Concurrent Connections 1,350,000 |
- | Connections per Second 45,000 |
- | HTTP Connections per Second 30,000 |
- | Throughput with SSL Decryption (based on 10% SSL traffic) 1 Gbps |
- | Maximum SSL Flow Count 75,000 |
- | SSL Keys Imported 1,024 |
- | Typical Latency Less than 100 μs |
- | Number of Virtual IPS Systems 1,000 |
- | Maximum DoS Profiles 5,000 |
- | ACL Rules 2,000 |
Ports: | |
- | Fixed Gigabit Ethernet—Copper Ports (internal fail-open) 8 |
- | Fixed 1 GigE (SFP) Ports 12 |
- | Fixed 10 GigE/1 GigE (SFP+) Ports 2 |
- | Dedicated Response Ports (RJ45) 1 (10G/1G) |
- | Dedicated Management Ports (RJ45) 1 (10G/1G) |
- | Dedicated Storage Ports (RJ45) 1 (1G/100M) |
Physical: | |
- | Storage Solid State 80 GB |
Product Regulatory Compliance: | |
- | Safety Certification |
- | EMI Certification |
- | ROHS Compliance |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ je povinný dodať tovar po skončení aukcie, najneskôr do 30 dní od účinnosti zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Miestom dodania je Bratislava. |
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerozbalený. Tovar nemôže byť repasovaný/refurbished/renew. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodnej prevádzke. |
3. Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že vzhľadom na charakter a budúce použitie predmetu zákazky u objednávateľa, vyžaduje sa tovar presne podľa špecifikácie, tak aby bola zachovaná kompatibilita predmetu zákazky so súčasným SW a HW objednávateľa. V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, resp. tovar, ktorý nebude kompatibilný, alebo hocijakým iným spôsobom nebude zachovaná funkčnosť dodaného tovaru vo vzťahu k súčasnému SW a HW, alebo inému technickému zariadeniu objednávateľa, dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní zabezpečiť nápravu. V opačnom prípade, objednávateľ odstúpi od zmluvy. |
4. Predmetom zmluvy je aj inštalácia zariadenia na mieste dodania, jeho konfigurácia a zaškolenie min. 1 osoby objednávateľa. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi plnenie uvedené v predchádzajúcej vete bez nároku na osobitnú odmenu. |
II. CENA |
1.Dodávateľ je povinný do 3 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi cenovú kalkuláciu, v ktorej uvedie: typ/označenie tovaru (obchodné označenie, model, značku/výrobcu), jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou vysúťaženou cenou predmetu zákazky, uvedenou v Zmluve. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vysvetlenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vysvetlenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá nový tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, avšak iba v prípade ak bude zodpovedať podmienkam tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru, minimálne však v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
3. V prípade dodávateľa s negatívnou referenciou si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku, ani pre dokumenty technickej povahy. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12.02.2018 08:00 — 12.03.2018 16:00
1,00 Súbor
49 398,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.02.2018 08:59
09.02.2018 14:00
09.02.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2018 13:52 - Vstupná ponuka | 49 296,00 | € | Cena s DPH |
09.02.2018 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: