17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
32687699
Ing. Ľudovít Paulina MIPA
Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier,
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier pre zabezpečenie administratívnych činností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier A4 | bal. | 4500 | ||
Kancelársky papier A3 | bal. | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K p.č. 1 kancelársky papier - farba | biela |
K p.č. 1 kancelársky papier - formát | A 4 |
K p.č. 1 kancelársky papier - rozmery | 210 x 297 mm |
K p.č. 1 kancelársky papier -plošná hmotnosť | 80g/m2 |
K p.č.l - počet kusov balíkov v krabici | 5 |
K p.č. 1 kancelársky papier -počet hárkov (ks) v balení | 500 |
K p.č.2 kancelársky papier-farba | biela |
K p.č.2- kancelársky papier - formát | A3 |
K p.č.2-kancelársky papier - rozmery | 297 mm-výška, 420 mm šírka |
K p.č.2-kancelársky papier - počet hárkov /ks/ v balení | 500 |
K p.č.2-počet kusov balíkov v krabici | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia v sklade na prízemí budovy, papier musí byť na palete a paletovom vozíku na kolieskach |
Tovar nebude dodaný naraz, ale na základe čiastkových objednávok v priebehu trvania rámcovej zmluvy. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zakázky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nakládky a vykládky tovaru. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy |
Predmet zakázky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta . |
Množstvo kancelárskeho papiera je predpokladané počas trvania rámcovej zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania rámcovej zmluvy väčšie, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, max. však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Dodanie tovaru doručiť do 4 prac.dní od prijatia čiastkovej objednávky. |
Dodaný tovar bude dodávaný postupne na základe záväzných objednávok /faxom,poštou,e-mailom, telefonicky/, tovar bude doručovaný len v prac.dňoch od 08,00 - 14,00 hod. /oznámiť doručenie min.3 prac.dni vopred/. |
Požaduje sa predložiť do 7 dní od vygenerovania rámcovej zmluvy na EKS aktualizovaný rozpočet s uvedením cien /bez DPH, s DPH/ tak,aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v rámcovej zmluve /nesmie ju prekročiť/. |
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2018, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi e-mailovú adresu do 4 dní od vygenerovania zmluvy na EKS. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky údaje, ktoré vyžaduje platná právna úprava Slovenskej republiky. Podkladom pre vystavenie faktúry bude objednávka a dodací list potvrdený zodpovednou osobou objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa na plnenie v rámcovej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kancelársky papier sa bude dodávať nový, nie recyklovaný. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať aj taký tovar,ktorý nie je uvedený v špecifikácii. |
Názov | Upresnenie |
cena zahrňa balenie, naskladnenie,dovoz na miesto plnenia | áno |
nerecyklovaný | áno |
Masarykova 16, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
4 650,00 bal
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2018 14:04
06.02.2018 10:39
06.02.2018 10:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2018 16:06 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
05.02.2018 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 997,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: