00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač publikácií, brožúr a časopisov
publikácia, brožúra, časopis, tlač, tlačiarenská služba
Tovar, Služba
1. Tlač
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač publikácií, brožúr a časopisov (ďalej len "tlačené výrobky") a ich konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním tlačených výrobkov vrátane, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie tlačených výrobkov v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Publikácia - (Prehľad vedeckých a vzdelávacích projektov financovaných zo štrukturálnych fondov EÚ riešených u objednávateľa 2018) - forma: tlačená; formát: A4; väzba: V2; farebnosť obálky: 4+0; povrchová úprava obálky: 1+0 matné lamino; papier obálky: 250 g ONM FSC; papier vnútro: 80 g BO FSC; farebnosť vnútro: 1+1; rozsah 56 - 60 strán; predpokladaný termín dodania: do 12. apríla 2018 | náklad | 70 ks | ||
2. Publikácia (Vymenúvacie konanie za profesora (tituly, meno, priezvisko) 2018) - forma: tlačená; formát: A4; väzba: V4; farebnosť obálky: 4+4; povrchová úprava obálky: 1+0 matné lamino; papier obálky: 250 g ONM FSC; papier vnútro: 80 g BO FSC; farebnosť vnútro: 4+4; rozsah 60 - 70 strán; predpokladaný termín dodania: do 12. apríla 2018 (5 x 50 ks) a do 12. novembra 2018 (5 x 50 ks) | náklad | 10 x tlač po 50 ks | ||
3. Brožúra (Správa o výskumnej, umeleckej a ďalšej tvorivej činnosti objednávateľa za rok 2017) - forma: tlačená; formát: A4; väzba: V4; farebnosť obálky: 4+4; povrchová úprava obálky: 1+0 lesklé lamino; papier obálky: 250 g ONM FSC; papier vnútro: 80 g BO FSC; farebnosť vnútro: 4+4; rozsah 90 - 100 strán; predpokladaný termín dodania: do 12. apríla 2018 | náklad | 100 ks | ||
4. Časopis v SJ a v AJ (Časopis 1-5/2018) - formát: A4 (210 x 297 mm); väzba: V1; farebnosť obálky: 4+4; farebnosť vnútro: 4+4; papier obálky: 150 g NPL; papier vnútro: 115 g NPL; rozsah: 56 - 76 strán | náklad | 5 x tlač po 1000 ks | ||
5. Časopis (Časopis 1-3/2018) - formát: C5; väzba: V1; farebnosť obálky: 4+4; farebnosť vnútro: 1+1; papier obálky: Artic Volume White 150 g ONL; papier vnútro: Artic Volume White 80 g ONL; povrchová úprava obálky: žiadna; rozsah: 60 strán vrátane obálky | náklad | 3 x tlač po 1000 ks | ||
6. Publikácia (Možnosti štúdia) - forma: tlačená; formát: A4; väzba: V4 mäkká, šitá, lepená; farebnosť obálky: 4+0; povrchová úprava obálky: lesklé lamino; papier obálky: 250 g ONM FSC; papier vnútro: 80 g BO FSC; farebnosť vnútro: 1+1; počet strán: 20 - 32 strán | náklad | 2000 ks | ||
7. Publikácia (Vyhodnotenie akčného plánu za rok 2017) - forma: tlačená; formát: A5; väzba: V2; farebnosť obálky: 4+0; povrchová úprava obálky: 1+0 matné lamino; papier obálky: 250 g ONM FSC; papier vnútro: 80 g BO FSC; farebnosť vnútro: 1+1; rozsah: 50 - 60 strán | náklad | 100 ks | ||
8. Publikácia (Aktualizácia dlhodobého zámeru) - formát: A5; väzba: V4; farebnosť obálky: 4+0; povrchová úprava obálky: 1+0 matné lamino; papier obálky: 250 g ONM FSC; papier vnútro: 80 g BO FSC; farebnosť vnútro: 1+1; rozsah: 20 strán | náklad | 200 ks | ||
9. Publikácia (Akčný plán na rok 2018) - formát: A5; väzba: V1; farebnosť obálky: 4+0; povrchová úprava obálky: 1+0 matné lamino; papier obálky: 250 g ONM FSC; papier vnútro: 80 g BO FSC; farebnosť vnútro: 1+1; rozsah: 20 strán | náklad | 100 ks | ||
10. Publikácia (Rok 2017 u objednávateľa) - formát: A5 na šírku; väzba: V1; farebnosť obálky: 4+4, 250 g NPL; povrchová úprava obálky: matné lamino; papier vnútro: 135 g NPL; farebnosť vnútro: 4+4; rozsah: 16 - 20 strán | náklad | 100 ks |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu FSC alebo iného rovnocenného certifikátu, |
1.1.1. Ak dodávateľ nie je držiteľom certifikátu FSC alebo iného rovnocenného certifikátu, ale pri plnení zmluvy využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač v rámci spracovateľského reťazca FSC, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu FSC a |
1.1.1. že dodávateľ je schopný pri dodaní vytlačeného materiálu predložiť objednávateľovi doklady preukazujúce, že výrobok je certifikovaný FSC (napr. faktúra a dodací list s FSC autorizovaným číselným kódom certifikovaného dodávateľa - jeho subdodávateľa alebo iným vyhovujúcim spôsobom). |
1.2. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality pri tlači, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
1.2.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy využite kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 9001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 9001. |
1.3. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 14001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva pri tlači, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam v rámci príslušnej normy environmentálneho manažérstva. |
1.3.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 14001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 14001. |
1.4. rozpis jednotkových cien pre každú položku zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.5. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
1.6. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou: tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, prípadne iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
7.1. baliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
7.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok, v ktorých bude uvedený predmet zákazky, požadovaný termín a miesto dodania (2. poschodie v sídle objednávateľa). Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
9. Predmet zákazky uvedený v objednávke bude dodaný najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si právo odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah objednaného tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
12. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
29 404,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2018 08:57
06.02.2018 10:00
06.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2018 16:08 - Vstupná ponuka | 29 404,00 | € | Cena bez DPH |
06.02.2018 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 895,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: