Z20184173
OF-157123
zrušená
17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
Nábytok kancelársky
nábytok kancelársky, skrinka nízka, kontajner zásuvkový, konferenčný stolík, nástenná polica
Tovar, Služba
1. Skrinka nízka
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky nábytok - interiérové vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skrinka nízka | ks | 1 | ||
rozmery š x h x v | mm | 572 x336 x712 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skrinka nízka, 2 dverová s kovovými úchytkami, policou a zámkom |
2. Sokel ku skrinke
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky nábytok - interiérové vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sokel ku skrinke | ks | 1 | ||
Rozmery š x h x v | mm | 570 x 295 x 49 |
3. Kontajner 4 zásuvkový
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky nábytok - interiérové vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontajner 4 zásuvkový | ks | 1 | ||
Rozmery š x h x v | mm | 426 x 559 x 611 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontajner 4-zásuvkový s kovovými úchytkami, na kolieskach a so zámkom |
4. Nástenná polica
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky nábytok - interiérové vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nástenná polica | ks | 2 | ||
Rozmery š x h x v | mm | 1200 x 250 x 250 |
5. Konferenčný stolík
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky nábytok - interiérové vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konferenčný stolík | ks | 1 | ||
Rozmery š x h x v | mm | 632 x 632 x 450 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vynesenia na príslušné oddelenie-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou (fotografie aj s rozmermi) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky uvedenej kontaktnej osobe. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 3 dní odo dňa obdržania návrhu , návrh odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky). |
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom. |
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Upresnenie |
Nábytok kancelársky - materiál laminovaná drevotrieska, ABS hrana, prevedenie bardolino svetlé | |
Objednávateľ požaduje nábytok presne uvedených rozmerov ( z priestorových dôvodov miestnosti) ako aj uvedené jednotné prevedenie nábytku, nakoľko sa jedná o dokúpenie sektorového nábytku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ul. 17. novembra 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
15.02.2018 10:00 — 26.02.2018 13:00
6,00 ks
261,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2018 12:37
05.02.2018 13:00
05.02.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: