36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
46375210
Ib-elektro s.r.o.
Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK
Sporák kombinovaný Beko FSM 62320 DWS alebo ekvivalent
sporák, kombinovaný sporák
Tovar, Služba
1. Sporák kombinovaný Beko FSM 62320 DWS
|
|
---|---|
Funkcia |
Sporák multifunkčný s elektrickou rúrou a plynovými horákmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výška | cm | 90 | ||
Šírka | cm | 60 | ||
Hĺbka | cm | 60 | ||
Objem rúry | l | 72 | ||
Maximálny príkon | W | 2400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výkon jednotlivých horákov | 1000W, 2000W, 2000W, 2900W |
Programy elektrickej rúry | Rozmrazovanie, statické pečenie, statické pečenie s ventilátorom, teplovzdušné pečenie, spodné kúrenie, gril, gril+ventilátor, 3D pečenie |
Trieda energetickej účinnosti | A |
Vybavenie sporáka | Digitálny časovač, bezpečnostná poistka, integrované zapaľovanie, trojité sklo dvierok rúry |
V prípade dodanie ekvivalentného výrobku, objednávateľ požaduje dodržať energetickú triedu A a minimálne 72l vnútorný objem rúry |
Názov |
Záručná doba 2 roky |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia |
V prípade, ak je počas platnosti tejto zmluvy dodávateľ evidovaný na Zozname platiteľov DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie jeho registrácie v zmysle § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tak sa menia a dopĺňajú doteraz dohodnuté platobné podmienky z tejto zmluve nasledovne: |
Objednávateľ zadrží čiastku 20 % z každej fakturovanej sumy bez DPH ako zábezpeku do doby preukázania zaplatenia dane uvedenej na predmetnej faktúre zo stany dodávateľa v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zábezpeka zaniká ku dňu preukázania zaplatenia dane z predmetnej faktúry objednávateľovi dodávateľom. Objednávateľ je povinný vykonať úhradu zábezpeky dodávateľovi z predmetnej faktúry do 30 dní odo dňa preukázania zaplatenia dane dodávateľom. |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. |
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupov v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o DPH, §25, ods.(6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad- tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN |
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe objednávateľa obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a jeho technickú špecifikáciu do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Trnavská 12, Smolenice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
13.02.2018 11:00 — 16.02.2018 10:00
1,00 ks
310,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2018 10:02
02.02.2018 10:15
02.02.2018 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.01.2018 10:06 - Vstupná ponuka | 310,00 | € | Cena bez DPH |
01.02.2018 18:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 308,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: