00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36478628
DIAMON, s.r.o.
Scherffelova 53/3017, Poprad, 05801, SVK
Hovädzie mäso
Hovädzie mäso
Tovar, Služba
1. Hovädzie mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "Hovädzie mäso", dodanie čerstvého, chladeného hovädzieho mäsa v kvalite podľa platných noriem a podľa potrieb objednávateľa vrátane manipulácie a dopravy s dopravnými prostriedkami dodávateľa určenými na prepravu chladených potravín v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Predmet tejto dohody je určený na prípravu jedál v zariadeniach spoločného stravovania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hovädzie stehno b.k.,-čerstvé, nebalené,chladené,bez tukov.krytia/býk/ | kg | 9810 | ||
2. Hovädzie plece b.k.,čerstvé, nebalené,chladené,bez tukov.krytia/býk/ | kg | 1060 | ||
3. Hovädzie kosti špik.rezané/býk/ | kg | 2070 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky pre všetky položky (1-3): | - kvalita hovädzieho mäsa - I.trieda akosti, |
Požiadavky pre všetky položky (1-3): | - vôňa bez cudzieho zápachu, čerstvé bez obsahu vody či iných látok, bez obsahu prídavných látok, soli a iných neželaných zložiek (antibiotík a pod.) |
Požiadavky pre všetky položky (1-3): | - chladené medzi 2 °C - 4 °C, |
Požiadavky pre všetky položky (1-3): | - čerstvé, chladené, kvalitné, začistené, bez franforcov mäsa, bez trhlín, bez krvných zrazenín, zbavené prebytočného tuku, povrch bez cudzích častí a nečistôt, bez nástreku |
Požiadavky pre položky (1-3): | - nesmie byť krehčené/napichované, masírované |
Požiadavky pre položky (1-3): | - pôvod tovaru musí byť preukázaný v súlade so VZPP |
Požiadavky pre položky (1-3): | - dodávaný vo vratných prepravkách, mäso čerstvé a chladené podľa príslušných legislatívnych a hygienických predpisov |
Požiadavky pre položky (1-3): | - musí spĺňať požiadavky podľa Vyhlášky MPRV SR 423/2012 Z.z. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za kg v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za kg v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľovi sa zašle Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, maximálne na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
4. Uvedené celkové množstvá v technickej špecifikácií sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovaru za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode. |
5. Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky musí zahrnúť všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. |
7. Plnenie predmetu dohody sa uskutočňuje na základe čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") zasielaných poverenou osobou objednávateľa, podľa aktuálnych prevádzkových potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet tejto dohody na základe písomnej elektronickej a telefonickej výzvy (ďalej len "objednávka") a objednávateľ sa zaväzuje objednaný a riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dve odberné miesta-pracoviská. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar so sprievodnými dokladmi v požadovanej kvalite, iba kvalitný a čerstvý tovar, vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskym systémom v oblasti bezpečnosti potravín, objeme, v množstve, termíne podľa jednotlivých objednávok. V prípade ak dodávateľ toto nesplní, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
8.1 Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia doby spotreby. |
8.2 Dodaný tovar musí počas celej platnosti rámcovej dohody spĺňať všetky predpisy - zákon č. 152/1995 Z.z, vyhlášku 243/2015 Z.z., potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení a Výnosu MP SR a MZ SR z 9. marca 2005 č. 1908/2005-100 a dodávateľ garantuje dodávku mäsa v zmysle UZNESENIA VLÁDY SLOVENSKEJ REPUBLIKY č. 168 zo 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie. |
9. Špecifikácia druhu a množstva dodania tovaru, určenie miesta dodania, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou a prebratím tovaru, termín dodania a ďalšie podmienky potrebné pre včasné a riadne plnenie tejto dohody budú špecifikované v objednávkach objednávateľa, doručených dodávateľovi počas trvania tejto dohody. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v pracovných dňoch pondelok-streda-piatok v čase od 05:00 hod. - 05:30 hod. na základe obdržanej písomnej objednávky zaslanej elektronickou formou osobou poverenou objednávateľom. Poverená osoba objednávateľa zodpovedná za objednávanie tovaru a je povinná kontaktovať dodávateľa resp. poverenú osobu dodávateľa v pracovných dňoch v čase od 08:00-14:00 hod. najneskôr 1 pracovný deň pred požadovaným dodaním tovaru dodávateľom do 14:00 hod. |
10.1. V prípadne "nepredvídateľného nákupu" je dodávateľ povinný dodať tovar aj v iný pracovný deň po dohode s objednávateľom. Objednávateľ za nepredvídaný nákup považuje taký nákup, potrebu ktorého objednávateľ nevedel a nemohol s prihliadnutím na všetky okolnosti predvídať. Objednávateľ informuje dodávateľa o nepredvídanom nákupe v čiastkovej objednávke. Dodávateľ je povinný dodať tovar z nepredvídaného nákupu, v čo najkratšom časovom úseku, najneskôr však do 24 hod. od doručenia objednávky, alebo v termíne na základe dohody s objednávateľom. |
10.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny objednaného množstva v prípade potreby, 24 hodín pred dodaním tovaru, doručenou čiastkovou objednávkou s vyznačením zmeny množstva dodávateľovi resp. ním zodpovednej osobe a dodávateľ sa zaväzuje tieto zmeny akceptovať. |
10.3 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, odo dňa obdržania čiastkovej objednávky alebo odo dňa vzniku takej skutočnosti, ktorá bráni dodávateľovi plniť predmet dohody riadne a včas, informovať objednávateľa o vzniku takej skutočnosti. |
11. Dodávateľ resp. ním zodpovedná osoba je povinná spolu s tovarom odovzdať zodpovednej osobe objednávateľa dodací list. |
12. Objednávateľom zodpovedná osoba prevezme iba tovar kvalitný a čerstvý,bez vád, dodaný v kompletnom stave, množstve a termíne a pri dodržaní príslušných záväzných predpisov, ktoré sa viažu k predmetu dohody. Pri odovzdávaní resp. preberaní predmetu dohody bude prebiehať kvalitatívna a kvantitatívna kontrola. Ak objednávateľom zodpovedná osoba zistí zjavné vady pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť t.j. neprevziať, a to v takom rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje. |
12.1 Tovar sa považuje za dodaný po jeho skontrolovaní podľa dodacieho listu a konkrétnej objednávky v mieste dodania zodpovednou osobou, ktorá prevezme tovar a prevzatie celého dodania potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. Takto potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry a k jej úhrade. |
12.2 Podpísaním dodacieho listu osobou zodpovednou objednávateľom neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za skryté vady. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný vyhodnotiť reklamáciu, bezodkladne. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou reklamovaného tovaru v čo najkratšom čase, najneskôr do 05:30hod nasledujúceho dňa. |
13. Ak dodávateľ nedodá tovar vlastným zavinením v požadovanom kvalitatívnom a kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe zabezpečenia prevádzky, objednávateľ je oprávnený zakúpiť tovar u iného dodávateľa, aby zabezpečil plynulosť prevádzky. V tomto prípade sa zmluvný dodávateľ zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny, rozdiel uhradiť. Objednávateľ uvedený postup preukáže zmluvnému dodávateľovi predložením čiastkovej objednávky a dodacím listom s uvedením množstva dodaného tovaru. |
14. Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. Faktúra musí byť vystavená za každé odberné miesto zvlášť. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy a číslo čiastkovej objednávky. Potvrdený dodací list je prílohou vystavenej faktúry, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
15. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
16. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
17. Jednotkové ceny sú záväzné a pevné, stanovené v súlade s predloženým štruktúrovaným rozpočtom, ktoré sú výsledkom uzavretia zmluvného vzťahu, počas trvania dohody. |
17.1 Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
18. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
19. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie platných dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
20. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
21. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto rámcovej dohody zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
22. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. |
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
12 940,00 kg
73 783,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2018 09:49
02.02.2018 15:00
02.02.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.01.2018 10:10 - Vstupná ponuka | 73 485,00 | € | Cena bez DPH |
01.02.2018 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: