00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
36328057
ICZ Slovakia a. s.
Soblahovská 2050, Trenčín, 911 01, SVK
DRG asistent
služba prostredníctvom DRG asistenta
Tovar
1. DRG asistent
|
|
---|---|
Funkcia |
Zakúpenie licencie softvéru |
Aplikačné programové vybavenie |
Softwér musí obsahovať: grouper, analytický modul, nákladový modul |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky na softvér | |
Inštalácia softvéru v počítačovej sieti objednávateľa | nie |
Možnosť vývoja softvéru podľa konštruktívnych požiadaviek užívateľov | áno |
On-line zaradenie hospitalizačného prípadu do DRG skupiny pomocou web služby | áno |
Podpora kódovania diagnóz a výkonov pre DRG | áno |
Možnosť dávkového spracovania formou nahrania dávok za ústavnú aj ambulantnú starostlivosť | áno |
Grafické zobrazenie dĺžky hospitalizácie so zobrazením potrebných informácií | Informácie ako: stredná hodnota ošetrovacej doby, priemerná dĺžka ošetrovacej doby, dolná a horná hranica |
Automatická identifikácia verzie groupera na základe dátumu príjmu pacienta | áno |
Prehľad diagnóz, výkonov a DRG skupín s fulltextovým vyhľadávaním | áno |
zlučovanie hospitalizácií ako funkcia softvéru | áno |
Užívateľská príručka | áno |
Integrácia s nemocničným IS | áno |
inštalácia softvéru v cloude dodávateľa | áno |
multilicencia pre celú nemocnicu | áno |
Názov |
Práce na strane dodávateľa potrebné pre integráciu musia byť zahrnuté v celkovej cene zákazky |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru. V prípade zistenia, že dodaný softvér nespĺňa požadovanú funkčnosť, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Spôsob, čas a miesto dodania softvéru: |
- termín dodania softvéru je do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného softvéru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa doručenia Fa |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu softvéru a implementáciu |
- V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v prísl. výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v prísl. výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok: |
- doplnenia tovarov, stavebných prác alebo služieb, ktoré sú nevyhnutné a zmena druhej zmluvnej strany nie je z ekonomických alebo technických dôvodov možná |
- zmena zmluvy vyplynula z okolností, ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať |
2 .Zmluvná strana si vyhradzuje právo zmeniť dodávateľa v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak nemôže dodávať tovar, službu alebo stavebné práce za podmienok, ceny či v kvalite a množstve, ktoré si zmluvné strany navzájom dohodli, čím sa ale podstatne nezmení charakter zmluvy/ rámcovej dohody. |
V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. a 2. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvod zmeny. |
Zodpovednosť za chyby: |
a) Dodávateľ garantuje, že dodaný softvér bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného softvéru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný softvér záručnú dobu v trvaní záručnej doby 24 mesiacov. |
b) Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky chyby softvéru, zistené pri preberaní dodávaného softvéru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení chyby , v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom. |
c) Dodávateľ je povinný oznámené chyby tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči kupujúcemu. |
d) Zodpovednosť za chyby softvéru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním softvéru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže dodávateľ požadovať : |
- od kupujúceho úroky z omeškania v zmysle aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania stanovená podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
-nedodržanie termínu dodania softvéru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
-dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
-neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
- ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
07.02.2018 11:30 — 12.02.2018 14:00
1,00 celok
5 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2018 08:15
05.02.2018 10:00
05.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.01.2018 08:29 - Vstupná ponuka | 5 800,00 | € | Cena bez DPH |
05.02.2018 07:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 799,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: