Z20183782
OF-157037
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Čerstvé ovocie, zelenina
ovocie, zelenina
Tovar, Služba
1. Čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol. č. 1 Mrkva obyčajná, voľná | kg | 60 | ||
Mrkva obyčajná, dĺžka/ks | cm | 15 | 22 | |
Pol. č. 2 Cibuľa kuchynská, voľná | kg | 100 | ||
Cibuľa kuchynská, priemer/ks | cm | 5 | ||
Pol. č. 3 Paprika červená | kg | 15 | ||
Paprika červená, dĺžka/ks | cm | 10 | ||
Pol. č. 4 Paprika zelená PCR | kg | 35 | ||
Pol. č.5 Paradajky sypané | kg | 100 | ||
Paradajky sypané, priemer/ks | cm | 5 | 7 | |
Pol. č. 6 Uhorka šalátová | kg | 100 | ||
Uhorka šalátová, dĺžka/ks | cm | 20 | ||
Pol. č. 7 Šalát ľadový | ks | 200 | ||
Šalát ľadový, váha/ks | g | 300 | ||
Pol. č. 8 Kvasená kapusta, škopok 13 kg | kg | 104 | ||
Pol. č. 9 Kapusta hlávková, biela | kg | 170 | ||
Kapusta hlávková, biela, váha/ks | g | 500 | 2000 | |
Pol. č 10 Kapusta hlávková, červená | kg | 170 | ||
Kapusta hlávková, červená, váha/ks | g | 500 | 2000 | |
Pol. č. 11 Brokolica voľná | kg | 80 | ||
Brokolica, váha/ks | g | 500 | ||
Pol. č. 12 Kel | kg | 25 | ||
Kel, váha/ks | g | 500 | 2000 | |
Pol. č. 13 Banány | kg | 150 | ||
Banány, váha/ks | g | 180 | ||
Pol. č. 14 Pomaranče ukladané | kg | 100 | ||
Pomaranče ukladané, priemer/ks | cm | 7 | ||
Pol. č. 15 Jablká červené ukladané | kg | 170 | ||
Jablká červené ukladané, váha/ks | g | 150 | 200 | |
Pol. č. 16 Jablká zelené ukladané | kg | 100 | ||
Jablká zelené ukladané, váha/ks | g | 150 | 200 |
Názov |
Cena zahŕňa dopravu na miesto plnenia. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Dodávateľ dodá tovar na svoje vlastné nebezpečenstvo a náklady vrátane zabezpečenia a dodania všetkých dovozných licencií, colných povolení a iných úradných povolení v súlade s platnými normami a požiadavkami v zmysle zákona č.152/1995 Z. z. o potravinách v z.n.p. |
Dodávateľ dodá tovar v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh. |
Dodaný tovar musí byť označený podľa Vyhlášky MPaRV SR č. 243/2015 o označovaní potravín v z.n.p. |
Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak predávajúci dodá tovar prostredníctvom prepravcu alebo iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 dňa po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo /umožňuje sa poslať emailom/. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 dňa po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou /umožňuje sa poslať emailom/. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať doklad-platné potvrdenie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva (RÚVZ): potvrdenie o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín týkajúcich sa predmetu zákazky do 1 dňa odo dňa uzavretia Zmluvy /umožňuje sa poslať emailom/. |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Objednávateľ odošle dodávateľovi predbežný týždenný rozpis požadovaných tovarov e-mailom alebo odovzdá predbežný týždenný rozpis požadovaných tovarov osobne zástupcovi dodávateľa najneskôr do 8 hod. v posledný pracovný deň v týždni. |
Objednávateľ odošle dodávateľovi objednávku e-mailom najneskôr do 12.00 hod. v pracovný deň. Objednávateľ je oprávnený uskutočniť čiastkovú výzvu aj telefonicky, pričom ju zašle dodávateľovi aj emailom najneskôr do 12.00 hod. v pracovných dňoch. |
Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s objednávkou odoslaním potvrdzujúceho emailu odosielajúcej zmluvnej strane najneskôr do 13.45 hod. v deň, kedy mu bola čiastková výzva doručená. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v termíne a množstve uvedenom v objednávke, v predpokladaných termínoch dodávok v pracovných dňoch 2 x týždenne do 13.00 hod. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa e-mailom najneskôr do 13.45 hod. v deň, kedy mu bola čiastková objednávka doručená. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve od iného dodávateľa. |
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar zodpovednej osobe objednávateľa, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme. |
Dodávateľ vystaví faktúru s pripojeným dodacím listom a doručí ju objednávateľovi po prevzatí jednotlivých dodávok tovaru do 5. pracovných dní. |
Sadzba DPH môže byť po uzavretí zmluvy zmenená v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v z.n.p. |
Objednávateľ si v súlade s § 42 ods. 12 až 15 zákona o VO vyhradzuje právo prehodnocovať kúpnu cenu za jednotlivé druhy tovaru smerom nadol s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu. Za týmto účelom si zmluvné strany dohodli nasledujúce pravidlá pre zisťovanie cien a spôsob úpravy kúpnej ceny smerom nadol: |
a) relevantným trhom je trh Slovenskej republiky, |
b) obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú je obdobie šiestich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu kúpnej ceny za tovar tzn. prvý krát sa ceny budú porovnávať po uplynutí 6-tich mesiacov odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody, |
c) pri porovnaní cien sa bude vychádzať z troch cenových ponúk na identické tovary, a ak ich niet, tak z troch cenových ponúk na zastupiteľné tovary, |
d) pokiaľ objednávateľ prieskumom trhu zistí, že ceny na trhu sú nižšie ako kúpna cena podľa tejto rámcovej dohody, písomne oznámi dodávateľovi, aby od doručenia oznámenia začal dodávať príslušný druh tovaru za kúpnu cenu určenú v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, |
e) ak dodávateľ oznámi, že nie je schopný dodávať tovar za kúpnu cenu určenú v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu alebo ak dodávateľ nedodá tovar za takto zníženú kúpnu cenu, objednávateľ má právo vypovedať túto rámcovú dohodu vo výpovednej lehote tri mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar bude dodávať bez tiarch, záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov s účinnosťou najskôr od 1.2.2018 do 1.8.2018 resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
6
1,00 súbor položiek
1 768,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2018 13:50
02.02.2018 13:44
02.02.2018 13:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: