Z20183718
OF-156919
zazmluvnená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Toner do kopírovacieho stroja typu CANON imageRUNNER 2545i
toner
Tovar
1. Toner do kopírovacieho stroja typu CANON imageRUNNER 2545i
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, originálnych tonerov do kopírovacieho stroja typu CANON imageRUNNER 2545i vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Tonery potrebné k administratívnemu zabezpečeniu chodu pracoviska. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toner C-EXV32 (2786B002) | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadované technické vlastnosti: | |
1.1. farba toneru | čierna |
1.2. toner do kopírovacieho stroja | CANON imageRUNNER 2545i |
1.3. kapacita | min. 19 400 strán A4 |
2. Požaduje sa: | |
2.1. dodať tonery | originálne, nové, pred dodaním nesmú byť používané, testované, recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov, |
2.2. v dodaných toneroch | nesmie byť použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec |
2.3. dodať tonery zabalené | v originálnom obale od výrobcu, ktorý spĺňa všetky znaky originálneho balenia (hologramy), obal príslušnej značky, neporušený, nepoškodený |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov, |
1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkovej ceny. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
9. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
07.02.2018 08:00 — 16.02.2018 15:00
1,00 súbor
187,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2018 10:57
01.02.2018 11:00
01.02.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2018 11:13 - Vstupná ponuka | 187,00 | € | Cena s DPH |
01.02.2018 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: