35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Upgrade syngo Dynamics VA20-5WS
Upgrade, syngo, syngo Dynamics, syngo Dynamics VA20
Tovar, Služba
1. Upgrade syngo Dynamics VA20 – 5WS je ucelený upgrade kardiologického diagnostického systému a technickej infraštruktúry pracujúci na virtuálnej platforme, ktorý obsahuje :
|
|
---|---|
Funkcia |
• upgrade existujúcej softvérovej verziie syngo Dynamics V7 na najnovšiu verziu VA20 |
• upgrade 5 diagnostických pracovných staníc |
• implementácia do virtuálnej platformy VMware |
• customizácia systémových parametrov |
• integrácia do existujúcej systémovej infraštruktúry |
• spracovanie elektronickej žiadankypre vyšetrenie |
• doplnenie existujúcej hardvérovej a softvérovej infraštruktúry |
• zaškolenie kľúčových užívateľov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upgrade syngo Dynamics Server SW VA20 | ks | 1 | ||
Upgrade syngo Dynamics client Workplace | ks | 5 | ||
Language Kit SK VA20 | ks | 1 | ||
QCA/LVA software | ks | 4 | ||
sD Portal | ks | 1 | ||
Syngo.via interface | ks | 1 | ||
Sensis Connectivity | ks | 1 | ||
QLAB Interface | ks | 1 | ||
TomTec Interface | ks | 1 | ||
sUSAS Interface | ks | 1 | ||
Verifikácia migrácie | ks | 1 | ||
Inštalácia syngo Dynamics VA20 | ks | 1 | ||
Customizácia parametrov syngo Dynamics VA20 | ks | 1 | ||
Integrácia syngo Dynamics do pripravenej virtuálnej infraštruktúry | ks | 1 | ||
Zaškolenie kľúčových užívateľov syngo Dynamics ( max. 5 sôb ) na prácu s novou verziou | hod | 12 | ||
Diagnostická pracovná stanica | set | 5 | ||
Platforma pre spracovanie elektronickej žiadanky (spracovanie elektronickej žiadanky a generovanie DICOM Modality Worklist, spracovanie MPPS, PIR, DICOM a plne obojsmerný HL7) | ks | 1 | ||
Pripojenie diagnostických zariadení ( max. 10 zariadení ) do platformy pre spracovanie elektronickej žiadanky | ks | 1 | ||
Rozšírenie existujúceho diskového poľa IBM Storwize V7000 Gen2 o IBM Storwize V7000 SFF Expansion | ks | 1 | ||
Power Cord - PDU connection | ks | 1 | ||
0.6m 12Gb SAS Cable(mSAS HD) | ks | 2 | ||
Order Type 1 – CTO | ks | 1 | ||
Shipping and Handling 24F | ks | 1 | ||
900GB 10K 2.5 Inch HDD | ks | 12 | ||
HWMA 3Y 24x7 OnSite Repair 24H Commited Service | ks | 1 | ||
IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 Expansion Software | ks | 1 | ||
Base Software Expansion Per Storage Device with 1 Year SW Maint | ks | 1 | ||
Full Feature Expansion Per Storage Device with 1 Year SW Maint | ks | 1 | ||
IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 Expansion Maint (Reg): 3 Yr | ks | 1 | ||
SWMA Renewal Registration | ks | 1 | ||
Base Software Expansion Per Storage Device SW Maint 3 year Reg | ks | 1 | ||
Full Feature Expansion Per Storage Device SW Maint 3 year Reg | ks | 1 | ||
Pásková knižnica TS4300: TS4300 Tape Library | ks | 1 | ||
Fibre tape drive support | ks | 1 | ||
Additional Power Supply | ks | 1 | ||
LTO Cleaning Cartridge | ks | 2 | ||
Attached to Windows System | ks | 1 | ||
No Host/SAN Cable from Plant | ks | 1 | ||
2.8M Power Cord 250V France/Germany | ks | 1 | ||
Shipping and Handling | ks | 1 | ||
LTO 8 HH Fibre channel drive | ks | 2 | ||
HWMA 3Y 24x7 OnSite Repair 24H Commited Service | ks | 1 | ||
6 TB Ultrium 7 Tape Cartridge 20-pack Labeled | ks | 1 | ||
6 TB Labeled 20-pack | ks | 1 | ||
Sieťový prepínač Cisco Catalyst 2960L 24 port GigE, 4 x 1G SFP, LAN Lite | ks | 1 | ||
Microsoft Windows Server ( min. 2012 ) DataCenter Edition 2Core | ks | 8 | ||
Microsoft SQL Server 2014 Standard Edition 2Core | ks | 4 | ||
Inštalácia hardvérovej a softvérovej infraštruktúry | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Diagnostická pracovná stanica : | |
• PC – HP z440 alebo ekvivalent | |
• Farebný diagnostický monitor s minimálnymi parametrami (21", 650 cd/m2, UA-SFT TFT, 1400:1, 1600 x 1200 (1200 x 1600), 176°, Display Port, DVI-D, EN 60601-1 | |
• Popisovací farebný monitor s minimálnymi parametrami (23", 350 cd/m2, 1920 x 1080 (1080 x 1980), 178°, RGB, DVI-D, Display Port, LED podsvit | |
• Grafická karta na pripojenie monitorov s parametrami 4 x 10-bit výstup, 4 x mini Display Port, prevedenie PCI Express zbernica, 2 GB RAM |
Názov |
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané výrobky v predmete Zmluvy. |
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia. |
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. |
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v dvoch splátkach, v lehotách odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy nasledovne: 50 % do 90 dní, 50 % do 180 dní. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Platba: Bezhotovostným platobným stykom. |
Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe) podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii, s uvedením kódov zdravotníckych pomôcok v predmete Zmluvy, pridelených ŠÚKL (viď ods. (5), § 110 Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach). |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. Februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu týchto osobitných požiadaviek na plnenie, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
14.02.2018 00:00 — 23.05.2018 00:00
1,00 ks
208 590,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2018 13:23
02.02.2018 09:16
02.02.2018 09:31
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2018 14:01 - Vstupná ponuka | 208 580,00 | € | Cena bez DPH |
01.02.2018 15:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 208 550,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: