42133661
Seniorcentrum Staré mesto
Podjavorinskej 6, Bratislava, 81103, SVK
36688843
MAPEKA s.r.o.
Pútnická 7583/82, Bratislava, 84106, SVK
Maliarske, natieračské a dokončovacie práce
Maliarske, natieračské a dokončovacie práce
Stavebná práca
1. Maliarske, natieračské a dokončovacie práce
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Maliarske práce s materiálom | Oškrabanie starej maľby - 100 m² |
Maliarske práce s materiálom | Penetrácia, maľovanie na bielo, 2x náter, farba oteruvzdorná, belosť min. 82% BaSO4 (Primalex, Jupol) - 400 m² |
Maliarske práce s materiálom | Penetrácia, maľovanie farebne, 2x náter, farba oteruvzdorná, (Primalex, Jupol) - 1500 m² |
Maliarske práce s materiálom | Oprava špár dier, prasklín, nerovností do šírky 1 cm akrylovým tmelom - 50 m |
Maliarske práce s materiálom | Drobné murárske práce vysprávky 80 hodín |
Maliarske práce s materiálom | Izolovanie zatečených stien acetónovou farbou - 100 m² |
Maliarske práce s materiálom | Zakrývanie podláh papierom - 250 m² |
Maliarske práce s materiálom | Prekrývanie maliarskou páskou - 500 m |
Stierkovanie s materiálom | Stierka maliarska, biela (stierkovanie 2x,brúsenie) - 100 m² |
Názov |
Verejný obstarávateľ požaduje vykonávanie prác vo všetkých jeho budovách v mieste plnenia. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančných prostriedkov, podľa toho čo nastane skôr. |
Dodávateľ preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetných prác. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek (technická špecifikácia predmetu zákazky). Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa súvisiace s vykonaním prác vrátane materiálu (ak nie je uvedené inak), dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
V prípade že v popise je uvedený konkrétny typ alebo značka materiálu, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre/vlastnosti ako má uvedený referenčný typ, nedodržanie týchto parametrov bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Verejný obstarávateľ zašle (e-mailom) pred každou objednávkou výzvu na začatie plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje pred každou čiastkovou objednávkou vykonať obhliadku a zameranie priestorov a zaslať (e-mailom) návrh plnenia objednávky s presným súpisom prác. Súpis prác musí obsahovať množstvo, jednotkové ceny a celkovú cenu s DPH. Obhliadku a zaslanie súpisu prác je povinný dodávateľ vykonať do 48 hod. od doručenia výzvy na začatie plnenia. Na základe odsúhlaseného súpisu prác bude dodávateľovi zaslaná (e-mailom) objednávka. |
Dodávateľ je povinný nastúpiť na práce do 72 hodín od doručenia výzvy na začatie plnenia ak sa s verejným obstarávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po zrealizovaní prác, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť súpis vykonaných prác potvrdený objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje na dodržiavanie uvedených termínov realizácie. V prípade ak dodávateľ viac ako 3x nastúpi neskoro na výkon prác, bude to považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Vykonávanie prác je štandardne možné v pracovné dni od 8,00 do 18,00 hod. Verejný obstarávateľ môže požadovať vykonanie prác aj mimo uvedeného času a aj cez víkendy. |
Verejný obstarávateľ požaduje na vykonané práce minimálnu záruku 6 mesiacov. |
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov, dodržiavanie technologických postupov a platných STN týkajúcich sa činností pri vykonávaní diela a ochrany životného prostredia ako aj interných predpisov objednávateľa, s ktorými ho objednávateľ oboznámil. Pokiaľ porušením povinnosti dodávateľa/zhotoviteľa vznikne škoda v priestoroch objednávateľa, dodávateľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu. |
V prípade zistenia vád vykonaných prác počas plynutia záruky bude verejný obstarávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a verejného obstarávateľa. Prekročenie 3 (troch) oprávnených reklamácií alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžite skončenie zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 komplet
6 430,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2018 10:28
05.02.2018 09:00
05.02.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2018 14:17 - Vstupná ponuka | 6 429,64 | € | Cena s DPH |
05.02.2018 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: