00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
31331785
RICOH Slovakia s.r.o.
Vajnorská 100/B, Bratislava, 83104, SVK
Oprava , údržba , servis kancelárskych strojov
oprava, údržba, servis fotokopírovacie, faxovacie stroje
Služba, Tovar
1. Oprava, údržba a servis fotokopírovacích strojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručná oprava, údržba a servis fotokopírovacích strojov vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov. |
Objednávateľ požaduje vykonávať pozáručnú opravu, údržbu a servis nasledovných fotokopírovacích strojov vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. LANIER - LD 045, LD 055, LD 115 AH, LD 118, LD 135, 5515 AH 5622, 5635,7313,7320 | ks | 13 | ||
2. REX Rotary- DSm 616,620 D, 725, 730 P,735 P, MP 161, 171,161SPF, 1500, 1500 SP, 1600 L, 2000-Aficio, 2000 SP, 2000 LN, 2550-Aficio,2500, 4000,5500, 6500, MPC- 2800,3300. | ks | 31 | ||
3. Ricoh - Aficio 1027, 2032,2090, MP 2000 SP, MP 2500, MP 4001, Pro 1357, Priport 8500, MPC 7500, C3501 AD, MP 2852, MPC 2550, MPC 2551 AD, MP 5001, MP 2501 SP, MP C 3003 | ks | 27 | ||
4. Minolta EP-4210 | ks | 1 | ||
5. Minolta BIZHUB 211 | ks | 1 | ||
6. Minolta BIZHUB C200 | ks | 1 | ||
7. Canon- NP 1550, SENSYS MF 418 X | ks | 3 | ||
8. XEROX VVC 5230 MFP | ks | 1 | ||
9.Utax- CD 1016 | ks | 1 | ||
10. Sharp - AR–M 207 | ks | 1 | ||
11. KYOCERA FS-6525 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaný zoznam náhradných dielov: | |
1. Slider ASS´Y, pre stroje REX ROTARY 2000 | predpokladaný počet 2ks |
2. Transfer Roller, pre stroje REX ROTARY MP 2000 | predpokladaný počet 4ks |
3. Ozone filter Front, pre stroje RICOH MP 2500 | predpokladaný počet 2ks |
4.Ozone filter Clearpre, stroje RICOH MP 2500 | predpokladaný počet 2ks |
5. Master- PCU, type 1027, pre stroje RICOH 2550 MPC | predpokladaný počet 2ks |
6. Reverse Roller, pre stroje RICOH 2550 MPC | predpokladaný počet 1ks |
7. Opr Drum, pre stroje REX ROTARY DSm 620 | predpokladaný počet 3ks |
8. Developer Type 28, pre stroje LANIER LD 118 | predpokladaný počet 1ks |
9. Roller : Carche, pre stroje LANIER LD 118 | predpokladaný počet 2ks |
10.Charlie Clener Brush Roller, pre stroje LANIER LD 118 | predpokladaný počet 1ks |
11. Cleaning Blade ASS Y, pre stroje LANIER LD 118 | predpokladaný počet 1ks |
12. Cam-Handle, pre stroje REX ROTARY 730 P | predpokladaný počet 5ks |
13. Hot Roller, pre stroje LANIER LD 135 | predpokladaný počet 2ks |
14. Thermistor: Pusing Middle, pre stroje LANIER LD 135 | predpokladaný počet 1ks |
15. Thermistor: Pusing Back, pre stroje LANIER LD 135 | predpokladaný počet 1ks |
16. Striper Pawls, pre stroje LANIER LD 135 | predpokladaný počet 2ks |
17. Feed Belt, pre stroje LANIER LD 045 | predpokladaný počet 3ks |
18. Pick up Roller, pre stroje LANIER LD 135 | predpokladaný počet 1ks |
19. Friction Pad, pre stroje LANIER LD 135 | predpokladaný počet 3ks |
20. Papier Feed Roller, pre stroje LANIER LD 135 | predpokladaný počet 3ks |
21.Pressure Plate ASS Y, pre stroje REX ROTARY DSm 735 P | predpokladaný počet 2ks |
22.Tape - Platen Sheet, pre stroje REX ROTARY DSm 735 P | predpokladaný počet 1ks |
23. Cushion Tape Left, pre stroje REX ROTARY DSm 735 P | predpokladaný počet 3ks |
24. Cusion Tape Middle, pre stroje REX ROTARY DSm 735 P | predpokladaný počet 1ks |
25. Photo Interupter: Vertical transport, pre stroje RICOH AFICIO MPC 2550 | predpokladaný počet 3ks |
26.Tension Spring, pre stroje RICOH AFICIO MPC 2550 | predpokladaný počet 2ks |
Pri pozáručnej oprave, údržbe a servise fotokopírovacích strojov môžu byť použité aj iné originálne náhradne diely,vývojky a valce ako hore uvedené. | |
27. hodinová sadzba technika dodávateľa pri oprave, údržbe a servise vykonávanej u objednávateľa, t.j. na mieste vykonania opravy, údržby alebo servisu - merná jednotka 1 hodina | predpokladaný počet 400 hodín |
28. hodinová sadzba technika dodávateľa pri oprave, údržbe a servise vykonávanej v servisnom stredisku dodávateľa - merná jednotka 1 hodina | predpokladaný počet 87 hodín |
29. dopravné náklady technika dodávateľa k objednávateľovi a späť, t.j. na mieste vykonania opravy, údržby alebo servisu a späť- merná jednotka paušál (počet výjazdov) | predpokladaný počet 220 |
30. dopravné náklady na odvoz a dovoz stroja v prípade , že oprava, údržba sa vykonáva v servisnom stredisku dodávateľa (pri odvoze a dovoze sa rátajú obidve cesty) - merná jednotka paušál (počet výjazdov) | predpokladaný počet 49 |
31. Výpočet celkovej ceny predmetu zmluvy: | cena všetkých náhradných dielov prenásobených predpokladaným počtom uvedených pod číslom 1. až 26. + hodinová sadzba technika popísaná v bode 27. prenásobená predpokladaným počtom hodín + |
Výpočet celkovej ceny predmetu zmluvy: | + hodinová sadzba technika popísaná v bode 28. prenásobená predpokladaným počtom hodín + dopravné náklady technika popísané v bode 29. prenásobené predpokladaným počtom + dopravné náklady popísané |
Výpočet celkovej ceny predmetu zmluvy: | v bode 30.prenásobené predpokladaným počtom. |
Miesta plnenia, t.j. vykonávania predmetu zmluvy/dohody | Bratislava a Košice |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele: |
- kvalitné a rýchle vykonanie údržby a opravy a služieb s tým spojených, |
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb, |
- účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi najneskôr do do 7 dní od uzavretia zmluvy, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy (položkovite), ktorá je vypočítaná podľa bodu 31. uvedeného v Technických vlastnostiach, |
- účtovanie cien originálnych náhradných dielov, vývojok a valcov iných ako uvedených v bode 1. -26. (technické vlastnosti) v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázanej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu, vývojky alebo valca, ktoré je dodávateľ povinný objednávateľovi pri fakturácii zdokladovať, |
- prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri fotokopírovacom stroji počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa, |
- poskytnutie náhradného fotokopírovacieho stroja počas dlhodobej opravy kopírovacieho stroja (nad 5 pracovných dní) – bezplatne, |
- zabezpečenie odvozu fotokopírovacieho stroja v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa (pri veľkých tzv. generálnych opravách). |
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávoky. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie fotokopírovacieho stroja, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia, miesto poskytnutia služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia tj. akejkoľvek údržby alebo opravy na miesto určené v objednávke objednávateľa, a prevziať fotokopírovací stroj k vykonaniu opravy do 2 hodín od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7.30 do 15.30 h. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia – t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, potiažne údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia kopírovacieho stroja: malé a stredné opravy: maximálne do 24 hodín,v prípade dostupnosti náhradných dielov, vývojok a valcov na sklade dodávateľa alebo importéra(odstránenie pokrčeného papiera, vyčistenie a nastavenie stroja bez výmeny dielov, vyčistenie a nastavenie stroja, výmena opotrebovaných dielov, výmena valca a vývojky), |
do maximálne 4 dní, v prípade nedostupnosti náhradných dielov, vývojok a valcov na sklade zhotoviteľa alebo importéra, |
veľké tzv. generálne opravy fotokopírovacích strojov maximálne maximálne do 10 dní. |
Preberanie a odovzdávanie fotokopírovacieho stroja medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum a hodina prevzatia fotokopírovacieho stroja servisom dodávateľa a dátum a hodina prevzatia opraveného fotokopírovacieho stroja objednávateľom. |
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby, vrátane likvidácie odpadu. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvomi stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín |
potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH,celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruke 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky LANIER, REX ROTARY a RICOH. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavka a podmienky uvedenej v predmetu zmluvy/rámcovej dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody, sa okrem iného označuje aj: a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c) ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2018 13:14
02.02.2018 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2018 15:29 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
02.02.2018 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 820,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: