00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
36495701
GAVAX, s.r.o.
Sídlisko 1. mája 65/13, Vranov nad Topľou, 09301, SVK
Petri misky, nádoby na odber vzoriek - kelimky 2018-2019
Petri misky, kelímky.
Tovar, Služba
1. Petri misky, nádoby na odber vzoriek - kelimky 2018-2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Petri misky- na rozpĺňovanie kultivačných médií a následnú kultiváciu pri teplote 22 st.Celzia až 42 st. Celzia. |
Kelímky- nádoby na odber vzoriek potravín prípadne iných vzoriek zo životného prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Petri misky, jednorázové,plastové,sterilné,číre,nedelené,pH neutrálne, priemeru 90 mm ,výška 14 mm | bal. po 20 ks | 1 | 5000 bal | |
Petri misky, jednorázové,plastové,sterilné,číre,nedelené,pH neutrálne, priemer 65 mm,výška 14 mm | bal. po 20 ks | 1 | 300 bal | |
Kelimky s vrchnákom, plastové, sterilné,objem 500 ml | bal.po 1 ks | 1 | 3000 ks | |
Očkovacia kľučka PS, 1 µl | ks | 1 | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Petri misky , jednorázové plastové,sterilné,číre, nedelené, pH neutrálne | priemer 90 mm, výška 14 mm |
Petri misky , jednorázové plastové,sterilné,číre, nedelené, pH neutrálne | priemer 65 mm, výška 14 mm |
Kelímky s vrchnákom , jednorázové,plastové, sterilné objem 500 ml, balené po 1 ks | horný priemer kelímku cca 120 mm, dolný priemer cca 100 mm,výška 100 mm |
Názov |
* V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
* Objednávateľ požaduje naceniť maximálne množstvá udávané v predmete zákazky |
* Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb. |
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením, odvozom prázdnych obalov a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
* Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
* Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH |
* Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
* Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality. |
* Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu, zaslaného objednávateľom. |
* Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodavok, aby každá dodávka bula fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka. |
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
* Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá,samotné poškodenia tovarov. |
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
* Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Pereš, Košice II, Košický, Slovenská republika
13.03.2018 00:00 — 31.12.2019 23:59
1,00 cena celkom
10 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.01.2018 11:20
30.01.2018 11:00
30.01.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.01.2018 22:30 - Vstupná ponuka | 10 300,00 | € | Cena s DPH |
30.01.2018 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 299,94 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: