00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Notebook s príslušenstvom
notebook s príslušenstvom
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je dodanie notebooku v množstve 2 ks vrátane OS Windows 10 verzia Profesional a Microsoft Office 2016 verzia Home a 2 ks tašky na notebook a príslušenstva
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebooky s príslušenstvom na kancelárske účely podľa podrobnej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook 15,6 " | ks | 2 | ||
Taška pre notebook 15,6" | ks | 2 | ||
Myš k notebooku | ks | 2 | ||
balík MS Office 2016 verzia Home | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
*****Notebook_parametre: | |
Operačný systém: | Windows 10 Profesional |
Procesor: | Intel Core i5 7200U |
RAM: | veľkosť min. 8 GB, DDR4 |
HDD: | kapacita: min. 256 GB SSD |
DVD: | DVDRW |
Display: | uhlopriečka min. 15,6“, rozlíšenie: Full HD, matná, resp. antireflexná úprava |
Grafika: | integrovaná grafika |
Ostatné: | Bluetooth, HDMI, čítačka kariet, webcam, Wi-fi, 3xUSB (min. verzia 3.0); VGA port |
Príslušenstvo: | Adapter; AC zástrčka; Napájací kábel |
Záruka: | min. 2 roky |
*****Taška: | určená pre notebook s uhlopriečkou 15,6" |
*****MS Office: | Microsoft Office 2016 pre domácnosti (Word, Excel,PowerPoint, OneNote): trvalá licencia |
*****Myš k notebooku: | optická alebo laserová, káblová, štandardná veľkosť |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ je povinný dodať tovar po skončení aukcie, najneskôr do 3 dní od účinnosti zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Miestom dodania je Sereď. |
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerozbalený. Tovar nemôže byť repasovaný/refurbished/renew. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodnej prevádzke. |
II. CENA |
1. Dodávateľ je povinný po skončení aukcie (najneskôr nasledujúci deň) predložiť cenovú kalkuláciu, v ktorej uvedie: typ/označenie tovaru (obchodné označenie, model, značku/výrobcu), jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, inštalácia dodávaného softvéru, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vysvetlenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vysvetlenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá nový tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru, minimálne však v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
3. V prípade dodávateľa s negatívnou referenciou si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku, ani pre dokumenty technickej povahy. |
Kasárenská 1005, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
05.02.2018 10:10 — 13.02.2018 10:12
1,00 súbor tovarov
2 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.01.2018 10:45
01.02.2018 10:29
01.02.2018 10:44
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2018 13:40 - Vstupná ponuka | 2 500,00 | € | Cena bez DPH |
26.01.2018 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 390,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: