518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Záložné zdroje
záložné zdroje pre prípad výpadku elektrickej energie, ochrana pred stratou údajov
Tovar, Služba
1. Záložné zdroje
|
|
---|---|
Funkcia |
Záložné zdroje pre prípad výpadku elektrickej energie, ochrana pred stratou údajov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Záložný zdroj 900 VA | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Záložný zdroj 900 VA | APC Power Saving Back-UPS Pro 900VA BR900GI - originál |
Typ: | Tower |
Technológia: | Line-Interactive |
Výstupný výkon: | 900VA/540W |
Vstupné napätie: | 230V AC |
Výstupné napätie: | 230V |
Výstupy: | 8x C13 (4 na zálohovanie, 4 na prepäťovú ochranu) |
Vstupy: | 1x C14 |
Batéria: | výdrž pri plnom výkone (540W): 5min, výdrž pri polovičnom výkone (270W): 16min, doba nabíjania: 8h |
Komunikačné rozhrania: | USB, DB-9 RS-232 |
Záruka: | 3 roky |
Súčasť balenia: | CD so softvérom, 2x – odpojiteľné napájacie káble IEC - 1,8 m, kábel USB, užívateľská príručka, záručná karta |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred. |
3. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
4. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
5. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
6. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je nový a nepoužívaný. Dodávateľ dodá tovar ako uvedený originál, a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
7. Spolu s dodaním tovaru objednávateľ vyžaduje dodať servisnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať: návod na obsluhu v slovenskom jazyku, záručný list, preberací protokol. |
8. Požaduje sa: |
- bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne a nepoužívané náhradné diely) počas trvania záručnej doby tovaru, |
- poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu počas trvania záručnej doby tovaru, |
- vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami, |
- odstrániť vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- odstrániť vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky. |
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien bez DPH, s DPH a celkovej ceny, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť faktúr do 30 dní. |
10. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
07.02.2018 07:00 — 08.02.2018 14:00
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
1 380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2018 14:20
26.01.2018 14:25
26.01.2018 14:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2018 14:48 - Vstupná ponuka | 1 380,00 | € | Cena s DPH |
24.01.2018 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 368,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: