00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Lukasterikové sáčky 2018
Sterilizácia, papierové sáčky, sterilizačné vrecká
Tovar, Služba
1. Lukasterikové sáčky
|
|
---|---|
Funkcia |
Obalový materiál pre sterilizáciu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmer v mm - 250 x 100 x 380 | ks | 1 | 1200 | |
Rozmer v mm - 140 x 50 x 330 | ks | 1 | 4500 | |
Rozmer v mm - 300 x 125 x 610 | ks | 1 | 250 | |
Sáčok sterilizačný papier/fólia, rozmer: 150 x 200 mm | ks | 1 | 250 | |
Sáčok sterilizačný papier/fólia, rozmer: 100 x 200 mm | ks | 1 | 250 | |
Lepiaca páska na sterilizáciu v lukasterikových sáčkoch s indikátorom | ks | 1 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Lukasterikové sáčky by si mali zachovať svoje vlastnosti pri sterilizácii parou v autokláve pri tlaku | 100 kPa |
Lukasterikové sáčky by si mali zachovať svoje vlastnosti pri sterilizácii parou v autokláve pri teplote | 121ºC |
Lukasterikové sáčky by si mali zachovať svoje vlastnosti pri sterilizácii parou v autokláve počas | min 30 min |
Názov |
* V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
*Objednávateľ požaduje v predmete zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý, neopotrebovaný. |
* Objednávateľ požaduje naceniť maximálne množstvá udávané v predmete zákazky |
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením, odvozom prázdnych obalov a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
*Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
* Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodaný predmet plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
* Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
* Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
* Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok. |
* Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality. |
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
* Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
*Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Rozmer v mm - 300 x 125 x 610 | ks | 1 | 250 | |
Navrhnutá hodnota | Rozmer v mm - 300-380 x 125 x 610 | ks | 1 | 250 |
žiadame toleranciu v rozmeroch sáčka. Chceme ponúknuť obstarávateľovi v prípade nedostupnosti rozmeru 300x125x610 rozmer 380x125x610 pri zachovaní ceny rozmeru 300x125x610
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | *Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Navrhnutá hodnota | *Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. Uvedené sa nevzťahuje na pohľadávky, ktoré sú najmenej 30 kalendárnych dní po lehote splatnosti. |
VO funguje na princípe transparentnosti a proporcionality. Vami zadané podmienky jednu stranu zvýhodňujú a druhú diskriminujú.
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.02.2018 14:24 — 31.12.2018 23:59
1,00 cena celkom
1 198,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2018 14:42
25.01.2018 15:23
25.01.2018 15:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2018 16:10 - Vstupná ponuka | 988,14 | € | Cena s DPH |
25.01.2018 07:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 988,08 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: