36579343
Letisko Košice - Airport Košice, a.s.
Letisko Košice, Košice, 04175, SVK
44483767
Východoslovenská energetika a.s.
Mlynská 31, Košice, 04291, SVK
Združená dodávka elektrickej energie
Elektrická energia, elektrina, prenos elektriny, distribúcia elektriny
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na obdobie 2 mesiacov vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do 4 odberných miest ("OM") Odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre Odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sústave sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. |
Dodávka el. energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.). |
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný plniť zmluvné podmienky a predmet plnenia aj po uplynutí platnosti zmluvy, kým Odberateľ nezabezpečí zmenu Dodávateľa predmetu plnenia. |
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové predpokladané množstvo za 4 odberné miesta spolu za zmluvné obdobie - 2 mesiacov | kWh | 245000 | 455000 | |
Odberné miesto č. 1 ("OM 1") predpokladané zmluvné množstvo za 2 mesiace | kWh | 56000 | 104000 | |
Odberné miesto č. 2 ("OM 2") predpokladané zmluvné množstvo za 2 mesiace | kWh | 173600 | 322400 | |
Odberné miesto č. 3 ("OM 3") predpokladané zmluvné množstvo za 2 mesiace | kWh | 10500 | 19500 | |
Odberné miesto č. 4 ("OM 4") predpokladané zmluvné množstvo za 2 mesiace | kWh | 4900 | 9100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OM 1 | EIC kód: 24ZVS0000001115Q – HTS (hlavná trafostanica) |
OM 2 | EIC kód: 24ZVS00006730265 – TS10 |
OM 3 | EIC kód: 24ZVS0000000943V –TS80 |
OM 4 | EIC kód: 24ZVS0000002206I – TS Felbermayr |
Začiatok plnenia | 01.03.2018 |
Koniec plnenia | 30.04.2018 |
Názov |
01. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie (ďalej „OPP“) tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok (ďalej „VZP“) a Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej „OUEP“), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
02. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP. Zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa. |
03. Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP. |
Predmet zmluvy |
04. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Zmluvných špecifikáciách a v súlade predpismi uvedenými v OUEP čl. I bod 1.3. |
05. Dodávateľ sa zaväzuje okrem pravidelnej dodávky elektriny do OM Odberateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj k prevzatiu zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania právnych predpisov. (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok). |
06. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých OM Odberateľa. (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok). |
07. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný plniť zmluvné podmienky a predmet plnenia aj po uplynutí platnosti zmluvy, kým Odberateľ nezabezpečí zmenu Dodávateľa predmetu plnenia. |
Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy |
08. Miestom Plnenia podľa Zmluvy sú OM Odberateľa, pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definovaným v Špecifikáciách príslušným EIC kódom. |
09. Zmluvné obdobie dodávky elektriny do OM Odberateľa je obdobie uvedené v Špecifikáciách pre OM. |
10. Dodávka elektriny je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Odberateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI bod 6.2 OUEP ako jednomesačné. |
Cena |
11. Cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V ods. 5.1 a 5.2 OUEP ako celková cena za dodávku elektriny pre všetky OM Odberateľa vrátane všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb počas celého zmluvného obdobia, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS |
platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok), odvod do Národného jadrového fondu, určený osobitným predpisom a DPH. |
Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy. Požaduje sa, aby cena ponúknutá Dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. Cena bude stanovená v zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny . |
12. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO. |
13. DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si Dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Platobné a fakturačné podmienky |
14. Dodávka elektriny je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Odberateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI bod 6.2 OUEP ako jednomesačné. Faktúry sa vystavujú spoločne za dodávku elektriny a distribučné služby. |
15. Vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektriny pre Odberateľa s mesačným odpočtom vyhotoví Dodávateľ k poslednému dňu príslušného mesiaca. Vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektriny je Dodávateľ oprávnený vyhotoviť aj v prípade mimoriadneho odpočtu, pri výmene určeného meradla, ukončení odberu a pod. |
16. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. |
17. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
18. Odberateľ sa zaväzuje platiť faktúry bezhotovostným platobným stykom pod správnym variabilným symbolom uvedeným na jednotlivých faktúrach na účet Dodávateľa. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet Dodávateľa. |
19. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. Faktúra bude vyhotovená v troch vyhotoveniach. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. |
20. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, Dodávateľ predloží: vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. |
Práva a povinnosti zmluvných strán |
21. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy a distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS. |
22. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči Odberateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie. |
23. Tolerančné pásmo je dohodnuté v intervale 70% - 130%. Dodávateľ sa zaväzuje, že si nebude uplatňovať voči Odberateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
24. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia ďalšieho dodávateľa. |
25. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
26. Dodávateľ sa zaväzuje do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy doručiť Odberateľovi: |
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení. |
b) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
c) čestné prehlásenie Dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s PDS počas plnenia zmluvy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. |
d) čestné prehlásenie Dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s PDS na vymedzenom území Východoslovenskému regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
e) poistnú zmluvu pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú pri jeho podnikateľskej činnosti, ktorá poskytuje finančné krytie následkov jeho zodpovednosti pri ujme na zdraví, priamych alebo nepriamych hmotných a nehmotných škodách spôsobených Odberateľovi alebo tretím osobám, a to vo výške min. EUR 1.000.000,-. |
27. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, Dodávateľ predloží: vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. |
28. Štruktúra ceny pre každé OM obsahuje najmä: a)- cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 4 mesiace b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH |
29. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenie podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4). |
30. Nový Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti. |
31. Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky OM Odberateľa, - úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM Odberateľa na žiadosť Odberateľa. |
32. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať počas celej doby platnosti zmluvy online zákaznícke služby v rozsahu min.: |
(i) doručovanie elektronických faktúr s náležitosťami daňového dokladu podľa 71 ods. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty |
(ii) možnosť sledovania úhrady faktúr v reálnom čase |
(iii) možnosť zriadenia prístupu viacerých používateľov v mene jedného odberateľa s rôznymi oprávneniami |
(iv) prehľad spotreby za jednotlivé odberné miesta za prechádzajúci deň a mesiac |
(v) prístup k údajom o spotrebe jednotlivých odberných miest vrátane histórie spotreby |
(vi) online komunikácia požiadaviek Odberateľa (zadávanie evidencie správ, možnosť prikladať prílohy a notifikácia stavu požiadavky vrátane zobrazenia jej stavu a riešenia) |
a vyhotovenie faktúr (v papierovej a elektronickej podobe), s uvedením QR kódu, ktorý umožňuje uhradiť a zaúčtovať faktúru cez účtovný systém. |
Košice - mestská časť Barca, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.03.2018 00:00 — 30.04.2018 00:00
455 000,00 kWh
44 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2018 10:42
26.01.2018 10:00
26.01.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2018 13:45 - Vstupná ponuka | 44 319,00 | € | Cena bez DPH |
24.01.2018 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 319,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: