36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Rozšírenie softvérového a hardvérového vybavenia prístroja Artis Zee, Artis Zeego a Sensis
Artis Zee, Artis Zeego a Sensis, softvér, hardvér
Tovar, Služba
1. č.1 Doplnenie softvérového vybavenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Doplnenie existujúceho softvérového vybavenia o systém pre pokročilú diagnostiku a na spracovanie zobrazenia dynamických scén, plne kompatibilné s existujúcimi zariadeniami Artis Zee, Artis Zeego a Sensis, vrátane kompletnej inštalácie, implementácie, zaškolenia, záruky, servisnej podpory, konzultačnej podpory, podpory riešenia problémov funkcionality a zabezpečenia podpory lokálneho technika dodávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet | zostava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. diagnostický systém pre pokročilú diagnostiku vhodný pre kardiologicé oddelenie, plne kompatibilný so zariadeniami Artis Zee, Artis Zeego a Sensis, | |
2. systém poskytujúci spracovanie a zobrazenie dynamických scén, | |
3. systém plne podporujúci virtuálne infraštrukturálne platformy vrátane Vmware, | |
4. systém musí pozostávať minimálne z týchto komponentov: | |
4.1 serverovská licencia zabezpečujúca prístup k plnej funkcionalite systému (spracovanie a zobrazovanie dynamických scén generovaných zariadeniami Artis Zee a Artis Zeego, merania, export štúdií, prefetching štúdií z dlhodobého archívu): | 1 ks |
4.2 užívateľská licencia pre prístup k plnej diagnostickej funkcionalite systému: | 3 ks |
4.3 užívateľská licencia pre prístup k QCA/LVA funkcionalite: | 1 ks |
4.4 sD portál poskytujúci web prístup k dynamickým scénam ako aj k statickým obrázkom pre autorizovaných užívateľov bez licenčného obmedzenia počtu užívateľov, podpora funkcionality konfigurovania a prípravy konziliárnych sedení: | 1 ks |
4.5 Licenciu MS Server 2012R2 alebo vyšší vrátane 5 CAL prístupov | |
4.6 Licenciu MS SQL Server 2014 alebo vyšší v rozsahu 4 cor-ov | |
4.7 Licenciu MS SQL Server 2014 alebo vyšší v rozsahu 2 cor-ov | |
4.8 funkcionalita zabezpečujúca integráciu, konektivitu a obojsmernú komunikáciu so systémom Sensis, poskytujúca prenos hemodynamických a elektrofyzilogických údajov do syngo Dynamics databázy | 1 ks |
4.9 funcionalita využívaná pri výmene údajov so systémom Sensis a pri tvorbe výstupov | 1 ks |
4.10 funkcionalita poskytujúca zobrazenie diagramu koronárneho stromu vo forme doplňujúceho výstupu pre dokumentáciu | 1 ks |
4.11 funkcionalita poskytujúca zobrazenie štruktúrovaných srdcových a cievnych diagramov a zaznamenávaní meraní a anotácii vo forme doplňujúceho výstupu pre dokumentáciu | 1 ks |
2. č. 2 Doplnenie hardvérového vybavenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Doplnenie existujúceho hardvérového vybavenia o systém pre pokročilú diagnostiku a na spracovanie zobrazenia dynamických scén, plne kompatibilné s existujúcimi zariadeniami Artis Zee, Artis Zeego a Sensis, vrátane kompletnej inštalácie, implementácie, zaškolenia, záruky, servisnej podpory, konzultačnej podpory, podpory riešenia problémov funkcionality a zabezpečenia podpory lokálneho technika dodávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet | zostava | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zostava pozostáva: | |
1.1 diagnostická pracovná stanica | 1 ks |
1.2 diagnostický monitor | 2 ks |
1.3 popisovaci monitor na spracovanie a zobrazenie dynamických scén | 1 ks |
2. Zostava musí byť plne kompatibilná so zariadeniami Artis Zee, Artis Zeego a Sensis. | |
3. Požadované parametre diagnostickej pracovnej stanice: | |
3.1 CPU: | jeden multi-core processor 2,4-2,8 GHz (resp. ekvivalent) |
3.2 memory: | min. 8 GB |
3.3 system bus: | min. 1000 MHz, DMI |
3.4 video adapter: | PCI Express grafická karta s dual DVI portmi (napr. NVIDIA Quadro K2000D graphics card - Quadro K2000D - 2 GB) |
3.5 HDD: | 256 GB SATA SED Solid State Drive |
3.6 CD device: | min. 1 |
3.7 ethernet: | 1Gbps ethernet controller |
3.8 vst. zariadenia: | myš, klávesnica |
3.9 MS Windows 10, Professional alebo Enterprise verzia 64-bit, MS Windows Server Client Access License (CAL), MS SQL Server Client Accesss License (CAL), | |
3.10 windows components SNMP, | |
3.11 microsoft internet explorer 11.0 alebo vyšší, | |
3.12 adobe acrobat reader 11.0 alebo vyšší, | |
4. požadované parametre diagnostického monitora: | |
4.1 typ: | farebný diagnostický LCD monitor (medical grade) |
4.2 uhlopriečka: | min. 21" |
4.3 svietivosť: | min. 440 cd/m2 |
4.4 rozlíšenie: | min. 1600 x 1200 |
4.5 ostatné požadované parametre: | IPS TFT, min. 175˚, display port, DVI-d, rgb, en 60601-1 |
5. požadované parametre popisovacieho monitora: | |
5.1 typ: | farebný LCD monitor |
5.2 uhlopriečka: | min. 21" |
5.3 svietivosť: | min. 250 cd/m2 |
5.4 rozlíšenie: | min. 1920 x 1080 |
5.5 ostatné požadované parametre: | RGB, DVI-D, display port, LED podsvit |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa |
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
2. Požaduje sa dodanie tovaru: |
2.1 do 60 pracovných dní od doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky dodávateľovi (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
2.4 do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi upresnené v Oznámení, |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľom min. 5 dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskynúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: - kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, - údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
4. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
5. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky (ak bola vyhotovená) objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
6. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej predávajúcim, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
7. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
8.1 dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, alebo: |
8.2 dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto rámcovej dohody. |
9. Nakoľko dodávka dodávateľa podľa tejto zmluvy zahŕňa aj dodávku softvéru, resp. pri poskytovaní služieb dodávateľom podľa tejto zmluvy môže dôjsť k vytvoreniu diela, ktoré môže byť predmetom práv duševného vlastníctva platí, že dodávateľ dňom podpisu Preberacieho protokolu udeľuje objednávateľovi nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na celú dobu trvania majetkových práv autora a na účel, na ktorý bol softvér alebo dielo vytvorené. Dodávateľ súhlasí, aby objednávateľ udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru alebo diela rovnakým spôsobom, |
v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená na základe tejto zmluvy objednávateľovi. Licencia sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie licencie je už zahrnutá v kúpnej cene podľa tejto zmluvy. Udelená licencia a právo udeliť sublicenciu nebudú skončením tejto zmluvy dotknuté. Uvedené sa nevzťahuje na štandardný softvér tretích strán (OEM, krabicový, predinštalovaný na tovare). Pre štandardný softvér platia licenčné podmienky výrobcu softvéru. |
10. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti komplexnú záruku pre Položku č.1 v trvaní 24 mesiacov a pre Položku č.2 v trvaní 36 mesiacov odo dňa ich uvedenia do prevádzky. Uvedenie predmetu zákazky do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť tovar využívaný na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
10.1 Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za zariadenie vykonávať dodávateľ po dobu trvania záručnej doby na tovar za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
10.2 oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
10.3 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
10.4 vykonanie štandardných vylepšení predmetu zákazky odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný a licenčný upgrade softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
10.5 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
10.6 vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s perididicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
10.7 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 17. tejto časti, |
10.8 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
10.9 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov objednávateľa do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
10.10 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
10.11 technická telefonická podpora v pracovných dňoch v rozsahu podľa bodu 12 tejto časti, a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa 24 hodín denne a 7 dní v týždni, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. |
11. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie tovaru do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
12. V prípade, ak odstránenie vady nevyžaduje príchod servisného technika dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia, je dodávateľ oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
13. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
13.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
13.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín. |
14. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách uvedených v bode 13. tejto časti. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
14.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu : 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
14.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady podľa bodu 15 tejto časti: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
15. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľovi. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment |
nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľovi a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
16. V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
17. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
18. Kúpna cena tovaru zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného tovaru a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
19. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby tovaru budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
20. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
21. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 0,5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
22. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 21 tejto časti. |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
- na adresu objednávateľa |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Rozšírenie softvérového a hardvérového vybavenia prístroja Artis Zee, Artis Zeego a Sensis" |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom |
1. PRE POLOŽKU Č.1: |
1.1 Osobitná požiadavka č.1: |
Ponúkaný systém musí spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky tohto OF (ďalej len "Príloha č. 1"). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1. Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že ponúkaný systém spĺňa objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný systém, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.1.2 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) ponúkaného systému predloží uchádzač na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. Dátový nosič musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného systému tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1. |
Ak dodávateľ predkladá na jednom dátovom nosiči viac prospektových materiálov je povinný uviesť k nim informáciu, ktorého ponúkaného produktu sa daný prospektový materiál týka. Prospektový materiál musí byť preložený do slovenského jazyka. |
2. PRE POLOŽKU č.2: |
2.1 Osobitná požiadavka č.2: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 - Sortiment ponúkaného tovaru tohto OF (ďalej len "Príloha č. 2") musia spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky tohto OF (ďalej len "Príloha č. 1"). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
2.1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1. Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 2 spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
2.1.2 Vyplnenú Prílohu č. 2. (Položka č.2) dodávateľ v Prílohe č. 2 uvedie ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré v plnom rozsahu spĺňajú v Prílohe č. 1 požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky. Produkt s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou bez DPH uvedený u príslušnej položky viditeľne označí (žltým podfarbením celého riadku). |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom písomne informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov uvedených v Prílohe č. 2, a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa, kedy zmena nadobudla účinnosť. Dodávateľ spolu s oznámením zmeny zašle objednávateľovi nové znenie Prílohy č. 2 a kópie dokladov, prostredníctvom ktorých preukáže oprávnenosť vykonaných zmien. |
2.1.3 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2. Prospektový materiál predloží uchádzač na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. Dátový nosič musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1. |
Ak dodávateľ predkladá na jednom dátovom nosiči viac prospektových materiálov je povinný uviesť k nim informáciu, ktorého ponúkaného produktu sa daný prospektový materiál týka. Prospektový materiál musí byť preložený do slovenského jazyka. |
2.2 Osobitná požiadavka č. 3: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 musia spĺňať programové a technické požiadavky, ktoré sa na určený výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zároveň musia byť označené značkou CE, čím dané označenie deklaruje, že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.2.1 U všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2 neoverenú fotokópiu ES vyhlásenie o zhode a podklady k nemu, certifikáty a atesty, osvedčenie resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
3.SPOLOČNE PRE POLOŽKU č.1 A POLOŽKU č.2: |
3.1 Osobitná požiadavka č. 4: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčet výsledných cien všetkých položiek predmetu zákazky, pričom: |
výsledná cena položky č. 1 sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu položky č. 1 so zmluvnou jednotkovou cenou uvedenou v Prílohe č. 3, |
výsledná cena položky č. 2 sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu položky č. 2 s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou ponúkaného produktu uvedeného v Prílohe č. 2 (t.j. produkt označený žltým podfarbením). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 3 sa požaduje predložiť: |
3.1.1 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 3 – „Kalkulácia ceny" tohto OF (ďalej len „Príloha č. 3“). Dodávateľ vyplní do prílohy č. 3 k položke č. 2 ten produkt, ktorý označil (žltým podfarbením) v Prílohe č. 2 (ako produkt s najvyššou jednotkovou cenou ponúknutý k položke č. 2). |
====================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade s kúpnou zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
06.02.2018 07:00 — 30.04.2018 14:00
4,00 zostava
107 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2018 14:11
24.01.2018 13:00
24.01.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2018 11:16 - Vstupná ponuka | 107 300,00 | € | Cena bez DPH |
24.01.2018 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 107 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: