00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko, maslo, nátierka
mlieko,trvanlivé, maslo, nátierka,
Tovar, Služba
1. Mlieko, maslo, nátierka
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "Mlieko, maslo, nátierka" uvedený v technickej špecifikácií v kvalite podľa platných noriem, podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie a dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa v súlade s príslušnými hygienickými predpismi. Predmet tejto dohody je určený na kuchynskú úpravu v zariadeniach spoločného stravovania, ale aj na priamu spotrebu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Trvanlivé mlieko polotučné - UHT min. 1,5% | liter | 92240 | ||
2. Maslo čerstvé 82% | ks | 8084 | ||
3. Minimaslo čerstvé 82% | ks | 115470 | ||
4. Teplota masla | °C | 2 | 6 | |
5. Teplota mlieka | °C | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trvanlivé mlieko polotučné 1,5% | 92240 litrov |
obal / objem | tetrapak / 1 liter |
trvanlivosť | áno, min. 3 mesiace od dodania |
polotučné | áno, tuk v hmotn. % min. 1,5 % |
ošetrené UHT ohrevom | áno |
homogenizované | áno |
merná jednotka | 1 liter |
energetická hodnota: | min. 190 kJ / 43 kcal na 100g výrobku |
Bielkoviny | min. 3,0 g na 100g výrobku |
Sacharidy | min. 4,5 g na 100g výrobku |
z toho laktóza | min. 4,5 na 100g výrobku |
Tuky | min. 1,5g na 100g výrobku |
2. Maslo čerstvé 82% (250 g) | 8084 kusov (1ks/250g) |
obal / objem | 1 balenie / 250 gramov |
trvanlivosť | min. 21 dní od dodania |
energetická hodnota: | min. 3000 kJ/700 kcal na 100 g výrobku |
Bielkoviny | min.0,7 g na 100g výrobku |
Sacharidy | min. 0,6 g na 100 g výrobku |
Tuky | min. 82 g na 100 g výrobku |
Balenie | po dohode s dodávateľom |
maslo čerstvé 82% (250g) - označenie čerstvé | min. doba trvanlivosti výroby v čase dodania nesmie byť kratšia ako 3 -5 dní |
3. Minimaslo čerstvé 82% (10g) | 115470 ks (10g/1ks) |
obal / objem | 1 ks/10g |
trvanlivosť | min. 21 dní od dodania |
energetická hodnota: | min. 3000 kJ/700 kcal na 100 g výrobku |
Bielkoviny | min.0,7g na 100g výrobku |
Sacharidy | min. 0,6g na 100 g výrobku |
Tuky | min. 82 g na 100 g výrobku |
Balenie | min. 100 ks (100x10g)/ 1 balení resp. po dohode s dodávateľom |
Minimaslo čerstvé 82% (10g) - označenie čerstvé | min. doba trvanlivosti výroby v čase dodania nesmie byť kratšia ako 3 -5 dní |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | Výnos Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100, ktorým sa vydáva VI hlava tretej časti PK SR upravujúca mlieko a výrobky z mlieka. |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | vyhlášku MPaRV SR č. 343/2016 Z.z. o niektorých výrobkoch z mlieka |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | vyhlášku MPaRV SR č.243/2015 o požiadavkách na označovanie potravín |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) katalóg produktov, ktorý bude obsahovať popis všetkých parametrov tovarov, uvedených v technickej špecifikácií, tak aby objednávateľ mohol posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt. Prospektový materiál/katalóg musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
2. Objednávateľ skontroluje dodávateľom predložené doklady a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľovi sa zašle Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, maximálne na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Na uvedený účel sa zmluvné strany dohodli, že budú nezávisle sledovať čerpanie finančného limitu. Tá zmluvná strana, ktorá prvá zistí vyčerpanie limitu, uvedenú skutočnosť oznámi druhej zmluvnej strane. |
4. Uvedené celkové množstvá v technickej špecifikácií sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovaru za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode. |
5. Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. |
7. Plnenie predmetu dohody sa uskutočňuje na základe čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") zasielaných zodpovednou osobou objednávateľa, podľa aktuálnych prevádzkových potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet tejto dohody na základe písomnej elektronickej a telefonickej výzvy (ďalej len "objednávka") a objednávateľ sa zaväzuje objednaný a riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar so sprievodnými dokladmi v požadovanej kvalite a akosti, vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskym systémom v oblasti bezpečnosti potravín, v predpísaných obaloch, objeme, v množstve a termíne podľa jednotlivých objednávok. V prípade ak dodávateľ toto nesplní, je to dôvod na odstúpenie. |
8.1 Obal bude obsahovať údaje v súlade s vyhláškou s MP a RV SR č. 243/2015 Z.z.o požiadavkách na označovanie potravín. Minimálne však musí obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, dátum výroby/spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny, čistú hmotnosť potraviny. |
8.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar počas celého trvania tejto dohody bude spĺňať všetky predpisy - zákon č. 152/1995 Z.z, vyhlášku MPaRV SR č.343/2016 Z.z., Vyhlášku MPaRV SR č. 243/2015 Z.z. a Výnos MP SR a MZ SR zo dňa 14. augusta 2006 č. 2143/200-100. |
9. Špecifikácia druhu a množstva dodania tovaru, určenie miesta dodania, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa zodpovedných kontrolou a prebratím tovaru, termín dodania a ďalšie podmienky potrebné pre včasné a riadne plnenie tejto dohody budú špecifikované v objednávkach objednávateľa, doručených dodávateľovi počas trvania tejto dohody. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v pracovných dňoch pondelok-streda-štvrtok v čase od 05:00 hod. - 05:30 hod. na základe obdržanej písomnej objednávky zaslanej elektronickou formou osobou poverenou objednávateľom. Zodpovedná osoba objednávateľa je zodpovedná za objednávanie tovaru a je povinná kontaktovať dodávateľa resp. zodpovednú osobu dodávateľa v pracovných dňoch v čase od 08:00-14:00 hod. najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním tovaru dodávateľom do 14:00 hod. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dve odberné miesta - pracoviská. |
10.1. V prípadne "nepredvídateľného nákupu" je dodávateľ povinný dodať tovar aj v iný pracovný deň po dohode s objednávateľom. Objednávateľ za nepredvídaný nákup považuje taký nákup, potrebu ktorého objednávateľ nevedel a nemohol s prihliadnutím na všetky okolnosti predvídať. Objednávateľ informuje dodávateľa o nepredvídanom nákupe v čiastkovej objednávke. Dodávateľ je povinný dodať tovar z nepredvídaného nákupu, v čo najkratšom časovom úseku, najneskôr však do 24 hod. od doručenia objednávky, alebo v termíne na základe dohody s objednávateľom. |
10.2 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, odo dňa obdržania objednávky alebo odo dňa vzniku takej skutočnosti, ktorá bráni dodávateľovi plniť predmet dohody riadne a včas, informovať objednávateľa o vzniku takej skutočnosti. |
11. Dodávateľ resp. ním zodpovedná osoba je povinná spolu s tovarom odovzdať zodpovednej osobe objednávateľa dodací list. |
12. Objednávateľom zodpovedná osoba prevezme iba tovar bez vád, riadne zabalený, dodaný v kompletnom stave, množstve a termíne a pri dodržaní príslušných záväzných predpisov, ktoré sa viažu k predmetu dohody. Pri odovzdávaní resp. preberaní predmetu dohody bude prebiehať kvalitatívna a kvantitatívna kontrola. Ak objednávateľom zodpovedná osoba zistí zjavné vady pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť t.j. neprevziať, a to v takom rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje. |
12.1 Tovar sa považuje za dodaný po jeho skontrolovaní podľa dodacieho listu a konkrétnej objednávke v mieste dodania objednávateľom zodpovednou osobou, ktorý prevezme tovar a prevzatie celého dodania potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. Takto potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry a k jej úhrade. |
12.2 Podpísaním dodacieho listu osobou zodpovednou objednávateľom neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za skryté vady. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný vyhodnotiť reklamáciu, bezodkladne. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou reklamovaného tovaru, najneskôr do 05:30 hod. nasledujúceho dňa. |
13. Ak dodávateľ nedodá tovar vlastným zavinením v požadovanom kvalitatívnom a kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe zabezpečenia prevádzky, objednávateľ je oprávnený zakúpiť tovar u iného dodávateľa, aby zabezpečiť plynulosť prevádzky. V tomto prípade sa zmluvný dodávateľ zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny, rozdiel uhradiť. Objednávateľ uvedený postup preukáže zmluvnému dodávateľovi predložením čiastkovej objednávky a dodacím listom s uvedením množstva dodaného tovaru. |
14. Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. Faktúra musí byť vystavená za každé odberné miesto zvlášť. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy a číslo čiastkovej objednávky. Potvrdený dodací list je prílohou vystavenej faktúry, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
15. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
16. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
17. Jednotkové ceny sú záväzné a pevné, stanovené v súlade s predloženým štruktúrovaným rozpočtom, ktoré sú výsledkom uzavretia zmluvného vzťahu, počas trvania dohody. |
17.1 Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
18. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
19. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením platných kópií dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu je neplatné. |
21. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
22. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto rámcovej dohody zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
23.Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
24.V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20% /slovom : dvadsať percent/, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
215 794,00 ks
69 841,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2018 10:05
24.01.2018 14:00
24.01.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2018 08:22 - Vstupná ponuka | 69 800,00 | € | Cena bez DPH |
22.01.2018 15:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: