00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36455938
TATRAPEKO, a.s.
1. mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK
Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky
chlieb, pečivo, rožky, kaiserka, sladké pečivo, závin, múčnik, vianočka, brioška, šatôčka, strúhanka, závin,
Tovar, Služba
1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa dodať tovar objednávateľom " Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky"uvedený v technickej špecifikácií v kvalite podľa platných noriem, podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie a dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa v súlade s príslušnými hygienickými predpismi. Predmet tejto dohody je určený na konzumáciu a na ďalšiu prípravu jedál v zariadeniach spoločného stravovania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Konzumný tmavý chlieb, pšenično-ražný, krájaný, balený | ks | 18000 | ||
1. hmotnosť | g | 1100 | ||
2. Zemiakový chlieb, pšenično-ražný, krájaný, balený | ks | 15625 | ||
2. hmotnosť | g | 1000 | ||
3. Rožok biely štandart, tukový/hladký,vyrobený z pšeničnej múky, | ks | 134850 | ||
3. hmotnosť | g | 50 | ||
4. Rožok grahamový (bežné pečivo, vyrobené zo pšeničnej múky s pridaním grahamovej múky min. 20%, tukový) | ks | 69630 | ||
4. hmotnosť | g | 45 | ||
5.Rožok sójový (bežné pečivo vyrobené zo pšeničnej múky s pridaním sójovej múky a sójovej drte, min. 5,5% tukový) | ks | 1000 | ||
5. hmotnosť | g | 40 | ||
6. Rožok viaczrnný (cereálne pečivo, cereálna zmes min. 18%, tukové) | ks | 12850 | ||
6. hmotnosť | g | 55 | ||
7. Žemľa biela (bežné pečivo tukové vyrobené z pšeničnej múky, tukové) | ks | 25890 | ||
7. hmotnosť | g | 50 | ||
8. Žemľa grahamová (bežné pečivo s pridaním grahamovej múky min. 20%, tukové) | ks | 17000 | ||
8. hmotnosť | g | 60 | ||
9. Kaiserka sezamová (pšeničné, bežné biele, pečivo, tukové) | ks | 650 | ||
9. hmotnosť | g | 50 | ||
10. Závin makový (pšeničné jemné pečivo, jemne tukové s náplňou) | ks | 456 | ||
10. hmotnosť | g | 200 | ||
11. Závin kakaový (pšeničné jemné pečivo, jemne tukové s náplňou) | ks | 656 | ||
11. hmotnosť | g | 200 | ||
12. Závin tvarohový (pšeničné jemné pečivo, jemne tukové s náplňou) | ks | 256 | ||
12. hmotnosť | g | 200 | ||
13. Závin jablkový (pšeničné jemné pečivo, jemne tukové s náplňou) | ks | 556 | ||
13. hmotnosť | g | 200 | ||
14. Závin orechový (pšeničné jemné pečivo, tukové s náplňou) | ks | 356 | ||
14. hmotnosť | g | 200 | ||
15. Vianočka s hrozienkami, balená (jemné tukové pečivo) | ks | 7880 | ||
15. hmotnosť | g | 400 | ||
16. Brioška (jemné tukové pečivo , sladké, tvar uzol, posypaná makom) | ks | 10250 | ||
16. hmotnosť | g | 50 | ||
17. Lúpačka s makom (jemné tukové pečivo, sladké, tvar rožok, posypané makom) | ks | 4550 | ||
17. hmotnosť | g | 50 | ||
18. Šatôčka s rôznou náplňou (jemné tukové pečivo, sladké, naplň tvarohová, nugátová, jablková, marmeládová) | ks | 2000 | ||
18. hmotnosť | g | 80 | ||
19. Moravský koláč (jemné tukové pečivo, sladké, naplň tvarohová, nugátová, jablková, marmeládová, tvar okrúhly) | ks | 5100 | ||
19. hmotnosť | g | 80 | ||
20. Strúhanka | ks | 3820 | ||
20. hmotnosť | g | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | výnos MP SR a MZ SR z 21. októbra 2004 č. 2657/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca obilie a výrobky z obilia |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | vyhlášku MPaRV SR č. 24/2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | vyhlášku MPaRV SR č.243/2015 o požiadavkách na označovanie potravín |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. Jednotkové ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) katalóg produktov, ktorý bude obsahovať popis všetkých parametrov tovarov, uvedených v technickej špecifikácií, tak aby objednávateľ mohol posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt. Prospektový materiál/katalóg by mal obsahovať obrázok resp. fotografiu tovaru. Prospektový materiál/katalóg musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
2. Objednávateľ skontroluje dodávateľom predložené doklady a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa,dodávateľovi sa zašle Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, maximálne na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Na uvedený účel sa zmluvné strany dohodli, že budú nezávisle sledovať čerpanie finančného limitu. Tá zmluvná strana, ktorá prvá zistí vyčerpanie limitu, uvedenú skutočnosť oznámi druhej zmluvnej strane. |
4. Uvedené celkové množstvá v technickej špecifikácií sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovaru za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode. |
5. Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky musí zahrnúť všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. |
7. Plnenie predmetu dohody sa uskutočňuje na základe čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") zasielaných poverenou osobou objednávateľa, podľa aktuálnych prevádzkových potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet tejto dohody na základe písomnej elektronickej a telefonickej výzvy (ďalej len "objednávka") a objednávateľ sa zaväzuje objednaný a riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dve odberné miesta-pracoviská. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar so sprievodnými dokladmi v požadovanej kvalite, čerstvý a akosti, vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskym systémom v oblasti bezpečnosti potravín v predpísaných obaloch, objeme, v množstve a termíne podľa jednotlivých objednávok. V prípade ak dodávateľ toto nesplní, je to dôvod na odstúpenie. |
8.1 Obal bude obsahovať údaje v súlade s vyhláškou s MP a RV SR č. 243/2015 Z.z.o požiadavkách na označovanie potravín. Minimálne však musí obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, dátum výroby/spotreby, obsah jednotlivých zložiek tovaru, čistú hmotnosť tovaru. |
8.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar počas celého trvania tejto dohody bude spĺňať všetky predpisy - zákon č. 152/1995 Z.z, vyhlášku MPaRV SR č. 24/2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách, výnos MP SR a MZ SR z 21. októbra 2004 č. 2657/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca obilie a výrobky z obilia. |
9. Špecifikácia druhu a množstva dodania tovaru, určenie miesta dodania, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa zodpovedných kontrolou a prebratím tovaru, termín dodania a ďalšie podmienky potrebné pre včasné a riadne plnenie tejto dohody budú špecifikované v objednávkach objednávateľa, doručených dodávateľovi počas trvania tejto dohody. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v pracovných dňoch od pondelok do soboty (t.j. 6x v týždni) v čase od 05:00 hod. - 05:30 hod. na základe obdržanej písomnej objednávky zaslanej elektronickou formou osobou zodpovednou objednávateľom. Zodpovedná osoba objednávateľa je zodpovedná za objednávanie tovaru a je povinná kontaktovať dodávateľa resp. zodpovednú osobu dodávateľa v pracovných dňoch v čase od 08:00-14:00 hod. najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním tovaru dodávateľom do 14:00 hod. |
10.1 Objednávateľ pre splnenie všetkých povinností (podávanie rannej stravy v zariadení hromadného spoločného stravovania do 7:00 hod.) trvá na podmienke uvedenej v bode 10. Prevádzkové možnosti a povinnosti voči stravníkom neumožňujú zmenu v podmienkach dodania tovaru dodávateľom. |
10.2 V prípadne "nepredvídateľného nákupu" je dodávateľ povinný dodať tovar aj v inom čase, podľa pokynov objednávateľa za podmienky obojstrannej dohody s dodávateľom. Objednávateľ za nepredvídaný nákup považuje taký nákup, potrebu ktorého objednávateľ nevedel a nemohol s prihliadnutím na všetky okolnosti predvídať. Objednávateľ informuje dodávateľa o nepredvídanom nákupe v čiastkovej objednávke. Dodávateľ je povinný dodať tovar z nepredvídaného nákupu, v čo najkratšom časovom úseku, najneskôr do 24 hod. od doručenia čiastkovej objednávky. |
10.3 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, odo dňa obdržania objednávky alebo odo dňa vzniku takej skutočnosti, ktorá bráni dodávateľovi plniť predmet dohody riadne a včas, informovať objednávateľa o vzniku takej skutočnosti. |
11. Dodávateľ resp. ním zodpovedná osoba je povinná spolu s tovarom odovzdať zodpovednej osobe objednávateľa dodací list. |
12. Objednávateľom zodpovedná osoba prevezme iba tovar bez vád, čerstvý, riadne zabalený, dodaný v kompletnom stave, množstve a termíne a pri dodržaní príslušných záväzných predpisov, ktoré sa viažu k predmetu dohody. Pri odovzdávaní resp. preberaní predmetu dohody bude prebiehať kvalitatívna a kvantitatívna kontrola. Ak objednávateľom zodpovedná osoba zistí zjavné vady pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť t.j. neprevziať, a to v takom rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje. |
12.1 Tovar sa považuje za dodaný po jeho skontrolovaní podľa dodacieho listu a konkrétnej objednávke v mieste dodania objednávateľom zodpovednou osobou, ktorý prevezme tovar a prevzatie celého dodania potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. Takto potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry a k jej úhrade. |
12.2 Podpísaním dodacieho listu osobou zodpovednou objednávateľom neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za skryté vady. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný vyhodnotiť reklamáciu,bezodkladne. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou reklamovaného tovaru najneskôr do 05:30 hod. nasledujúceho dňa. |
13. Ak dodávateľ nedodá tovar vlastným zavinením v požadovanom kvalitatívnom a kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe zabezpečenia prevádzky, objednávateľ je oprávnený zakúpiť tovar u iného dodávateľa, aby zabezpečiť plynulosť prevádzky. V tomto prípade sa zmluvný dodávateľ zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny, rozdiel uhradiť. Objednávateľ uvedený postup preukáže zmluvnému dodávateľovi predložením čiastkovej objednávky a dodacím listom s uvedením množstva dodaného tovaru. |
14. Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. Faktúra musí byť vystavená za každé odberné miesto zvlášť. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo rámcovej dohody a číslo čiastkovej objednávky. Potvrdený dodací list je prílohou vystavenej faktúry, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
15. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
16. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
17. Jednotkové ceny sú záväzné a pevné, stanovené v súlade s predloženým štruktúrovaným rozpočtom, ktoré sú výsledkom uzavretia zmluvného vzťahu, počas trvania dohody. |
17.1 Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
18. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
19. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie platných dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
20.Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu je neplatné. |
21. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
22. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto rámcovej dohody zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
23. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
24. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
331 375,00 ks
57 413,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2018 09:58
24.01.2018 13:00
24.01.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2018 12:13 - Vstupná ponuka | 57 397,00 | € | Cena bez DPH |
24.01.2018 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 396,74 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: