31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
370337075
Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki
hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL
Vozíky na prevoz sediacich pacientov
vozíky, kreslá na kolieskach
Tovar, Služba
1. Vozík na prevoz sediacich pacientov
|
|
---|---|
Funkcia |
prevoz sediacich pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vozík na prevoz sediacich pacientov | ks | 53 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rám vozíka | oceľový so skladacím krížom, lakovaný farbou ( antracit) |
Sedadlo a operadlo | čalúnené vinylom ( vysoko kvalitný, umývateľný, priedušný a ľahko udržiavateľný) |
Farba poťahu | čierna |
Odklopné podrúčky | áno |
Výškovo nastaviteľné podnožky | západkový systém |
Stupačky | sklopné a odklopiteľné (dovnútra aj von) a odnímateľné |
Kolesá | plné, bezúdržbové |
Predné kolesá | priemeru 8" ( 20 cm) |
Zadné kolesá | priemeru 24" (60 cm), brzdené pomocou ručnej brzdy |
Šírka sedadla: | 49 cm |
Celková šírka vozíka: | 67 cm |
Sedacia výška: | 50 cm |
Celková výška vozíka: | 90 cm |
Výška operadla: | 40 cm |
Celková dĺžka vozíka: | 107 cm |
Nosnosť vozíka: | 125 kg |
Hmotnosť vozíka: | 18,9 kg |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach ( 4 miesta plnenia v Bratislave). |
Dodávateľ do 24 hod. odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, vzorkovník farieb, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode), |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.názov, ceny celkom bez DPH, s DPH). |
Doklady a dokumenty predložené v slovenskom prípadne českom jazyku. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Záruka 24 mesiacov. |
Dodacia lehota 5 týždňov odo dňa doručenia elektronickej objednávky. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. |
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
31.01.2018 08:00 — 07.03.2018 14:00
53,00 ks
17 007,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2018 14:41
22.01.2018 13:00
22.01.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.01.2018 10:00 - Vstupná ponuka | 17 006,99 | € | Cena s DPH |
22.01.2018 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: