37982702
Spojená škola internátna, M. Urbana 160/45, Námestovo
M. Urbana 160/45, Námestovo, 02901, SVK
36597007
BCF s.r.o.
Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK
Nákup a dodávka elektrickej energie
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Nákup a dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR ( Zákon 251/2012 Z.z., Vyhláška ÚRSO č. 423/2013 s ktorou sa mení vyhláška 24/2013 Z.z, Nariadenie vlády 211/2010 a 317/2007 Z.z) |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka nakúpenej elektrickej energie vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberného miesta odberateľa a prevzatie zodpovednosti za odchýlky po dobu trvania zmluvy. Platnosť a účinnosť zmluvy od 1.3.2018, 00:00 hod. do 29.2.2020, 23:59 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba | MWh | 86,95 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto | 9337878 |
Napäťová úroveň | VN |
EIC kód | 24ZSS9337878000X |
Rezervovaná kapacita ročná | 83/kW |
Produkt | jednotarif |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Zmluva sa riadi uvedenými podmienkami, platnými OPET a platnými OUEP. |
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
4. Návrh na plnenie kritéria bude stanovený v zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 a), b), c), d) Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) - je to cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny za obdobie 24 mesiacov. |
5.Návrh na plnenie kritéria musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
6. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odoberateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
7. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP. K zmene dohodnutej ceny môže dôjsť iba v dôsledku objektívnych finančných vplyvov a to napr. opatrenia finančných orgánov, legislatívnych zmien, zmeny cla, zmeny daňových predpisov. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy |
- zabezpečiť za Odberateľa potrebné úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel. |
9. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
10. V prípade prekročenia objemu odberu elektrickej energie počas zmluvného obdobia, dodávateľ bude pri navýšenom odbere účtovať cenu za jednotku tak ako bude uvedené v predloženej zmluvnej "Kalkulácii". |
11. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými zákonom stanovenými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl.XII.bod 12.2 a 12.3 OUEP. |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
Najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, doručí na adresu objednávateľa: |
a) meno a kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, pre účely zasielania informácií |
b) Dodávateľ predloží odberateľovi návrh na plnenie kritéria predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou el. energie. |
c) Obsahom návrhu na plnenie kritéria predmetu zmluvy bude aj stanovenie štruktúry jednotkovej ceny, ktorou je 1 kWh v členení podľa platných OPET, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť energetiky. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny. |
"Kalkulácia" musí obsahovať najmä: a)- cena bez DPH za obchodnú jednotku b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH |
d) Splátkový kalendár mesačných zálohových úhrad za spotrebu el. energie na OM s ročným vyučtovaním. Splátkový kalendár bude súčasťou zmluvy. |
12. Objednávateľ si uplatňuje vykonať 1x vyučtovanie skutočnej spotreby el. energie k 31.10. príslušného kalendárneho roku, t.j. vykonať fakturáciu mimo cyklu ročného zúčtovania na základe objednávateľom nahlásenej skutočnej spotreby, zistenej odpočtom určeného meradla. Úhrada za skutočne odobranú el. energiu ako i preddavkové platby v zmysle splátkového kalendára sa uskutočnia formou bezhotovostného platobného styku. |
13. Dodávateľ fakturuje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo podľa údajov o spotrebe určených na základe typového diagramu dodávky, alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov. |
14. Pre OM je objednávateľ povinný mesačne uhrádzať dodávateľovi za dohodnuté opakované dodávky v dohodnutej výške viď. bod 11 písm. d). |
15. Predpokladaná hodnota zákazky bola vypočítaná ako priemer z doručených ponúk pre stanovenie PHZ v čase začatia postupu zadávania zákazky. |
Názov | Upresnenie |
Platobné podmienky: | Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe doručenej faktúry v papierovej forme. |
Splatnosť faktúry: | 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa |
Mila Urbana 160/45, Námestovo, Námestovo, Žilinský, Slovenská republika
01.03.2018 00:00 — 29.02.2020 23:59
173,90 MWh
32 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2018 13:48
22.01.2018 14:00
22.01.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.01.2018 09:16 - Vstupná ponuka | 32 672,85 | € | Cena s DPH |
22.01.2018 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 649,05 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: