Z20181306
OF-155834
zrušená
00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
Zásobníky a dávkovače
zásobníky, dávkovače, hygienické potreby
Tovar, Služba
1. PAPIEROVÉ HYGIENICKÉ POTREBY A ZÁSOBNÍKY
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásobníky na papierové hygienické potreby a dávkovače na tekuté mydlo. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1.1 - Zásobník na skladané papierové utierky | ks | 153 | ||
Položka č. 1.1 rozmer výška | mm | 265 | 270 | |
Položka č. 1.1 rozmer šírka | mm | 265 | 270 | |
Položka č. 1.1 rozmer hĺbka | mm | 105 | 110 | |
Položka č. 1.2 - Zásobník na veľký kotúč toaletného papiera JUMBO | ks | 219 | ||
Položka č. 1.2 rozmer výška | mm | 255 | 260 | |
Položka č. 1.2 rozmer šírka | mm | 235 | 240 | |
Položka č. 1.2 rozmer hĺbka | mm | 125 | 130 | |
Položka č. 1.3 - Dávkovač tekutého mydla | ks | 191 | ||
Položka č. 1.3 rozmer výška | mm | 155 | 160 | |
Položka č. 1.3 rozmer šírka | mm | 85 | 90 | |
Položka č. 1.3 rozmer hĺbka | mm | 85 | 90 | |
Položka č. 1.3 objem | ml | 500 | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1.1 - Zásobník na skladané papierové utierky | |
- prevedenie: | na skladané papierové utierky typu ZZ |
- kapacita zásobníka: | min. 300 ks utierok |
- materiál: | odolný ABS plast |
- farba: | biela |
- okienko na kontrolu množstva náplne | áno |
Položka č. 1.2 - Zásobník na veľký kotúč toaletného papiera | |
- prevedenie: | na veľký kotúč s priemerom 19 cm |
- rezná plocha: | ozubená |
- materiál: | ABS alebo ekvivalent s bielou povrchovou úpravou |
- okienko na kontrolu množstva náplne | áno |
Položky č. 1.1 - 1.2 - Zásobníky | |
- prevedenie: | nástenný |
- zásobník musí byť uzamykateľný na kľúč | áno |
- zásobník vrátane montážneho materiálu | áno |
- povrchová úprava zásobníka musí byť odolná voči dezinfekčným prostriedkom | áno |
- zásobník vhodný do frekventovaných priestorov | áno |
Položka č. 1.3 - Dávkovač na mydlo | |
- dávkovač vhodný do frekventovaných priestorov | |
- dávkovač vrátane montážneho materiálu | |
- povrchová úprava dávkovača musí byť odolná voči dezinfekčným prostriedkom | |
- prevedenie | nástenný |
- náplň | tekuté mydlo |
- farba | biela |
- materiál | ABS |
Názov |
DOKLADY A VZORKY: |
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom predloží dodávateľ DOKLADY a VZORKY na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať čiastkové objednávky a prípadné reklamácie. |
2. Aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: |
- poradové číslo položky predmetu zákazky, |
- názov položky predmetu zákazky (uvedený objednávateľom), |
- merná jednotka (MJ) (uvedená objednávateľom), |
- obchodný názov ponúkanej položky predmetu zákazky, |
- názov výrobcu ponúkanej položky predmetu zákazky |
- jednotková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena v EUR s DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
- celková cena v EUR bez DPH za príslušnú položku predmetu zákazky, |
- celková cena v EUR s DPH za príslušnú položku predmetu zákazky, |
- celková cena v EUR bez DPH za predmet zákazky, |
- celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto plnenia, montáže zásobníkov a záručného servisu zásobníkov . |
3. Prospektový materiál vrátane podrobného popisu všetkých požadovaných technických a kvalitatívnych vlastností a zobrazenia ponúkaného produktu ku všetkým položkám predmetu zákazky tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v Opisnom formulári. Prospektový materiál vrátane podrobného popisu musí byť predložený v slovenskom alebo českom jazyku. |
-------------------------------------------------------------------------------------- |
Dodávateľom predložené doklady a vzorky objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
-------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY: |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
1. Objednávateľ požaduje dodať nový tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred dodaním tovaru oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia, |
- dodávateľ spolu s tovarom dodá dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo Zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH a cenu celkom. |
4. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. § 340 b ods. 5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní. |
5. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v prísl. výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v prísl. výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
6. Záručné podmienky a podmienky reklamácie: |
- záručná doba na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov, |
- v prípade reklamácie zásobníkov v rámci záručnej doby dodávateľ zabezpečí opravu resp. výmenu reklamovaného zásobníka najneskôr do 48 hodín od oznámenia kupujúceho o vade a hradí všetky náklady s tým spojené vrátane dopravy |
7. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
-------------------------------------------------------------------------------------- |
Požadujeme dodanie predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvedenej v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Výskyt závažných nedostatkov – kvalita dodávok kúpy, nedodržanie požadovaných parametrov, nesplnenie termínu dodania predmetu kúpy a pod. bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.02.2018 07:00 — 14.02.2018 12:30
563,00 ks
2 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2018 13:14
23.01.2018 08:30
23.01.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: