35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31622054
PENTIMEX, s.r.o.
Tužina 26, Tužina, 97214, SVK
Prenosná váha pre výkon úradného merania celkovej hmotnosti a zaťažení náprav cestných vozidiel
prenosné mobilné váhy, mobilné meracie zariadenie, mostíkové váhy,
Tovar, Služba
1. Mobilné váhy - mobilné meracie zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilné kontrolné meracie zariadenie s neautomatickou činnosťou na kontrolu kolesových a nápravových zaťažení a celkovej hmotnosti cestných motorových vozidiel. Je potrebné, aby sa konštrukčne vyznačovalo jednoduchou manipuláciou, jednoduchou prípravou na meranie, presné a jednoznačné indikovanie výsledkov merania, jednoduché odčítanie nameraných výsledkov aj v externých podmienkach a v neposlednom rade, vhodné riešenie prevozu meracích zariadení na miesto výkonu úradného merania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Verejný obstarávateľ požaduje na ceniť dodávku mobilných váh do miesta určenia v rozsahu: | kpl | 1 | ||
1.1 Mobilné váhy /mostíky/ | ks | 12 | ||
1.2 Dátový koncentrátor pre bezdrôtový prenos na PC | ks | 1 | ||
1.3 Programové vybavenie pre PC na CD + notebook a tlačiareň | ks | 1 | ||
1.4 Nabíjacia jednotka pre 12 ks váh | ks | 1 | ||
1.5 Transportná a skladovacia skriňa pre 12 ks váh | ks | 1 | ||
1.6 Nájazdový klin | ks | 12 | ||
1.7 Overenie zhody meradla pred uvedením na trh EÚ | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Parametre mobilných váh: | |
1.1 metrologické: | |
- mobilné váhy sú určené meradlá, | |
- mobilné váhy musia byť schválené podľa platných medzinárodných štandardov: | - požaduje sa európske typové schválenie podľa štandardov EN 45501, - požaduje sa test na elektromagnetickú kompatibilitu podľa štandardov EN 55022, EN 45501 |
- horná medza váživosti/mostík: | 10 000 kg |
- horná medza váživosti/náprava: | 10 000 kg + 10 000 kg |
- dielik stupnice: | e=d= 10-20 kg |
- min. váživosť: | 400 kg |
- trieda presnosti: | III |
- nulovanie: | automaticky |
- rozsah pracovných teplôt: | -10 °C až +40 °C |
- povolená opakovaná preťažiteľnosť: | 100 -150% maximálneho rozsahu váživosti |
1.2 technické: | |
- displej: | zreteľný a jasne čitateľný (napr. LED) |
- poruchové hlásenie na displeji: | vyžaduje sa |
- vypínanie: | automatické, po časovom nastavení |
- napájanie: | batérie |
- nabíjacie napätie: | kombinované (sieť, auto-nabíjanie z palubnej siete vozidla) |
- sériová komunikácia | |
- prenos dát na PC: | vyžaduje sa |
- hmotnosť jednej váhy (mostíka): | do 20 kg |
-rozmery váhy celkové: | max do 700 x 460 x 45 mm |
- rozmery vážiacej plošinky (mostíka): | max do 450 x 450 mm |
- vyhotovenie meracej plošiny: | zliatina hliníka |
- počet tenzometrických snímačov: | 4 alebo podľa typu |
- váživosť tenzometrického snímača: | min 6 000kg |
2. Parametre dátového koncetrátora pre bezdrôtový prenos na PC: | |
2.1 technické: | |
- požaduje sa na jedno PC vyhodnocovacie pracovisko pripojiť sadu váh pozostávajúcich z min 12 ks vážiacich plošiniek (mostíkov). | |
3. Parametre programového vybavenia: | |
3.1 technické: | |
- požaduje sa kompatibilnosť s operačným systémom Windows, | |
- software musí obsahovať kontrolný modul, ktorý vykonáva kontrolu správnosti postupu váženia pomocou chybných hlásení, t. j. zamedzenie nesprávnych meraní, | |
- výstupom programového vybavenia je protokol vykonaného merania - vážny lístok, ktorý musí spĺňať zákonom predpísané náležitosti z merania. |
Názov |
1. Miesto plnenia - Košice. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek vrátane všetkých nákladov spojených s dodaním tovaru - mobilných váh v rozsahu bodov 1.1 - 1.7 s uvedením názvu, typu a značky tovaru do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Požaduje sa predložiť originál protokolu - certifikát európskeho typového schválenia podľa štandardov EN 45501 do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť originál protokolu - test na elektromagnetickú kompatibilitu podľa štandardov EN 55022 a EN 45501 do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním tovaru t. j. vrátane: |
5.1 dopravy na miesto plnenia, |
5.2 poistenia a ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, |
5.3 zaškolenia obsluhy, |
5.4 zaškolenia na vykonávanie následných školení a preškoľovaní zamestnancov, z vykonávania obsluhy, používania a základnej údržby dodávaných zariadení. |
6. Kupujúci požaduje dodať spolu s tovarom sprievodnú dokumentáciu v rozsahu: |
6.1 návod na obsluhu váh, |
6.2 manuál na obsluhu softwaru, |
6.3 certifikát typu meradla, |
6.4 certifikát o ES overení meradla pred uvedením na trh SR, |
6.5 vyhlásenie o zhode o zhode meradla s certifikovaným typom, |
6.6 záručný list. |
7. Požadovaná lehota dodania je uvedená v lehote plnenia zmluvy. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy. |
8. Dodanie tovaru požadujeme v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8.00 hod. do 15.00 hod., predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky minimálne 3 hodiny vopred. |
9. Kupujúci zaplatí za dodaný tovar cenu spolu s DPH, podľa cenovej ponuky predávajúceho. Cena je vrátane všetkých nákladov spojených s dodávkou tovaru. |
10. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
11. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru. |
12. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak bol dodaný v rozpore s kúpnou zmluvou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru, preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, ak je zjavné poškodenie dodávaných tovarov, resp. nesúlad s priloženými dokladmi. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
13. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. |
14. Predávajúci pri dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Kupujúci sa stáva vlastníkom tovaru jeho prevzatím. |
15. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
16. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
17. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
18. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
19. Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
20. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
21. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady/poruchy tovaru neodkladne reklamovať v lehote do 3 pracovných dní od ich zistenia písomne, emailom. |
22. Pri uplatnení reklamácie je predávajúci povinný tovar prevziať v sídle kupujúceho - v mieste dodania na vlastné náklady. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie. |
23. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
24. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
24a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
24b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
24c.) nedodržanie jednotkových cien, |
24d.) nepredloženie požadovaného dokladu - podrobný zoznam ocenených položiek vrátane všetkých nákladov spojených s dodaním tovaru - mobilných váh v rozsahu bodov 1.1 - 1.7 s uvedením názvu, typu a značky tovaru do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy, |
24e.) nepredloženie požadovaného dokladu - originál protokolu - certifikát európskeho typového schválenia podľa štandardov EN 45501 do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy, |
24f.) nepredloženie požadovaného dokladu - originál protokolu - test na elektromagnetickú kompatibilitu podľa štandardov EN 55022 a EN 45501 do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy, |
24g.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
25. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
25a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
25b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
25c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
25d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
26a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
26b.) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.02.2018 14:51 — 29.03.2018 14:52
1,00 kpl
45 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2018 08:52
23.01.2018 14:50
23.01.2018 15:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2018 14:43 - Vstupná ponuka | 44 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.01.2018 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: