35949473
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Jašíkova 2, Bratislava, 82103, SVK
31675859
Tlačiareň a vydavateľstvo SLZA, spol. s r.o. Poprad
Rovná 594/5, Poprad, 05801, SVK
Tlač a dodávka magazínu
tlač, tlačiarenská služba, magazín, publikácia
Služba
1. Tlač a dodávka magazínu
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač magazínov podľa dodaného grafického spracovania |
Doprava vytlačených magazínov do sídla objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Magazín - počet strán | strán | 16 | ||
Magazín - náklad | ks | 10000 | ||
Magazín - formát (výška x šírka) | mm | 245 x 210 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Magazín - obálka | 150g/m2 ONL papier, natieraný. lesklý, plnofarebný (4+4) |
Magazín - vnútro | 150g/m2 ONL papier, natieraný. lesklý, plnofarebný (4+4) |
Magazín - väzba | spinkovaný (2 krát) |
Názov |
Požaduje sa predložiť cenová ponuka bez DPH a s DPH pri dodávke 10 000 ks magazínov. V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky spojené s dodaním predmetu plnenia zmluvy do sídla objednávateľa. |
Objednávateľ odovzdá dodávateľovi hotové grafické spracovanie magazínu v elektronickej podobe. Zaslanie grafických návrhov, následných odpovedí a stanovísk bude prebiehať formou elektronickej pošty. V zákazke sa jedná o tlač a dodanie magazínu. |
Dodanie predmetu plnenia do sídla objednávateľa do 96 hodín od dodania hotového grafického spracovania magazínu v elektronickej podobe. |
Objednávateľ trvá na dodržaní technických parametrov predmetu zákazky, dodržaní STN, kvalite papiera, dodržaní sýtosti farieb, rozmeru, rastera, sútlače, spadávky a orezu. Zoradenie strán musí byť správne a úplné. Farebnosť tlače musí zodpovedať zaslaným podkladom. Tlač musí byť bez viditeľných tlačových chýb. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade dodania nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlače, odstúpiť od zmluvy. |
Oprava a dodanie chybnej tlače musí prebehnúť do 48 hodín od zistenia nedostatkov a to na náklady dodávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za dodanie predmetu plnenia po jeho skutočnom dodaní a prevzatí zákazky. Platba za dodanie prebehne na základe faktúry splatnej do 30 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania príslušnej sumy z účtu objednávateľa. |
Uvedená cena zahŕňa všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy objednávateľovi do priestorov jeho sídla a dodávateľ nemá nárok na uplatňovanie ďalších prípadných nákladov súvisiacich s plnením predmetu zmluvy (tlač po reklamácii, dodanie do sídla objednávateľa a iné). |
Dodávateľ sa zaväzuje zabaliť predmet plnenia do takých obalov, aby bol chránený pred poškodením pri expedovaní a preprave do sídla objednávateľa. V jednom balíku požadujeme 50 ks magazínov. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ je povinný byť zapísaný v Registri výrobcov neobalových výrobkov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
Daňový doklad - faktúra - za tlač a dodanie magazínov bude doručený objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní služby. |
Objednávateľ podmieňuje uzatvorenie zmluvy s dodávateľom len za predpokladu, že dodávateľ má splnenú zákonnú povinnosť (č. 252/2015 Z. z.) v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. |
Jašíkova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
30.01.2018 00:00 — 09.02.2018 00:00
10 000,00 ks
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.01.2018 13:56
25.01.2018 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2018 10:00 - Vstupná ponuka | 1 190,00 | € | Cena bez DPH |
25.01.2018 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 099,93 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: