00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36394556
Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.
1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK
Čerstvý chlieb a pekárské výrobky
chlieb, rožok, závin, strúhanka, bábovka, lúpačka, veka, buchty, české buchty, potraviny
Tovar, Služba
1. Čerstvý chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého chleba a pečiva, pekárských výrobkov pre stravovacie zariadenie verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rožok štandard, hmotnosť minimálne 40 g | ks | 280000 | ||
2. Rožok grahamový, hmotnosť minimálne 45 g | ks | 18000 | ||
3. Závin makový, balený 200 g | ks | 8500 | ||
4. Závin orechový, balený 200 g | ks | 8500 | ||
5. Závin kakaový, balený 200 g | ks | 8500 | ||
6. Závin tvarohový, balený 200 g | ks | 8500 | ||
7. Bábovka šľahaná, balená 400 g | ks | 3000 | ||
8. Lúpačka, hmotnosť minimálne 80 g | ks | 25000 | ||
9. Chlieb konzumný nebalený, hmotnosť 1200 g | ks | 60 000 | ||
10. Chlieb multicereálny, krájaný, balený, hmotnosť 600 g | ks | 1200 | ||
11. Chlieb bezlepkový, nekrájaný, nebalený, hmotnosť 400 g | ks | 300 | ||
12. Veka krájaná, balená, hmotnosť 400 g | ks | 50 | ||
13. Strúhanka | kg | 1500 | ||
14. České buchty (náplň tvarohová, marmeládová), balenie, hmotnosť 340 g | ks | 10 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
15. Iný nešpecifikovaný tovar nepresahujúci 10% hodnoty zmluvy, ak vyvstane potreba jeho nákupu (cena podľa cenníka dodávateľa platného ku dňu uzavretia zmluvy). | áno |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
4. Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5.1. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky Vyhlášky č. 24/2014 Z. z. MPaRV SR o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách, Vyhlášky č. 2/2014 Z. z. MPaRV SR o jedlom obilí a mlynských výrobkoch z obilia, Vyhlášky č. 232/2017 Z. z. MZ SR o požiadavkách na extrakčné rozpúšťadlá, Výnosu MZ SR z 20. marca 2015 č. S08975-OL-2014, ktorým sa ustanovujú požiadavky na jedlú soľ v potravinách. |
6. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky uvedený v čiastkovej objednávke na miesto dodania v Košiciach denne, s výnimkou nedele, (t.j. v pondelok až sobotu vrátane) v čase od 05:00 hod. do 05:30 hod. do 24 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany objednávateľa. |
7. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj odobratie menšieho množstva položiek ako predpokladané, ale aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých položiek v zmluvnej lehote, prípadne objednanie nešpecifikovanej 15.položky predmetu zákazky, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny. |
8. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi prostredníctvom e-mailu/poštového doručovateľa podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom. Dodávateľ spolu s plnením prvej objednávky alebo v lehote do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi cenník rôzných druhov pekárskych výrobkov neuvedených v tejto zmluve, ktorý je platný v deň podpísania tejto zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
14. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky/dodaním požadovaného množstava, najneskôr do 4 hodín od momentu uznania reklamácie. Ak pochybil dodávateľ v kvalite alebo množstve predmetu zmluvy a súčasne pri nemožnosti vykonania nápravy v zmysle vyššie uvedeného a pri akútnej potrebe tohto predmetu zákazky, ktorý bol z dôvodu reklamácie vrátený dodávateľovi, tak objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie uvedeného predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
15. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne. |
16. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. Túto zákonnú skutočnosť dodávateľ je povinný v takom prípade písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy potreby zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
17. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zákazky poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
19. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie zmluvného záväzku dodať predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenej v tejto zmluve. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.02.2018 05:00 — 31.01.2019 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
137 957,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.01.2018 10:31
22.01.2018 12:34
22.01.2018 12:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2018 09:36 - Vstupná ponuka | 137 957,00 | € | Cena s DPH |
22.01.2018 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 928,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: