00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
47025328
TatraMed Software s. r. o.
Líščie údolie 9, Bratislava, 84104, SVK
IPC
priemyselné PC
Tovar, Služba
1. IPC
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka, montáž, komplexná inštalácia a konfigurácia IPC vrátane príslušenstva a uvedenie do prevádzky, vrátane integrácie do súčasnej infraštruktúry a IS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
IPC 1 | ks | 1 | ||
IPC 2 | ks | 7 | ||
IPC 3 | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
IPC 1: prevedenie / vyhotovenie | AIO IPC s kompletne zapečateným telom vyhotoveným z nerezovej ocele V2A, odolné voči dezinfekčným roztokom, možnosť uchytenia na stenu pomocou štandardu VESA 100 |
IPC 1: elektrické napájanie | jednofázové napájanie do 250V, napájacie káble |
IPC 1: displej | 19“ TFT LED, natívne rozlíšenie: SXGA (1280x1024) – 350cd/m², technológia dotyku: Analog Restisive |
IPC 1: procesor | min. 4100 bodov v CPU BenchMark (INTEL platforma) |
IPC 1: pevný disk | 2,5“ SSD, 256GB, SATA III (6Gbps), V-NAND Multi-Level Cell technológia, integrované monitorovanie stavu pevného disku, výrobcom odporúčané použitie pre IPC |
IPC 1: operačná pamäť | 16GB DDR3 SO-DIMM |
IPC 1: grafický ovládač | podpora DirectX v11, OpenGL v4.0, Open CL v1.2 |
IPC 1: LAN a WAN konektivita | 2x Gigabit Ethernet (10/100/1000 Mbps), WLAN IEEE 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth v4.0 |
IPC 1: porty | 1x DVI-I, 6x USB (2x USB 2.0, 4x USB 3.0), 2x RS232, 2x PCI Express Mini |
IPC 1: iné | integrovaná čítačka RFID (HITAG, LEGIC, MIFARE, ISO-COMPILANT, ...), integrovaných min. 20 programovateľných tlačidiel do rámu IPC, krytie IP65 |
IPC 2: prevedenie / vyhotovenie | AIO IPC s kompletne zapečateným telom vyhotoveným z hlinníku, odolné voči dezinfekčným roztokom, možnosť uchytenia na stenu pomocou štandardu VESA 100 |
IPC 2: elektrické napájanie | jednofázové napájanie do 250V, napájacie káble |
IPC 2: displej | 21“ TFT LED, natívne rozlíšenie: FullHD (1920x1080) – 300cd/m², technológia dotyku: Analog Resitive |
IPC 2: procesor | min. 4100 bodov v CPU BenchMark (INTEL platforma) |
IPC 2: pevný disk | 2,5“ SSD, 320GB, SATA II (3Gbps), V-NAND Multi-Level Cell technológia, integrované monitorovanie stavu pevného disku, výrobcom odporúčané použitie pre IPC |
IPC 2: operačná pamäť | 16GB DDR3 SO-DIMM |
IPC 2: grafický ovládač | podpora DirectX v11, OpenGL v4.0, Open CL v1.2 |
IPC 2: LAN a WAN konektivita | 2x Gigabit Ethernet (10/100/1000 Mbps), WLAN IEEE 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth v4.0 |
IPC 2: porty | 1x DVI-I, 6x USB (2x USB 2.0, 4x USB 3.0), 2x RS232, 2x PCI Express Mini |
IPC 2: iné | integrovaná čítačka RFID (HITAG, LEGIC, MIFARE, ISO-COMPILANT, ...), integrované min. 3 programovateľných tlačidiel do rámu IPC, krytie IP65 |
IPC 3: prevedenie / vyhotovenie | AIO IPC s kompletne zapečateným telom vyhotoveným z nerezovej ocele V2A, odolné voči dezinfekčným roztokom, možnosť uchytenia na stenu pomocou štandardu VESA 100 |
IPC 3: elektrické napájanie | jednofázové napájanie do 250V, napájacie káble |
IPC 3: displej | 21.5“ TFT LED, natívne rozlíšenie: FullHD (1920x1080) – 300cd/m², technológia dotyku: Projected Capacitive (ovládanie 5 prstami, možnosť ovládania v gumených rukaviciach) |
IPC 3: procesor | min. 4100 bodov v CPU BenchMark (INTEL platforma) |
IPC 3: pevný disk | 2,5“ SSD, 320GB, SATA II (3Gbps), V-NAND Multi-Level Cell technológia, integrované monitorovanie stavu pevného disku, výrobcom odporúčané použitie pre IPC |
IPC 3: operačná pamäť | 16GB DDR3 SO-DIMM |
IPC 3: grafický ovládač | podpora DirectX v11, OpenGL v4.0, Open CL v1.2 |
IPC 3: LAN a WAN konektivita | 2x Gigabit Ethernet (10/100/1000 Mbps), WLAN IEEE 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth v4.0 |
IPC 3: porty | 1x DVI-I, 6x USB (2x USB 2.0, 4x USB 3.0), 2x RS232, 2x PCI Express Mini |
IPC 3: iné | integrovaná čítačka RFID (HITAG, LEGIC, MIFARE, ISO-COMPILANT, ...), integrované min. 3 programovateľných tlačidiel do rámu IPC, krytie IP65, IP69K |
záručná doba | min. 60 mesiacov |
hardvérová a softvérová podpora pre všetky IPC | min. 60 mesiacov (24/7, odozva v nasledovný pracovný deň, fix do 24 hod.) |
operačné systémy pre všetky IPC | licencie Microsoft Windows 10 Pro x64 v slovenskej lokalizácii |
softvérové vybavenie pre všetky IPC | licencie softvéru na programovanie tlačidiel, nemocničného informačného systemu MEDEA a TomoCON PACS |
normy pre všetky IPC | certifikát CE, FCC, IP65 |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ predmetu zákazky ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ / označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky / zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Tech. špec. predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, inštalácia a zaškolenie zamestnancov objednávateľa predmetu zákazky, likvidácia obal. odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ predmetu zákazky identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ predmetu zákazky nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ predmetu zákazky nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. PLENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný na požiadanie objednávateľa predmetu zákazky do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy sprístupniť vzorku predmetu zákazky vo svojom sídle, obchodnej prevádzke, alebo v inom mieste a umožniť objednávateľovi predmetu zákazky vykonať osobnú obhliadku predmetu zákazky na overenie splnenia Funkčnej / Technickej špecifikácie predmetu zákazky / zmluvy. |
3. Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ predmetu zákazky poskytne dodávateľovi predmetu zákazky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa predmetu zákazky (8:00 - 16:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 20:00). |
5. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ predmetu zákazky. |
III. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Min. záručná doba na dodaný tovar je 5 rokov, je požadovaná oprava do 24 hodín od nahlásenia poruchy a musí byť garantovaná výrobcom a overiteľná podľa výrobného čísla u výrobcu. Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Pokiaľ z Funkčnej / Technickej špecifikácie predmetu zákazky / zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ predmetu zákazky v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie / riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a / alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
4. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo Funkčnej / Technickej špecifikácií predmetu zákazky / zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené vo Funkčnej / Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky / zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky / zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky / zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je minimálne 14 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa predmetu zákazky, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ predmetu zákazky vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa predmetu zákazky. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa predmetu zákazky. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi predmetu zákazky do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ predmetu zákazky požaduje zložiť na jeho účet vedený v Štátnej pokladnici sumu vo výške 10 % zo Zmluvnej ceny, ako výkonovú záruku zmluvného záväzku za účelom riadneho plnenia zmluvných povinností (najmä kvality a termínov plnenia) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade, ak dodávateľ predmetu zákazky riadne plnenie neuskutoční, uvedená finančná čiastka v plnej sume prepadá v prospech objednávateľa predmetu zákazky. V prípade riadneho plnenia zmluvných povinností dodávateľom predmetu zákazky je objednávateľ predmetu zákazky povinný do 5 pracovných dní ... |
... po splnení zmluvy vrátiť dodávateľovi predmetu zákazky na jeho účet výkonovú záruku v plnej výške. |
2. V prípade, ak dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú vo Funkčnej / Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu dodávateľovi predmetu zákazky. |
3. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa predmetu zákazky dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zadávania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným vo Funkčnej / Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iné |
... dôvodu na strane dodávateľa predmetu zákazky. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak objednávateľovi predmetu zákazky nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
6. Objednávateľ predmetu zákazky vyžaduje od dodávateľa predmetu zákazky dodržiavanie Hygienicko-epidemiologických zásad objednávateľa pri realizácii predmetu zákazky. |
7. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi predmetu zákazky v registri partnerov verejného sektora podľa 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa predmetu zákazky do tohto registra (bod 4.4 VZP OPET). |
8. Objednávateľ predmetu zákazky je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nie je dodávateľ predmetu zákazky v registri partnerov verejného sektora zapísaný v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy (bod 18.2, písm. v VZP OPET). |
9. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený žiadne svoje pohľadávky, ktoré mu vznikli voči objednávateľovi predmetu zákazky, postúpiť tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ predmetu zákazky postúpi tieto pohľadávky bez súhlasu objednávateľa predmetu zákazky, je takáto zmluva o postúpení pohľadávky neplatná. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
05.02.2018 08:00 — 09.02.2018 15:00
1,00 riešenie
154 622,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2018 10:03
22.01.2018 08:00
22.01.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2018 13:50 - Vstupná ponuka | 154 622,00 | € | Cena bez DPH |
22.01.2018 06:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 154 620,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: