30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie maintenancu pre serverovňu
pozáručný servis, IBM hardvér
Služba
1. Zabezpečenie pozáručného servisu pre IBM hardvér
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný IBM hardvér (t. j. o opravu alebo výmenu chybného dielu alebo celého zariadenia, prípadne aktualizáciu softvéru zariadení) u objednávateľa v mieste inštalácie hardvéru s garantovanou dobou vyriešenia (24 hodín) od nahlásenia závady. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pozáručný servis On-site Repair 24x7 24 Hours Committed Fix Time | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 1x Diskové pole IBM Storwize V3700, MT:207224C | 2 Years Post Warranty On-site Repair 7x24 24 Hours Committed Fix Time |
2. 2 x Optické prepínače IBM SAN24B-5, Type: 249824G | 2 Years Post Warranty On-Site Repair 7x24 24 Hours Committed Fix Time |
3. 1 x Pásková mechanika IBM System Storage TS3100, MT:35732UL | 2 Years Post Warranty On-site Repair 7x24 24 Hours Commited Fix Time |
4. 6 x Servre IBM x3650 M4, MT:7915UJM | 2 Years Post Warranty On-site Repair 7x24 24 Hours Committed Fix Time |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaručuje, že oprava (resp. dodávka a výmena) chybného dielu alebo zariadenia bude vykonaná v mieste inštalácie zariadení do 24 hodín od nahlásenia závady s dobou pokrytia 7x24 hod. |
2. Pozáručné servisy (post-warranty service supports) musia byť registrované na objednávateľa. Objednávateľ svoje identifikačné údaje, potrebné pre registráciu, oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. |
3. Objednávateľ vyžaduje predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
4. Objednávateľ požaduje,aby dodávateľ predložil potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zákazky, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy dodávateľovi. |
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých položiek predmetu zmluvy a číslo účtu na úhradu faktúry. |
6. Miesto dodania predmetu zmluvy a kontaktnú osobu oznámi objednávateľ najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy dodávateľovi. |
7. Objednávateľ vystaví na predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí dodávateľovi. Dodávateľ je povinný potvrdiť príjem objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po jej doručení. |
8. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky. |
9. Pri odovzdaní predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi doklady potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy. Dodávateľ preukáže zakúpenie a aktiváciu servisnej podpory predložením dokladu o zakúpení a aktivácii servisnej podpory na celý predmet zmluvy v požadovanej úrovni technického krytia a požadovanom trvaní podľa objednávateľom zadanej technickej a funkčnej špecifikácie. |
10. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy na základe objednávateľom vystavenej objednávky a na základe nej dodávateľom vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve. |
11. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku na plnenie je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 500 €. |
12. Objednávateľ je oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny objednávky za každý jeden deň omeškania s plnením predmetu zmluvy. |
13. Objednávateľ je oprávnený uložiť zmluvnú pokutu za každé jedno iné porušenie tejto zmluvy a to vo výške 100 €. |
14. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
16. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku na plnenie považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť. Zmluva zaniká ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
26.01.2018 00:00 — 25.01.2020 23:59
24,00 mesiac
24 317,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2018 09:17
18.01.2018 11:05
18.01.2018 11:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2018 14:09 - Vstupná ponuka | 24 316,80 | € | Cena s DPH |
17.01.2018 17:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 315,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: